Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Tøser Jeg synes der er så mange forskellige historier om hvor man har mødt sin kæreste eller mand. Uanset hvor, er det altid sjovt at hører hvor andre har mødt ders partner henne. Jeg synes da at det kunne være sjovt at hører hvor netop du har mødt din kæreste/mand? Selv er min historie svært at forklare . Men kan sige at vi har gået i folkeskole sammen engang, og der snakkede vi aldrig sammen, og ville aldrig i mit liv havde troet at det var ham jeg skulle være sammen med...flere år efter mødte vi hinanden igen, og derefter lidt indviklet historie . Vi har nu været sammen i næsten 2 år, og nyder stadigvæk vores forhold i fulde drag .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mut skriver: Hej Tøser Jeg synes der er så mange forskellige historier om hvor man har mødt sin kæreste eller mand. Uanset hvor, er det altid sjovt at hører hvor andre har mødt ders partner henne. Jeg synes da at det kunne være sjovt at hører hvor netop du har mødt din kæreste/mand? Selv er min historie svært at forklare . Men kan sige at vi har gået i folkeskole sammen engang, og der snakkede vi aldrig sammen, og ville aldrig i mit liv havde troet at det var ham jeg skulle være sammen med...flere år efter mødte vi hinanden igen, og derefter lidt indviklet historie . Vi har nu været sammen i næsten 2 år, og nyder stadigvæk vores forhold i fulde drag .
til en lille privat fest hos en fælles veninde for 10 år siden!!
jeg mødte min for 14 år siden da jeg startede til fodbold han var min træner idag har vi 4 piger sammen
Vi gik i gymnasiet sammen og så begyndte vi at snakke i byen.. Og ja, så gik det bare frem af..
mulle7430 skriver: jeg mødte min for 14 år siden da jeg startede til fodbold han var min træner idag har vi 4 piger sammen
Undskyld jeg ikke helt holder mig til emnet. Men undrer mig bare, du skriver I har 4 piger.... men ifølge din profil har du 6 piger?
Vi mødte hinanden i skolen. Vi går i klasse sammen på andet år og er færdige til sommer..
FrkT skriver: Undskyld jeg ikke helt holder mig til emnet. Men undrer mig bare, du skriver I har 4 piger.... men ifølge din profil har du 6 piger?
ja har 2 piger fra mit tidligere forhold
Vi arbejdede sammen i Tyrkiet og mødte hinanden til en venindes fødselsdag, og så har vi været sammen siden - har været gift i 4,5 år og været sammen i 5,5 år - og er forhåbentlig sammen for evigt. Har helt selv importeret ham til Danmark
mulle7430 skriver: ja har 2 piger fra mit tidligere forhold
Arhhhh
FrkT skriver: Arhhhh
smiler
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128