Mut skriver:
Hej Tøser 
Jeg synes der er så mange forskellige historier om hvor man har mødt sin kæreste eller mand. Uanset hvor, er det altid sjovt at hører hvor andre har mødt ders partner henne. Jeg synes da at det kunne være sjovt at hører hvor netop du har mødt din kæreste/mand?
Selv er min historie svært at forklare
. Men kan sige at vi har gået i folkeskole sammen engang, og der snakkede vi aldrig sammen, og ville aldrig i mit liv havde troet at det var ham jeg skulle være sammen med...flere år efter mødte vi hinanden igen, og derefter lidt indviklet historie
.
Vi har nu været sammen i næsten 2 år, og nyder stadigvæk vores forhold i fulde drag
.
Dejligt at læse de mange historier....
Jeg mødte min kæreste gennem vores fælles fritidsinteresse (musik).
Vi var på en af vores årlige sommer-rejser, denne gang i Østrig, og jeg havde to dage forinden været ude for en ulykke og smadret hele mit ventre knæ, så var på krykker med benet i gips. PUHA
En aften sad vi i hotellets fællesareal sammen med en masse venner og spillede kort
og PLUDSELIG forduftede alle de andre så vi to sad tilbage. (man skulle tro det var aftalt spil, OG DET VAR DET, viste det sig). Så kom han over og kyssede mig, og jeg kunne jo ingen steder løbe...

Vi har været kærester lige siden og det er snart 9 år siden og jeg er kun 22 år
snart 23...

Anmeld