Mut skriver:
Hej Tøser 
Jeg synes der er så mange forskellige historier om hvor man har mødt sin kæreste eller mand. Uanset hvor, er det altid sjovt at hører hvor andre har mødt ders partner henne. Jeg synes da at det kunne være sjovt at hører hvor netop du har mødt din kæreste/mand?
Selv er min historie svært at forklare
. Men kan sige at vi har gået i folkeskole sammen engang, og der snakkede vi aldrig sammen, og ville aldrig i mit liv havde troet at det var ham jeg skulle være sammen med...flere år efter mødte vi hinanden igen, og derefter lidt indviklet historie
.
Vi har nu været sammen i næsten 2 år, og nyder stadigvæk vores forhold i fulde drag
.
Jeg mødte min kæreste ved jeg passede hans søsters 3 børn på hendes fødselsdag
Det skal lige siges at det er en meget indviklet historie
Jeg have kæreste på, på daverende tidspunkt og det havde han osse 
Han var lige inde i stuen og vende sammen med sin søster mens jeg sad der inde sammen med min lillesøster og hyggede med den store af drengene der stadig var oppe
Vi fik øjenkontakt flere gange og sjovt nok
vi begge hvergang.
Da de så gik igen kiggede jeg på min lillesøster og siger "ham der, ham kunne jeg godt liiiiii'e ordne" (ikke fordi der var noget i det) - efter følgene fik jeg så afvide hvad han havde sagdt til hans søter " hende den barnepige der kune godt godt lige ordne"
Sjovt at vi næsten har sagt det sammen til hinanden.
Han kom så hjem til hans søster midt om natten for at hente noget, men det endte med vi sad og snakkede sammen i næsten to en halv time, og vi gik bare i spænd med det sammen, det var som om vi havde kendt hinanden ALTID
Den tid vi havde siddet og snakket var der blevet ringet efter ham flere gange, men han blev ved med at sige han kom liiiiige om lidt
Efter følgende så vi meget til hinanden, ja og følelserne var der da osse
Meeeen vi have begge det samme problem vi havde jo begge kæreste på vi tænkte jo begge "hvis jeg gør det forbi med min fyr/dame gør han/hun det så osse ??" 
Men da han så en dag kom og fortalte at det var slut mellem ham og hende så var jeg sikker i min sag og gik fra min fyr
Som jeg nok skulle have gjort for længe siden da jeg ingen følelser havde for ham mere 

Og så har vi været sammen siden
Som sagt en laaaang og indviklet historie gjorde den bare "kort"