Mut skriver:
Hej Tøser 
Jeg synes der er så mange forskellige historier om hvor man har mødt sin kæreste eller mand. Uanset hvor, er det altid sjovt at hører hvor andre har mødt ders partner henne. Jeg synes da at det kunne være sjovt at hører hvor netop du har mødt din kæreste/mand?
Selv er min historie svært at forklare
. Men kan sige at vi har gået i folkeskole sammen engang, og der snakkede vi aldrig sammen, og ville aldrig i mit liv havde troet at det var ham jeg skulle være sammen med...flere år efter mødte vi hinanden igen, og derefter lidt indviklet historie
.
Vi har nu været sammen i næsten 2 år, og nyder stadigvæk vores forhold i fulde drag
.
Ja det er efterhånden mange år siden, jeg mødte min mand første gang. Jeg gik nemlig i 8. klasse og han gik i 9. klasse. Dengang drillede han mig rigtig meget og ja så begyndte vi at komme sammen. Dog varede det ikke så længe, men vi forblev venner og gik i byen sammen i mange år.
Da jeg var 19 år begyndte vi at komme sammen igen også gik det stærkt... Nu 3 børn senere, en masse erfaring, op og nedture vi har kæmpet os igennem, har vi kobberbryllup næste år.
Og jeg er stadig VILD med ham. Det hele bliver kun bedre med alderen og jo mere man fordyber sig i hinanden igennem årene. Vi er bestemt ikke enige om alt, men vi har stor respekt for hinanden og har formået at flytte os i takt og på samme sti igennem de 16 år vi har været sammen i år.
Anmeld