Hvor mødte du din kæreste/mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Kloster

Mut skriver:

Hej Tøser

Jeg synes der er så mange forskellige historier om hvor man har mødt sin kæreste eller mand. Uanset hvor, er det altid sjovt at hører hvor andre har mødt ders partner henne. Jeg synes da at det kunne være sjovt at hører hvor netop du har mødt din kæreste/mand?

Selv er min historie svært at forklare . Men kan sige at vi har gået i folkeskole sammen engang, og der snakkede vi aldrig sammen, og ville aldrig i mit liv havde troet at det var ham jeg skulle være sammen med...flere år efter mødte vi hinanden igen, og derefter lidt indviklet historie .
Vi har nu været sammen i næsten 2 år, og nyder stadigvæk vores forhold i fulde drag .

Ja det er efterhånden mange år siden, jeg mødte min mand første gang. Jeg gik nemlig i 8. klasse og han gik i 9. klasse. Dengang drillede han mig rigtig meget og ja så begyndte vi at komme sammen. Dog varede det ikke så længe, men vi forblev venner og gik i byen sammen i mange år.

Da jeg var 19 år begyndte vi at komme sammen igen også gik det stærkt... Nu 3 børn senere, en masse erfaring, op og nedture vi har kæmpet os igennem, har vi kobberbryllup næste år.

Og jeg er stadig VILD med ham. Det hele bliver kun bedre med alderen og jo mere man fordyber sig i hinanden igennem årene. Vi er bestemt ikke enige om alt, men vi har stor respekt for hinanden og har formået at flytte os i takt og på samme sti igennem de 16 år vi har været sammen i år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Lysdal

Sikke mange dejlige beretninger, jah der er jo mange måder at møde den eneste ene på men syntes der er noget om det man siger: kærligheden kommer når man mindst venter det

Min mand og jeg mødte hinanden for 3 år siden, da vi begge blev ansat på et diskotek, han som DJ' og mig som bartender

De første gange lå han overhovedet ikke mærke til mig, men en aften  vi mødtes nogle stykker af kollegaerne (staves ) faldt vi i snak og endte med at kysse og så tog det ellers fart, ca 1,5md. senere boede vi sammen og 2mdr. efter blev i forlovede vi havde ikke kendt hinanden så længe, men det føltes bare helt rigtigt og det gør det stadig!! Han gør mig stadig blød i knæene  Nu vi bare fingre for at det bliver vores tur til bebs i år  og så er der vidst også et lille hemmeligt bryllup under opsejling

Anmeld

15. marts 2011

.....

Ih hvor er det dejligt at der er kommet endnu flere historier til

Sjovt at man i starten slet ikke synes at man passer sammen med fyren, men så i sidste ende så kommer man helt op på den lyserøde sky, og får børn sammen/venter barn sammen , og synes at det er flot som folk kan være sammen, og holde gang i gløden gennem mange år

Anmeld

15. marts 2011

oo

min bedste veninde og sørens bedste ven var kærester og så mødte vi hinanden - og var helt enige om, at den anden var en kæmpe spasser. et halvt år efter mødtes vi igen og der faldt jeg pladask for Søren og en uge senere hev jeg ham med hjem efter en laaaaaaaang morgen på Louise's på Nørrebro

Anmeld

15. marts 2011

merle2010

han var faktisk kæreste med en af mine veninder, men dengang synes jeg han var en arrogant nar... vi havde en fælles ven, men så ikke noget til hinanden efter.. mange år efter blev jeg indlagt med en depression, og sjovt nok om han så ikke skrev til mig på facebook.. han skrev at han følte med mig og selv havde det svært da ham og hans kæreste var gået fra hinanden, og de havde fået tvillinger sammen... vi begyndte så at skrive sammen på facebook og senere på mobil..

Han spurgte så om han ikke måtte besøge mig på psykiatrisk afdeling, og jeg sagde ja.. derefter har vi været sammen.. har været forlovet i 2 år og har en datter på 10 mdr sammen eLSKER HAM HØJERE END ALTING.. han var der for mig i den sværeste tid i mit liv.. det vil jeg aldrig glemme ham for..

Anmeld

15. marts 2011

mathildemb

Jeg mødte min kæreste til dans. Han var min danselærer

Anmeld

15. marts 2011

Maalene

Nuppede håndboldtræneren

Det var en fra herreholdet som hjalp med træningen, da vi ikke havde nogen træner - så han er ikke sådan en gammel gris

Men lidt pudsigt, havde ikke som sådan lagt mærke til ham, før vi kom til stævne, og der var en rigtig klam fyr, som ville danse, og da jeg flygtede fra ham, kom min dejlige kæreste tilfældigvis - og tog så en sving-om med ham

Og da vi så hinanden dybt i øjnene til "Time of my life" - så var jeg SOLGT - og det var han heldigvis også

Anmeld

15. marts 2011

LRJ

Mødte Bo gennem min daværende Gode ven ( snakker desværre ikke med vennen idag) og vi har været sammen i to år i maj og har Julie på næsten 1 år sammen   

Anmeld

15. marts 2011

Ka+Ma=Be

Synes selv vores historie er lidt sjov  hehe

Jeg selv var fra Ølstykke, nordsjælland, og min kæreste fra Slagelse, vestsjælland.
Første gang mødtes vi på et diskotek i Hillerød. Der snakkede vi og jeg var egentlig interesseret i ham, men ingen af os fik gjort noget ved det.
En måned efter rendte vi så ind i hinanden igen på et diskotek i Nykøbing Falster. Der gjorde vi så noget ved det med det samme  - nu har vi været sammen i 5 år og bor sammen i København Så vi har været vidt omkring hehe.

Synes selv det er lidt pudsigt, at man kan mødes på den måde

Anmeld

15. marts 2011

Simone J

Jeg var til min venindes studenterfest sidst i juni 2009 og jeg havde bare så meget lyst til at vi skulle videre i byen og fik en anden pige lokket med i byen. Da hun skulle med natbussen hjem, var jeg overhovedet ikke klar til at tage hjem og kendte ikke rigtig nogen som var i byen den aften. Satte mig ved et bord hvor der sad en masse fyre.(Det skal lige siges at jeg er en meget stille pige..) Havde sagt om aften at jeg bare skulle ud og nyde mit single liv nu hvor jeg havde fri weekend fra job. Snakkede med dem og der var en af dem som lagde helt vild an på mig(vi kalder ham A) og A var bare sletter ikke min type og ad tænkte jeg. Så jeg begynde og ligge an på fyren på min anden side, da A ikke forstod jeg ikke gad ham og synes A var træls. Inden den anden fyre tog hjem, fik jeg hans nr. Efter følgende skrev vi lidt sammen og var på date, samt jeg besøgte ham. I august tog jeg på ferie 10dage i Frankrig og kunne ikke lade være med at skrive lidt med ham. Da jeg kom hjem blev vi kærester og i dag bor vi sammen med vores datter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.