Hvor mødte du din kæreste/mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

An&Jo

Jeg mødte min kæreste for snart 1 år siden over dating.dk, jeg havde faktisk besluttet mig for at NU lukkede jeg min profil for havde siddet derinde i flere måneder uden der var sket en dyt og jeg havde dengang også lige fået mit barn.. Men da bebsen var 2 uger gammel og dagen var den sidste som plus profil på dating var der en sød ung mand der skrev til mig, og han tog mig med storm ved første brev.. <3 Vi skrev sammen i nogle uger og aftalte at mødes, han kom hjem til mig da det ikke var så nem at komme frem og tilbage med bebs på 5 uger uden en bil når jeg boede på bøhlandet.. vi faldte i hak med det samme, og vi kan om 2 måneder fejre 1 års dag og samtidig kan vi fejre at vi har boet sammen i 10 mdr til den tid.. Ja vi var lidt hurtige, men det er helt sikkert det rigtige jeg har gjort..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Bshizzle

...Min historie er meget forvirrende.. og vil derfor ikke gå i detaljer.

Men jeg mødte min kæreste gennem nogle fælles chat-venner
Blev forelsket i ham lige med det samme..

Har nu været sammen i 4 år snart..  

Anmeld

14. marts 2011

Bellinda89

Jeg mødte min kære kæreste igennem Arto for laaaaaaang tid siden hehe

Så noget godt kan den side da finde ud af

Anmeld

14. marts 2011

Diana...

Til Tiestö koncert i parken  

Anmeld

14. marts 2011

Frøken Sørensen

I byen i Sønderborg, da han var sergent dernede  1 år efter flyttede jeg over til ham på Sjælland, på trods af at vi kun havde set hinanden halvanden dag,  hver 14's dag i det år... Har været sammen i lidt over 6 år nu

Anmeld

14. marts 2011

channie-g

jeg mødte min fyr til en ungdomsskolefest for godt 7 år siden, jeg er idag 23 år gammel og venter mit og mathiass første barn

Anmeld

14. marts 2011

Mor Christa

Til "party on rømø" hehe..

Anmeld

14. marts 2011

CarinaSB

Jeg mødte min mand på nettet .. Jeg havde skrevet i en dagbog at jeg blev 20 8 dage senere .. Og så skriver per tillykke med føzdagen .. og måtte jo så lige frortælle ham at der var 8 dage senere ..  

Vi skrev en del sammen men jeg syntes ikke rigtig at det var mig og han havde jo kæreste på .. Og så fandt jeg en kæreste som jeg bare troede var ham jeg skulle leve med .. Han slog så op 1 mdr senere .. Så skrev per inde på msn da han kunne se på min status at jeg var ked af det .. Og så skrev vi rigtig meget sammen .. D 15/9-07 mødte vi hinanden for første gang. Og jeg var bare opsat på at han skulle være min .. Han var selv gået fra kæresten 14 dage før .. Og han blev min den første dag vi mødte hinanden .. Og har været sammen i snart 4 år og har Noah på snart 2 år  Og per er bare manden jeg vil være sammen med resten af livet .. Han er bare den mest perfekte og dejlige mand man kan tænke sig ..  jeg havde aldrig troet at jeg skulle møde en mand med så meget godhed og det største hjerte .. 

Anmeld

14. marts 2011

nattergalen

På pædagog seminariet..  

Anmeld

14. marts 2011

Lou87

Havde "set" ham før..
Men mødte ham først rigtig på en bowling trænings tur i sverige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.