er det okay?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Tip!

linselouise skriver:

Jeg tror lige jeg ville se tiden an, måske har det bare været to uheldige dage, hvor de ikke har nået det før du kom. Men hvis det fortsætter systematisk ville jeg helt klart lige hive fat i dem og forklare at du ikke betaler for at de ikke gider skifte din søns lortebleer!

Nemli.. Jeg sagde at fra min side som mor, så er det ikke acceptabelt at jeg finder min dreng to dage i streg med en lorteble når jeg kommer.. Men hvor mange chancer skal de lige have??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Nemesis

Flow skriver:

Han var blevet sat i skammekrog fordi han havde bidt en af de andre... Men han var blevet sat der med en lorterøv... Hvor længe han har sat der det aner jeg ikke!!

så spørg ind til det...det er jo ligeså vigtigt at vide...når du henter ham så spørg hvornår han sidst er blevet skiftet..i vores vs får det automatisk af vide så vi også selv har en rettesnor på hvornår vi skal regne med en ny tør mås hjemme.

:-) Sisse

Anmeld

16. marts 2011

Tip!

ladydan1 skriver:

så spørg ind til det...det er jo ligeså vigtigt at vide...når du henter ham så spørg hvornår han sidst er blevet skiftet..i vores vs får det automatisk af vide så vi også selv har en rettesnor på hvornår vi skal regne med en ny tør mås hjemme.

:-) Sisse

Det får vi slet ikke at vide i vores vuggestue..

Syns bare ikke det er okay at jeg finder ham to dage i træk med en lorteble når jeg kommer...

Anmeld

16. marts 2011

CarinaSB

Jeg syntes det er strengt at de sætter ham i skammekrogen med en beskidt ble .. Jeg var sq os blevet skide sur .. det gør man bare ikke .. 

Anmeld

16. marts 2011

Mor til Frederic og Freya

Flow skriver:

... at min søn har skidt i bleen to dage i træk når jeg kommer for at hente ham og får at vide at det nok sker igen?

1 dag sidder han endda i skammekrog.....

Jeg er arrig!!

Jeg har været til samtale med vuggestuen idag, og de mener at nu må de gå til højere indstanser, for de vil ikke gå i frygt for hvornår jeg kommer og henter min søn, om han har skidt lige 2 min forinden...

Hvad mener i? Er jeg for hønemor eller er det bare ikke okay?

var gået i selvsving...

Selvfølgelig sker det igen, for børn laver jo stort når det passer dem... Men så skal den bare skiftes, længere er den ikke. 

1. hvis han ellers har svært ved at få rød hale, har han jo gået med bæ i enden i laaang tid. Ved at der skal meget til før end vores dreng bliver rød.

2. ang skammekrog og bæ i ble, ville jeg nok give pædagogerne ret. Hvis han har bidt et barn og kommer i skammekrog, duer det ikke han lige skal skiftes først, for så har han næsten glemt hvorfor han skal i skammekrog- men efter de 2 min i skamme krog bliver skiftet som det første.

Anmeld

16. marts 2011

Tip!

CarinaSB skriver:

Jeg syntes det er strengt at de sætter ham i skammekrogen med en beskidt ble .. Jeg var sq os blevet skide sur .. det gør man bare ikke .. 

Nej vel???? ÅRRRHHH!!!!!

" så må jeg jo gå til højere indstanser, for det kan jo ske igen, og vi vil ikke gå og frygte hvornår du henter ham, om han lige har skidt 2 min inden"

Hallo du er pædagog, du skal varetage min søns interesser når han er i jeres varetægt!!

Anmeld

16. marts 2011

Tip!

Mor til Frederic skriver:

var gået i selvsving...

Selvfølgelig sker det igen, for børn laver jo stort når det passer dem... Men så skal den bare skiftes, længere er den ikke. 

1. hvis han ellers har svært ved at få rød hale, har han jo gået med bæ i enden i laaang tid. Ved at der skal meget til før end vores dreng bliver rød.

2. ang skammekrog og bæ i ble, ville jeg nok give pædagogerne ret. Hvis han har bidt et barn og kommer i skammekrog, duer det ikke han lige skal skiftes først, for så har han næsten glemt hvorfor han skal i skammekrog- men efter de 2 min i skamme krog bliver skiftet som det første.

Han sidder på stolen da jeg kommer...

da jeg går ind i vuggestuen, kommer det andet barn og forældre ud af døren, som min søn har bidt.. Ergo jeg VED at han har siddet på den stol i mere end 2 min.. For det andet barn har fået trøst, tøj på, forældre har snakket med pædagogen om hvad der er ske osv.. Så det er MERE end 2 min han har siddet på stolen med bæ ble...!!!

jeg tænker, hvad vil de så gøre nu??? smide min søn ud af vuggestuen, fordi jeg stiller krav til dem?

Anmeld

16. marts 2011

<3

Skrammekrog???? Ej jeg havde rignet til pladsanvisningen med det samme og fået en ny plads til mit barn! Ikke på vilkår at han skal "skammes" til at gøre som der bliver sagt. Han skal selvfølgelig have afvide at det må man ikke men børn i den alder handler ikke bevidst eller kalkuleret!

Ej jeg er altså helt harm her!

lorteble... ja den kan smutte og så et par gange i træk! Men ALDRIG på nogen måde skal nogen komme MIN søn i en skammekrog!!!

Anmeld

16. marts 2011

kiwilouise

Flow skriver:

... at min søn har skidt i bleen to dage i træk når jeg kommer for at hente ham og får at vide at det nok sker igen?

1 dag sidder han endda i skammekrog.....

Jeg er arrig!!

Jeg har været til samtale med vuggestuen idag, og de mener at nu må de gå til højere indstanser, for de vil ikke gå i frygt for hvornår jeg kommer og henter min søn, om han har skidt lige 2 min forinden...

Hvad mener i? Er jeg for hønemor eller er det bare ikke okay?

jeg er nok lidt uenig med dig her.

skammerkrog synes jeg bestemt ikke er iorden når knægten kun er 2½ år.

men at der 2 dage i træk er lort i bleen når du kommer kan da ikke være jordens undergang. de har desværre ikke de 110 % til din søn når der går 40-50 andre børn i samme vuggestue. hvis du mener det er så stort et problem så må du finde en dagpleje hvor antallet af børn er minimalt.

desværre pga nedskæringer er det svært for pædagogerne at være der 110 % for hvert barn

Anmeld

16. marts 2011

Tip!

Kirle skriver:

Skrammekrog???? Ej jeg havde rignet til pladsanvisningen med det samme og fået en ny plads til mit barn! Ikke på vilkår at han skal "skammes" til at gøre som der bliver sagt. Han skal selvfølgelig have afvide at det må man ikke men børn i den alder handler ikke bevidst eller kalkuleret!

Ej jeg er altså helt harm her!

lorteble... ja den kan smutte og så et par gange i træk! Men ALDRIG på nogen måde skal nogen komme MIN søn i en skammekrog!!!

Pyhh... troede virkelig det var mig den var gal med... Det er det så ikke..

Jeg er harm!! Havde virkelig ikke troet at de ville være sådan over for min søn!!

Der er kun 7 mdr til at han skal i børnehave, og det er i samme hus.. Men jeg ved ikke hvad hun har tænkt sig til gøre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.