Hvor mødte du din kæreste/mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Karina1

Min kæreste var min storebrors bedste ven  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Ka+Ma=Be

Karina1 skriver:

Min kæreste var min storebrors bedste ven  

Anmeld

15. marts 2011

Happy!

Vi mødtes rent faktisk på nettet, rettere sagt www.dkbn.dk 

Og så viste det sig at vores forældre rent faktisk har arbejdet sammen i flere år og vi har været til fælles arrangementer sammen som små. HVad er chancen!hihi

Nu har vi været sammen i snart 4 år og skal giftes til sommer

Anmeld

15. marts 2011

Troldemommi

Jeg mødte min kæreste på nettet :-)

vi skrev sammen i tre måneder før vi mødte hinanden, til sommer er det seks år siden :-) nu venter vi vores første barn og så har han også lige fået mit ja :-)

måske ikke den sejeste måde at møde hinanden på men pyt med det, han er min eneste ene :-) og ja jeg vil anbefale nettet til alle

Anmeld

16. marts 2011

MarieMor

hos min søster

han er/var min søsters kærestes bedste ven , så da han kom på besøg fra sjælland sov vi sammen den første nat han var her , og ja , vi har været sammen i 5 år den 7 april og har en lille dreng sammen på 7 mdr

Anmeld

17. marts 2011

MorTilGustav

Sjovt at læse alle historierne! Har været single i 4 år så har brug for lidt tips til hvor de kan findes  Har mødtes med utallige fyre fra nettet uden der var nogen tiltrækning   Må ud i byen og snuse når jeg kan skaffe en babysitter

Anmeld

17. marts 2011

BellaT

Mødte ham gennem venner for snart 13 år siden. Vi var venner i næsten 1 år inden vi blev kærester.

Anmeld

20. marts 2011

Simon's moar <3

Mut skriver:

Hej Tøser

Jeg synes der er så mange forskellige historier om hvor man har mødt sin kæreste eller mand. Uanset hvor, er det altid sjovt at hører hvor andre har mødt ders partner henne. Jeg synes da at det kunne være sjovt at hører hvor netop du har mødt din kæreste/mand?

Selv er min historie svært at forklare . Men kan sige at vi har gået i folkeskole sammen engang, og der snakkede vi aldrig sammen, og ville aldrig i mit liv havde troet at det var ham jeg skulle være sammen med...flere år efter mødte vi hinanden igen, og derefter lidt indviklet historie .
Vi har nu været sammen i næsten 2 år, og nyder stadigvæk vores forhold i fulde drag .

Til min kærestes søsters 20 års fødselsdag for 1 år siden i dag, og vi har været sammen lige siden

Førhen vidste jeg godt hvem han var, men ikk sådan at vi var venner.. Skal også lige siges, at hans søster er min bedste veninde

Anmeld

20. marts 2011

LBK

Mut skriver:

Hej Tøser

Jeg synes der er så mange forskellige historier om hvor man har mødt sin kæreste eller mand. Uanset hvor, er det altid sjovt at hører hvor andre har mødt ders partner henne. Jeg synes da at det kunne være sjovt at hører hvor netop du har mødt din kæreste/mand?

Selv er min historie svært at forklare . Men kan sige at vi har gået i folkeskole sammen engang, og der snakkede vi aldrig sammen, og ville aldrig i mit liv havde troet at det var ham jeg skulle være sammen med...flere år efter mødte vi hinanden igen, og derefter lidt indviklet historie .
Vi har nu været sammen i næsten 2 år, og nyder stadigvæk vores forhold i fulde drag .

Dejligt at læse de mange historier....

Jeg mødte min kæreste gennem vores fælles fritidsinteresse (musik).

Vi var på en af vores årlige sommer-rejser, denne gang i Østrig, og jeg havde to dage forinden været ude for en ulykke og smadret hele mit ventre knæ, så var på krykker med benet i gips. PUHA

En aften sad vi i hotellets fællesareal sammen med en masse venner og spillede kortog PLUDSELIG forduftede alle de andre så vi to sad tilbage. (man skulle tro det var aftalt spil, OG DET VAR DET, viste det sig). Så kom han over og kyssede mig, og jeg kunne jo ingen steder løbe...

Vi har været kærester lige siden og det er snart 9 år siden og jeg er kun 22 år snart 23...

Anmeld

21. marts 2011

Tystys14

Mødte min kæreste hos hans forældre, pga hans forældre har købt hund hos os.  Så min mor skulle lære hans mor selv at klippe hundene (da hun har hanhunde blev det nød til at være hos dem) så jeg tog med og wupti der var han.  

Så jeg mødte min kæreste hos mine svigerforældre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.