Hvor mødte du din kæreste/mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

MigSS

Vi havde gået til mange fester sammen, og været ok venner - havde næsten kun fælles venner.. Jeg begyndte at tage kontakt til ham, men det tog et halvt år før vi bare sås alene , vi begyndte at væe lidt sammen on and off , og efter 8 måneder blev det fast, og har nu stået på i snart 2 år

Han troede ikke jeg mente det, for han troede íkke han var min type (var meget til de mest populære i mine 15-16 år) - så derfor lidt lang optræk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Lone Jakobsen

mødte min mand gennem farmerdating.dk til trods for at ingen af os boede på landet

Anmeld

13. marts 2011

anmaj

Vi har kendt til hinanden siden jeg var 7 ca. vi gik nemlig til spejder sammen, men havde også kun det til fælles.

Senere blev jeg kærester med en fra hans folkeskoleklasse, der dog endte med at behandle mig knap så pænt. og for 8 år siden så jeg ham så igen efter en lang pause efter endt spejdergang, til en fest hos min kæreste.

Så blev det sommer 2003 og jeg var ikke længere sammen med ham den anden og vi kunne ikke helt lade hinanden være. men det hele begyndte officielt august 2003 og vi har nu været gift i snart 3 år og har en søn på snart 2 og en på vej til maj.

Fantastisk som man kan nå meget inden man bliver 25.

Anmeld

13. marts 2011

Ranarupta

Mut skriver:

Hej Tøser

Jeg synes der er så mange forskellige historier om hvor man har mødt sin kæreste eller mand. Uanset hvor, er det altid sjovt at hører hvor andre har mødt ders partner henne. Jeg synes da at det kunne være sjovt at hører hvor netop du har mødt din kæreste/mand?

Selv er min historie svært at forklare . Men kan sige at vi har gået i folkeskole sammen engang, og der snakkede vi aldrig sammen, og ville aldrig i mit liv havde troet at det var ham jeg skulle være sammen med...flere år efter mødte vi hinanden igen, og derefter lidt indviklet historie .
Vi har nu været sammen i næsten 2 år, og nyder stadigvæk vores forhold i fulde drag .

Nicolai og jeg boede på samme kollegie.
Vi havde ikke rigtigt nogen interesse for hinanden, men til en galla-nytårs-fest på et andet kollegie faldt vi for hinanden
Vi har nu været sammen i 8 år

Anmeld

13. marts 2011

L.J.L

mig og min mand fandt hinanden på dating.dk for 7 år siden

Anmeld

13. marts 2011

mor til 2 skønne piger .

vil da også lig dele min kærlighistorie  ! .

jeg har en veninde som jeg har kendt siden jeg var helt lille og altid joket med hende og hendes forældre om at jeg en dag nok skulle komme ind i familien :b ..

når men min veninde bliver så 18 år og invitere hendes familie og nogle af os veninder med ud og spise , og jeg var lig blevet single og flyttet fra min x' og over i min egen lejlighed så jeg sq bar ud og hygge mig uden at skulle score . Men hen på aften får jeg mere og mere at drikke og lægger da godt mærke til hendes fætter som så rigtig sød ud men tænkte " ej det kan jeg ikke det er jo hendes fætter " og så var han 7½ år ældre end mig .. men da jeg så begynder at syns godt om ham kommer hans KÆRESTE ind a døren øv tænkte jeg og så drak jeg videre og tænkte ikke mere over det , og vi tog i byen os veninder .. men efter 2 måneder siger min veninde hvorfor  jeg ikke skriver til hendes fætter for hun kan ikk lide hans nye kæreste ,og jeg skriver så og vi mødes og vi har boet sammen lig siden og venter vores første barn sammen til maj og ind i familien kom jeg som jeg altid havde lavet sjov med  .

32+1 .

Anmeld

13. marts 2011

Brams

Mut skriver:

Hej Tøser

Jeg synes der er så mange forskellige historier om hvor man har mødt sin kæreste eller mand. Uanset hvor, er det altid sjovt at hører hvor andre har mødt ders partner henne. Jeg synes da at det kunne være sjovt at hører hvor netop du har mødt din kæreste/mand?

Selv er min historie svært at forklare . Men kan sige at vi har gået i folkeskole sammen engang, og der snakkede vi aldrig sammen, og ville aldrig i mit liv havde troet at det var ham jeg skulle være sammen med...flere år efter mødte vi hinanden igen, og derefter lidt indviklet historie .
Vi har nu været sammen i næsten 2 år, og nyder stadigvæk vores forhold i fulde drag .

Jeg mødte min mand første gang hjemme ved mig selv

Jeg var lige kommet hjem efter at have boet i USA lidt over 1 år, og en af mine veninder og jeg skulle i byen for at fejre at jeg var kommet hjem. Hun spurgte om hun måtte tage en arbejdskollega med der også gerne ville med i byen og ja det er så min mand i dag  Vi har været sammen i 16 år.

Anmeld

13. marts 2011

snøvsen

Jeg blev inviteret med til en fest på min søsters arbejde og der var han så. Så i princippet er det egentlig ubevidst min søster, der har fundet min mand til mig. Vi har været sammen i 8 år.

Anmeld

14. marts 2011

klmf

Dating.dk!

Vi havde skrevet sammen; jeg synes han lignede en bonderøv, så habde egentlig afskrevet enhver tanke om noget romantik der. Men så kom han med i byen på J-dag i 2005 (sammen med HELE min sygeplejerske-klasse) - og så var han jo bare den sødeste, lækreste, dejligste jydedreng

Så han kom med hjem og vi har ikke været fra hinanden siden

Anmeld

14. marts 2011

Fru Dinesen

Vi var på julemærkehjem sammen  hvor vi blev kærester , så tog vi på efterskole sammen der efter. Da vores skole år der sluttede så holde vi 10 år´s pause...

Så 10 år efter møddes vi igen blev kærester wuuhuuuu 

Har nogle skønne unger sammen nu, og er gift 

savnede ham forfærdeligt de år vi ikke så hinanden.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.