Hvor mødte du din kæreste/mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Darling<3

Sikke en masse søde historier

Jeg mødte min forlovede i Nørre Snede Stats Fængsel

Han sad sammen med min daværende kæreste, men så blev M flyttet, og ville gerne holde kontakten til D, så det skulle ske igennem mig. Jeg ringede til D, og jeg var solgt med det samme, han havde den sødeste stemme, ever, og jeg kimede ham derefter ned

Vi har været sammen i snart 5 år, og jeg vil aldrig undvære ham

Han har stjålet mit hjerte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Turtles

Vi fandt hinanden på Love.dk for snart 4 år siden
Vi begyndte at skrive sammen, og snakke sammen.
Første gang vi mødtes var der bare kemi, og vi har været sammen lige siden Og har nu vores søn på 1 år

Anmeld

14. marts 2011

.....

Jeg takker for alle de søde/gode historier i har givet Jer tid til at skrive herinde. Hvor er det bare dejligt at så mange (inkl. mig), har fundet god kærlighed.

Anmeld

14. marts 2011

mullesmith2

Dating.dk

Anmeld

14. marts 2011

JuelZ

Mut skriver:

Hej Tøser

Jeg synes der er så mange forskellige historier om hvor man har mødt sin kæreste eller mand. Uanset hvor, er det altid sjovt at hører hvor andre har mødt ders partner henne. Jeg synes da at det kunne være sjovt at hører hvor netop du har mødt din kæreste/mand?

Selv er min historie svært at forklare . Men kan sige at vi har gået i folkeskole sammen engang, og der snakkede vi aldrig sammen, og ville aldrig i mit liv havde troet at det var ham jeg skulle være sammen med...flere år efter mødte vi hinanden igen, og derefter lidt indviklet historie .
Vi har nu været sammen i næsten 2 år, og nyder stadigvæk vores forhold i fulde drag .

mig og min kæreste/forlovede mødte hinanden på slagteriskolen i Roskilde, hvor vi skulle have gået i klasse sammen til at starte med, men jeg tog i en anden klasse for at følge en der havde læreplads samme sted som mig, og til sidst endte det med at vi alligevel skulle gå i klasse sammen da lærerne slog det hele sammen.. også udviklede det sig, og jeg inviterede ham med til slagteriskolens galla, også ja.... blev vi kærester, og har - desværre været det on and off i 3 år da min familie ikke kunne acceptere ham, så jeg stoppede det meget hurtigt fordi jeg ikke var gammel nok til at flytte hjemmefra.... men da jeg først blev 18 flyttede jeg ud og fik et dejligt rigtigt forhold med ham

det var sådan vi mødtes..

Anmeld

14. marts 2011

Enayia

Hahaha, i min mors kolonihave  Viildt kikset hæ hæ

Anmeld

14. marts 2011

Novbaby

kom ved er uheld til at snakke med ham i telefon, og så snakkede vi i 30 min (vi kendte ikke hinanden) og så kom jeg til at gemme hans nr da samtalen var slut   

Anmeld

14. marts 2011

line83

Jeg mødte min dejlige forlovede på facebook

Anmeld

14. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg mødte ham hos en af mine venner

Anmeld

14. marts 2011

UngMor83

Mødte kæresten til min bedste venindes bryllup for 3,5 år siden. Var li blevet single og alenemoar efter næsten 8års forhold og samliv, og ville nu bare nyde at være selv. Men nej, sådan sku det så ik være Og heldigvis for det !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.