Hvor mødte du din kæreste/mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

metski83

Mødte min kæreste i byen, et lille sted i vores by, hvor vi kom stort set hver weekend. Jeg begyndte at gå meget i byen da det lige var slut med min eks.

Jeg syntes min kæreste var skide irriterende, og gad ikke sidde sammen med ham, eller snakke med ham. Indtil en dag hvor jeg snakkede med ham hvor han var ædru, der sagde det bang. 2 uger efter kyssede vi første gang, og har været sammen siden. OG jeg vil ikke bytte ham for noget i verden

Så nu har vi hus og hund, og forhåbenligt snart en lille baby på vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

2babygirls

Mut skriver:

Hej Tøser

Jeg synes der er så mange forskellige historier om hvor man har mødt sin kæreste eller mand. Uanset hvor, er det altid sjovt at hører hvor andre har mødt ders partner henne. Jeg synes da at det kunne være sjovt at hører hvor netop du har mødt din kæreste/mand?

Selv er min historie svært at forklare . Men kan sige at vi har gået i folkeskole sammen engang, og der snakkede vi aldrig sammen, og ville aldrig i mit liv havde troet at det var ham jeg skulle være sammen med...flere år efter mødte vi hinanden igen, og derefter lidt indviklet historie .
Vi har nu været sammen i næsten 2 år, og nyder stadigvæk vores forhold i fulde drag .

Jeg mødte min mand på drukferie i spanien for 5½år siden

Lagde allerede mærke til ham i lufthavnen og da vi kom hjem tilbragte vi en uge sammen og det afgjorde bare det hele

Anmeld

13. marts 2011

-Sigrid-

Mødte min kæreste i 1. g Vi gik i klasse sammen, det gik hurtigt ... Han trøstede mig efter et brud, og jeg blev forelsket i ham 

Anmeld

13. marts 2011

oerbaek

Jamen jeg har gjort den klassiske jeg har simpelthen taget venindens storebror, det er snart 12 år siden og vi har, lige straks, 3 drenge sammen

Det var faktisk ham der gennem sin søster inviterede mig med på sommer ferie i et sommerhus og der lærte vi hinanden bedre at kende og har været sammen siden

Anmeld

13. marts 2011

MaybeBaby

Mut skriver:

Hej Tøser

Jeg synes der er så mange forskellige historier om hvor man har mødt sin kæreste eller mand. Uanset hvor, er det altid sjovt at hører hvor andre har mødt ders partner henne. Jeg synes da at det kunne være sjovt at hører hvor netop du har mødt din kæreste/mand?

Selv er min historie svært at forklare . Men kan sige at vi har gået i folkeskole sammen engang, og der snakkede vi aldrig sammen, og ville aldrig i mit liv havde troet at det var ham jeg skulle være sammen med...flere år efter mødte vi hinanden igen, og derefter lidt indviklet historie .
Vi har nu været sammen i næsten 2 år, og nyder stadigvæk vores forhold i fulde drag .

Det er faktisk en lidt længere historie. Da jeg gik på gym var jeg meget inde på en chatside, der hedder Jubii chat, hvor jeg endte med at få ret så mange veninder igennem.

Da jeg så var 22 og flyttede sammen med en veninde, fik jeg net for første gang siden jeg boede hjemme ved mine forældre med deres K56 modem Tænkte at jeg da lige ville se, om der stadig var nogle af pigerne på som for 6 år siden.

Jeg nåede lige at logge ind (Og ikke i deres dating-rum), da en besked dukkede op på chatten med: Pæne øjne.

Det var så startskuddet til at vi mødtes 3 uger senere og 3 dage derefter blev kærester og 8 mdr senere flyttede jeg fra Nordjylland til Vestjylland og om et par måneder har vi været sammen i 5 år. 

/Mette - der lige tænker at den korte version måske havde heddet: Igennem nettet

Anmeld

13. marts 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Min mand og jeg mødte hinanden på dating, vi skrev meget frem og tilbage, faktisk kun med hinanden, også da vi mødtes første gang, kunne vi ikke få øjnene fra hinanden, og har været sammen siden

Anmeld

13. marts 2011

.....

Sikke nogen spændene historier , lige fra fodbold træner til en drukferie i Spanien

- Ja man kan møde sin partner de mest utænkelige steder engang imellem

- Selv vil jeg heller ikke bytte min for noget andet i verden, min er selv fra Armeninen (Ikke et land man hører så tit om ) , så jeg håber at vi får en mørkhåret baby når tiden kommer til det 

Anmeld

13. marts 2011

MyLove E

Vi var begge frivillige ved muskelsvindfonden, som børnepasser. Jeg havde været væk der fra i nogle år, men var så blevet lokket med igen. Den første weekend jeg var med på var sådan en undervisning/ fest weekend, hvor vi frivillige kan lære hinanden lidt bedre at kende Jeg havde bare sådan lyst til at kysse på nogen i den weekend, og han var den eneste der rigtig var noget ved. Han afviste mig 3 gange, tror jeg. Men jeg gav ikke op  Jeg havde ikke rigtig tænkt mig andet end bare at kysse den ene aften. Men den måde vi kysse var bare så fanstatisk. Han boede lidt uden for skive og jeg i århus. Men jeg så tilfældigvis til Skive weekenden efter, så vi aftalte at mødes. Og ja det var nov 2008, nu er vi gift og venter vores første barn

Anmeld

13. marts 2011

SussieThyssen

Mut skriver:

Hej Tøser

Vi mødte hinanden på en chat, der hed Chathotellet i beg. af januar 1999 og lynet slog stort set ned med det samme, selvom vi var lidt tid om at erkende det.
Vi brugte mange timer på at snakke sammen, og da kemien bare var i top, blev vi enige om at mødes, og se hvad der så skete. I starten havde vi et meget intenst venskab, men vi måtte jo erkende at det var kærlighed ved første linje, og det har det været siden. 

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. marts 2011

.....

Ih, sikke nogen gode kærligheds historier i kommer med . Kom endelig med flere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.