Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jah det lyder mærkeligt, men mødte min kæreste gennem min mor.. Han var hendes chef
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min kommende mand og jeg mødte hinanden i Jelling på Fårupledkollegiet, vi boede tværs overfor hinanden. Han siger han holdt øje med mig i 6 måneder, som han brugte på at sige Hej til mig på stierne udenfor og på seminariet (men det husker jeg bare ikke ) - jeg fik så ikke øjnene op for ham før de 6 måneder var gået og han dimitterede - færdiguddannet pædagog den. 25 januar 2008 hvor han inviterede mig med til afslutningsfesten om aftenen ude ved postkasserne - (hvor han havde bedt sin far om at køre lidt stærkere ned på p-pladsen, da han lagde mærke til jeg var på vej over efter post og som han siger, han ville bare have mig med) foran sine forældre da de var kommet med kage og flag til ham og siden da har vi været sammen. Vi fejrede 3 år i januar d. 25 og vores søn fyldte 1 år den. 13 januar 2011
Mig og min kæreste mødte hinanden gennem Dating.dk. Vi har idag været sammen i 8 år og venter vores første ønske barn. Så det kan bestemt godt lade sig gøre at finde kærligheden på nettet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128