Hvor mødte du din kæreste/mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

dukke

mødte min forlovet over netdate og vi har været sammen 5 år til sommer og har lille aksel på 4 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

LotteGabriella

Mut skriver:

Hej Tøser

Jeg synes der er så mange forskellige historier om hvor man har mødt sin kæreste eller mand. Uanset hvor, er det altid sjovt at hører hvor andre har mødt ders partner henne. Jeg synes da at det kunne være sjovt at hører hvor netop du har mødt din kæreste/mand?

Selv er min historie svært at forklare . Men kan sige at vi har gået i folkeskole sammen engang, og der snakkede vi aldrig sammen, og ville aldrig i mit liv havde troet at det var ham jeg skulle være sammen med...flere år efter mødte vi hinanden igen, og derefter lidt indviklet historie .
Vi har nu været sammen i næsten 2 år, og nyder stadigvæk vores forhold i fulde drag .

vi mødte hinanden via dating.dk

Anmeld

13. marts 2011

LotteGabriella

Min mand og jeg mødte hinanden på dating, vi skrev meget frem og tilbage, faktisk kun med hinanden, også da vi mødtes første gang, kunne vi ikke få øjnene fra hinanden, og har været sammen siden

hihi næsten det samme her

Anmeld

13. marts 2011

Kofoed.

Jeg boede på kollegium, hvor jeg skulle låne nogle æg og mødte så en dejlig tøs. En måneds tid efter var der kulturnat og mødte så hendes storbror først gang, dog var jeg så fuld, at jeg faldt og stadig den dag i dag ikke kan huske det

Et par uger efter skulle han vise sin lillesøster hans nye bil og ups, der skulle jeg liiiige spise med og vi så film og hyggede os. Dagen efter kom han op til mig om aften og sov hos mig den efterfølgede uge og paf, har været sammen i 2½ år nu og venter tvillinger til lige omkring årsdagen

Anmeld

13. marts 2011

Billemyre

Jeg synger og spiller teater og skulle i 2006 medvirke i musicalen "Les Misérables".

Og det var så dér, på scenen, jeg mødte min mand!
Jeg spillede prostitueret og han min kunde 

Han var (er) fjorten år ældre, men ungdommelig og dejlig og vi faldt i hak fra første færd.
Åbenbart mente vi, at når vi nu "hyggede" os sådan på scenen, kunne vi lige så godt fortsætte ude i det virkelige liv 

Og nu har vi været sammen i snart fem år og er gift på andet år - Håber på, der ikke går så længe, før vi kan lave familie  

Anmeld

13. marts 2011

Sabsy

Vi arbejdede sammen på Diskotek Concorden i 2006- og den gang sagde han til mig i fuldskab at det nok skulle blive os to en dag (jeg var på arbejde, og når man er på job, vil folk giftes og to ville ha mig til at føde deres børn, igen fuuuuulde mennesker), hvor jeg sagde det kunne han godt droppe, da han var for han var fuld og troede ikke på ham.. Idag 2011, er vi gift og har 1 barn sammen

Anmeld

13. marts 2011

Chellen

Mødt min mand i gymnasiet, han gik i min parellel klasse .
For mit vedkommende sagde det "BANG!" med det samme.. dog ikke med ham ... Så jeg brugte alle midler jeg kunne og al min charme.. og til en gymnasie fest blev han MIN

Anmeld

13. marts 2011

JustAnotherName

Kontakten startede på en netdating-side.
Jeg var kun online derinde dén ene dag, hvor han så skrev til mig....

Vi fortsatte kontakten via messenger, og skrev sammen i længere tid....

Så skulle jeg på ferie, ud og rejse i en uge, og vi aftalte at udveksle mobil-nr. så vi stadig kunne holde lidt kontakt, mens jeg var afsted.

Da jeg kom hjem igen, havde vi begge bare rigtig meget lyst til at mødes!!

Så det gjorde vi. Og vi blev sammen de efterfølgende fire døgn i træk.
Og besluttede os for at vi officielt var kærester.

Efter to måneder flyttede vi sammen, og lejede halvdelen af et hus.
Ni måneder derefter købte vi vores eget lille hus sammen.
Da vi havde været sammen i et år, friede han til mig.
Idag har vi to små piger sammen, og kan snart fejre vores 6-års dag

Anmeld

13. marts 2011

Benjamins'mor

Mødte min kæreste igennem en fælles veninde på banegården i den by vi bor i. Det var kærlighed ved første blik, og vi har været sammen lige siden. Vi bor idag sammen, har en skøn søn på 2½ mdr. Og har været sammen i snart 2½ år.  

Der har self. været sine op- og nedture, men det er der jo i alle forhold.

Anmeld

13. marts 2011

.....

Gode historier

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.