Hvor mødte du din kæreste/mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

TbCp

Min venindes nye veninde var ex-kæreste til min nuværende mand... de var stadig venner og jeg mødte ham så igennem hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Mary

Jeg mødte Henrik på Pusterummet i Jomfru Ane Gade i Aalborg. Så det er vel rimelig klassisk: På en bytur  Jeg vil godt vove og påstå at jeg følte mig forelsket efter den første aften, har været det i 6½ år, og er det stadig  - og vi har fået tre børn sammen.

Anmeld

13. marts 2011

dukke

mødte min forlovet over netdate og vi har været sammen 5 år til sommer og har lille aksel på 4 mdr

Anmeld

13. marts 2011

mine to engle basser

møtte min forlovet til en føzdag på in meget sjovt da han slet ikke var min tybe men så snakket vi sammen også efter føzdag og så gik der nogen dag hvor vi så henden vær dag og så tro jeg hjem til ham i en uge i mens min datter bliv passet hos min mor og så kom jeg hjem igen og så dagen efter kom han så forbi og flat i søvn da han vånget næste dag stod en lille pige og kigget på ham og det fatte han ikke noget af da jeg ikke hade fortalt ham af jeg hade en datter hade bare sagt der var en der bodet sammen med mig da jeg var bange for han ikke ville være sammen med mig vis han vise af jeg hade en datter men han tro det rigtigt flot og sagde han holde af mig som den jeg var og min datter var jo kun en bonus oven i  og den dag i dag har han sagt af han er hendes far fordi hendes rigtigt far ikke vil have noget med hende af gøre ... elsker ham rigtigt højt

Anmeld

13. marts 2011

tingimor

har enlig kendt min mand i 11 års tid da vi også gik i skole sammen i folkeskolen men vi var bare 2 meget forskellig typer han var/er ham den lækker alle os tøsser var super vilde med og jeg var mere hende man vist hvem man var og snakket med men ikke hende man tænkte wauw over..

Men årene gik og jeg fik former blev lidt mere feminin og kom i mode brancen så fik nok det gode look med mig.(i sted for bonde pigen fra borup) og en dag var jeg så i byen med nogle veninder. og mødt ham og hans bror. og blev enlig lidt vild med hans bror da kevin jo var ham man ikke kunne få "tænkte jeg" men efter den by tur så gik der ikke mere en uges tid så havde kevin skaffet mit nr fra nogle fælles venner og begyndt og skrive til mig og efter et par uger med et par by ture og lidt film aftner så kom  det første kys og ugen efter spurgte kevin mig så om jeg ikke ville være kvinden i hans liv  og nu er vi snart igang med 4 år sammen og vore lille prinsesse på vej og kunne ikke være mere lykkelig han er manden i mit liv.

Anmeld

13. marts 2011

Fru Nielsen

Vi mødte hinanden helt tilfældigt på scor.dk for 7 år siden....

Jeg sad en aften og kedede mig og min mand det samme, vi begge havde oprettet profiler derinde samme aften for lige at se hvad det var for noget. Lige som jeg finder ud af hvad det er inde på chatten vil jeg logge ud. En fyr skriver dog til mig og jeg tænker, ja ja så går aftenen da med det. Det blev sent, meget sent og vi fortsatte på sms....

Vi mødes kort efter og havde det mest fantastiske døgn sammen. Men han boede i Odense og jeg i Ringkøbing, så vi blev enige om at holde det som venner, selvom vi var dybt forelsket i hinanden.

Han fandt en kæreste og flyttede sammen med hende, men vi fortsatte kontakten dog kun på venneplan selvom følelserne stadig var der fra vi begges side.

De gik fra hinanden i april 08. Juni 08 mødes vi igen efter ikke at have set hinanden siden første gang vi så hinanden. Og har været sammen lige siden.... I mellem tiden havde jeg jo fået Nicklas, som ikke har kontakt til hans biologiske far, men min mand har været far til ham fra dag 1... Idag er vi gift, har sammen fået Mathias og venter en lille pige i august....

Anmeld

13. marts 2011

Dinna88

Hej Tøser

Jeg synes der er så mange forskellige historier om hvor man har mødt sin kæreste eller mand. Uanset hvor, er det altid sjovt at hører hvor andre har mødt ders partner henne. Jeg synes da at det kunne være sjovt at hører hvor netop du har mødt din kæreste/mand?

Selv er min historie svært at forklare . Men kan sige at vi har gået i folkeskole sammen engang, og der snakkede vi aldrig sammen, og ville aldrig i mit liv havde troet at det var ham jeg skulle være sammen med...flere år efter mødte vi hinanden igen, og derefter lidt indviklet historie .
Vi har nu været sammen i næsten 2 år, og nyder stadigvæk vores forhold i fulde drag .

Sød historie, minder mig og min søster og svoger
Min kæreste og jeg begyndte i samme klasse i 1.g på STX, efter en to måneder hvor ingen af os havde bemærket hinanden, fik jeg øje på ham! Og så gik jagten ind ´ Det tog kun to uger, så spurgte han "om vi skulle slå pjalterne sammen". Og nu går vi så i 3.g og har været sammen i 2½ år, og regner stærkt med at det forbliver sådan, vi har da planer om at flytte fra Randers til Århus om 1½ år, når vi skal læse videre Jeg synes det er en ret speciel historie. 

Anmeld

13. marts 2011

Anette&Sophia

Mut skriver:

Hej Tøser

Jeg synes der er så mange forskellige historier om hvor man har mødt sin kæreste eller mand. Uanset hvor, er det altid sjovt at hører hvor andre har mødt ders partner henne. Jeg synes da at det kunne være sjovt at hører hvor netop du har mødt din kæreste/mand?

Selv er min historie svært at forklare . Men kan sige at vi har gået i folkeskole sammen engang, og der snakkede vi aldrig sammen, og ville aldrig i mit liv havde troet at det var ham jeg skulle være sammen med...flere år efter mødte vi hinanden igen, og derefter lidt indviklet historie .
Vi har nu været sammen i næsten 2 år, og nyder stadigvæk vores forhold i fulde drag .

jeg mødte min kæreste nede på den lokale, hvor vi unge mennesker hang meget ud engang. - der faldte vi i snak, og blev efter gode venner. og et halvt år efter blev vi kærester. nu er vi forlovet og venter vores første bebs

Anmeld

13. marts 2011

Lullaby

Scor.dk

Anmeld

13. marts 2011

.....

Hvor dejligt at der kommer flere kærligheds historier til

Synes altid at kærligheden dukker op når man mindst venter det

Og iih hvor dejligt at man kan svæve på en lyserød sky, hvis man synes at uddannelses/skoledagene kan være evige lange, så går tiden meget hurtigere

Godt at computeren og mobilen også er opfundet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.