Mut skriver:
Hej Tøser 
Jeg synes der er så mange forskellige historier om hvor man har mødt sin kæreste eller mand. Uanset hvor, er det altid sjovt at hører hvor andre har mødt ders partner henne. Jeg synes da at det kunne være sjovt at hører hvor netop du har mødt din kæreste/mand?
Selv er min historie svært at forklare
. Men kan sige at vi har gået i folkeskole sammen engang, og der snakkede vi aldrig sammen, og ville aldrig i mit liv havde troet at det var ham jeg skulle være sammen med...flere år efter mødte vi hinanden igen, og derefter lidt indviklet historie
.
Vi har nu været sammen i næsten 2 år, og nyder stadigvæk vores forhold i fulde drag
.
Det er faktisk en lidt længere historie. Da jeg gik på gym var jeg meget inde på en chatside, der hedder Jubii chat, hvor jeg endte med at få ret så mange veninder igennem.
Da jeg så var 22 og flyttede sammen med en veninde, fik jeg net for første gang siden jeg boede hjemme ved mine forældre med deres K56 modem
Tænkte at jeg da lige ville se, om der stadig var nogle af pigerne på som for 6 år siden.
Jeg nåede lige at logge ind (Og ikke i deres dating-rum), da en besked dukkede op på chatten med: Pæne øjne.
Det var så startskuddet til at vi mødtes 3 uger senere og 3 dage derefter blev kærester og 8 mdr senere flyttede jeg fra Nordjylland til Vestjylland og om et par måneder har vi været sammen i 5 år. 
/Mette - der lige tænker at den korte version måske havde heddet: Igennem nettet 
Anmeld