Vi mødte hinanden helt tilfældigt på scor.dk for 7 år siden....
Jeg sad en aften og kedede mig og min mand det samme, vi begge havde oprettet profiler derinde samme aften for lige at se hvad det var for noget. Lige som jeg finder ud af hvad det er inde på chatten vil jeg logge ud. En fyr skriver dog til mig og jeg tænker, ja ja så går aftenen da med det. Det blev sent, meget sent og vi fortsatte på sms....
Vi mødes kort efter og havde det mest fantastiske døgn sammen. Men han boede i Odense og jeg i Ringkøbing, så vi blev enige om at holde det som venner, selvom vi var dybt forelsket i hinanden.
Han fandt en kæreste og flyttede sammen med hende, men vi fortsatte kontakten dog kun på venneplan selvom følelserne stadig var der fra vi begges side.
De gik fra hinanden i april 08. Juni 08 mødes vi igen efter ikke at have set hinanden siden første gang vi så hinanden. Og har været sammen lige siden.... I mellem tiden havde jeg jo fået Nicklas, som ikke har kontakt til hans biologiske far, men min mand har været far til ham fra dag 1... Idag er vi gift, har sammen fået Mathias og venter en lille pige i august....
Anmeld