Hvor mødte du din kæreste/mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

Millah

Mut skriver:

Hej Tøser

Jeg synes der er så mange forskellige historier om hvor man har mødt sin kæreste eller mand. Uanset hvor, er det altid sjovt at hører hvor andre har mødt ders partner henne. Jeg synes da at det kunne være sjovt at hører hvor netop du har mødt din kæreste/mand?

Selv er min historie svært at forklare . Men kan sige at vi har gået i folkeskole sammen engang, og der snakkede vi aldrig sammen, og ville aldrig i mit liv havde troet at det var ham jeg skulle være sammen med...flere år efter mødte vi hinanden igen, og derefter lidt indviklet historie .
Vi har nu været sammen i næsten 2 år, og nyder stadigvæk vores forhold i fulde drag .

Jeg mødte min kæreste ved jeg passede hans søsters 3 børn på hendes fødselsdag

Det skal lige siges at det er en meget indviklet historie

Jeg have kæreste på, på daverende tidspunkt og det havde han osse

Han var lige inde i stuen og vende sammen med sin søster mens jeg sad der inde sammen med min lillesøster og hyggede med den store af drengene der stadig var oppe Vi fik øjenkontakt flere gange og sjovt nok  vi begge hvergang.

Da de så gik igen kiggede jeg på min lillesøster og siger "ham der, ham kunne jeg godt liiiiii'e ordne" (ikke fordi der var noget i det) - efter følgene fik jeg så afvide hvad han havde sagdt til hans søter " hende den barnepige der kune godt godt lige ordne" Sjovt at vi næsten har sagt det sammen til hinanden.

Han kom så hjem til hans søster midt om natten for at hente noget, men det endte med vi sad og snakkede sammen i næsten to en halv time, og vi gik bare i spænd med det sammen, det var som om vi havde kendt hinanden ALTID Den tid vi havde siddet og snakket var der blevet ringet efter ham flere gange, men han blev ved med at sige han kom liiiiige om lidt

Efter følgende så vi meget til hinanden, ja og følelserne var der da osseMeeeen vi have begge det samme problem vi havde jo begge kæreste på vi tænkte jo begge "hvis jeg gør det forbi med min fyr/dame gør han/hun det så osse ??"

Men da han så en dag kom og fortalte at det var slut mellem ham og hende så var jeg sikker i min sag og gik fra min fyr Som jeg nok skulle have gjort for længe siden da jeg ingen følelser havde for ham mere

Og så har vi været sammen siden

Som sagt en laaaang og indviklet historie gjorde den bare "kort"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Lillefe

Jeg mødte min fordi han boede på værelse med min bror hvor han gik på teknisk skole, men der blev vi bare bedste venner.. det var vi et stykke tid hvor vi så mistede kontakten han fik barn med en, og to år efter sås vi igen som venner ikke mere. så flyttede han til sverige efter jeg havde sagt nej til ham som mere end venner.... efter to år kom han tilbage og pludselig skete der noget i mig og en dag så kyssede vi og har i dag været sammen i 8½ år

Anmeld

13. marts 2011

Hailiesmom11

Mut skriver:

Hej Tøser

Jeg synes der er så mange forskellige historier om hvor man har mødt sin kæreste eller mand. Uanset hvor, er det altid sjovt at hører hvor andre har mødt ders partner henne. Jeg synes da at det kunne være sjovt at hører hvor netop du har mødt din kæreste/mand?

Selv er min historie svært at forklare . Men kan sige at vi har gået i folkeskole sammen engang, og der snakkede vi aldrig sammen, og ville aldrig i mit liv havde troet at det var ham jeg skulle være sammen med...flere år efter mødte vi hinanden igen, og derefter lidt indviklet historie .
Vi har nu været sammen i næsten 2 år, og nyder stadigvæk vores forhold i fulde drag .

Jeg mødte min kæreste igennem et hold venner for snart 1 år siden da de skulle flytte

Anmeld

13. marts 2011

Fenja09

Jeg mødte min kæreste på Grønland - en dansk militærbase. Han var dengang i søværnet og lå i havn i 3 - dages tid og tog derefter videre. Jeg var der i 3 uger og på ferie hos noget familie  

Da vi begge var kommet hjem til DK igen ringede vi sammen og det er til sommer 12 år siden

Anmeld

13. marts 2011

Kongmulle

Mut skriver:

Hej Tøser

Jeg var veninde med han ekskæreste

Det har dog ikke noget med mig at gøre de gik fra hinanden.

Han smed hende ud af forskellige årsager. Vi blev dog hurtigt et par derefter og har været det siden

Anmeld

13. marts 2011

.....

Gode historier, lange som korte

Dejligt at se så mange som også har været sammen med deres mand i en del år

Held og lykke til Jer som snart får en lille familie sammen

Anmeld

13. marts 2011

Bavianis

På universitetet - han var tutor for mig, og skulle sørge for en tryg opstart.

Han sørgede dog for mere end det...

Det er 7 år siden til september.

Anmeld

13. marts 2011

bøgelund

jeg mødte min kæreste på det tidligere "treasure", som nu er "den glade viking".

jeg var afsted med en venindes kæreste, og det var hans kollega. 

vi snakkede hele natten, og snakkede videre i min lejlighed. det var en torsdag, og han kom ikke helt på arbejde til tiden fredag. 

og så har vi været sammen siden. 

Anmeld

13. marts 2011

A&F

Jeg mødte min mand dengang i slutningen af 2.g. Han var første års universitets studerende, og skulle skrive projekt, hvor han skulle bruge nogle unge fra gymnasiet til besvarelse af nogle spørgsmål. Jeg var en af dem, der skulle besvare.

Der var kemi mellem os fra første øjekast. Vi var helt fortryllede af hinanden, og glemte alt om de spørgsmål, der skulle besvares til projektet. Han inviterede mig ud, og jeg sagde jo ja.. Vi har været gift i 3 fantastiske år , og vi venter vores første barn.

Anmeld

13. marts 2011

Frøken J.

Mødte ham vha. netdating, og han er simpelthen den skønneste mand jeg har oplevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.