"Skal du have en hue?" spurgte hun....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Kofoed.

Laulund87 skriver:

Latterligt er virkelig det eneste jeg har at sige til de huer! Det hører studenterne til og IKKE andre.

Og det har i øvrigt ikke en døjt at gøre med hvor meget man har kæmpet på HG f.eks.

Jeg synes faktisk det er respektløst overfor studenterne..Suk

Studenterne kan da bare "se ned på" hg'er, gør de sgu alligevel.

Det har den ALT at gøre med, at man kæmper sig igennem en uddannelse, hvorfor er det ellers man for en hue? Huen er vel et bevis på, at man har studeret i en årrække og endelig er blevet færdig (sjovt nok samme grund, som man drikker konstant i en uge/14 dage....).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Laulund87

Nadia&Daniel skriver:

Er det ikke lidt hårdt udmeldt???

Nej det er 100% min mening som jeg holder meget fast på

Anmeld

8. marts 2011

SiLiMiMa

Tak... jeg var SÅ genert og kom så på efterskole...og så skete der noget,,,desværre rendte jeg så ind i ikke så heldige mænd og ja, så røg jeg ligesom ned..

Jeg synes slet ikke du virker genert, ellers sådan forsigtig...lidt sjovt at man ikke sådan helt kan mærke mennesker,...jeg er nu heller ikke den der bare drøner derud af...jeg vil gerne lige se tingene an..

det er jo altid noget andet på skrift

elsker at skrive mails og sms, men hader at snakke i telefon.

Det tager mig lang tid at blive tryg ved nye mennesker fx.... ville ønske jeg var mere som jonnie. Han kan tale med alle og er ikke bange for noget .....

ja, jeg kunne nok også ha haft godt af at komme på efterskole!!

Anmeld

8. marts 2011

Nadia&Daniel

Laulund87 skriver:

Nej det er 100% min mening som jeg holder meget fast på

Og jeg holder på at jeg fortjente min hue - også selvom jeg ikke blev student - men valgt en anden uddannelse inden for det fag jeg går/gik meget op i 

Anmeld

8. marts 2011

Laulund87

Kofoed33 skriver:

Studenterne kan da bare "se ned på" hg'er, gør de sgu alligevel.

Det har den ALT at gøre med, at man kæmper sig igennem en uddannelse, hvorfor er det ellers man for en hue? Huen er vel et bevis på, at man har studeret i en årrække og endelig er blevet færdig (sjovt nok samme grund, som man drikker konstant i en uge/14 dage....).

En studenterhue er når du bliver student

Så enkelt ser jeg på det, og nej det har virkelig ikke noget at gøre med om man har kæmpet for at få en HG, HH osv for der er man bare ikke student 

Anmeld

8. marts 2011

Laulund87

Nadia&Daniel skriver:

Og jeg holder på at jeg fortjente min hue - også selvom jeg ikke blev student - men valgt en anden uddannelse inden for det fag jeg går/gik meget op i 

Okay

Anmeld

8. marts 2011

Nadia&Daniel

Heise skriver:

Det tager mig lang tid at blive tryg ved nye mennesker fx.... ville ønske jeg var mere som jonnie. Han kan tale med alle og er ikke bange for noget .....

Sådan har jeg det også

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

Heise skriver:

Men så supp. I sikkert hinanden super godt, ikke...og de der der bare kan snakke med alle er jo ikke altid dem der har mest at tilbyde...jeg kan selv snakke med alle...og nemt mærke mennesker...men jeg bliver også meget træt når jeg har mennesker tæt på mig, jeg har brug for at aflade efter en dag feks da jeg var i praktik.

Jeg blev smidt på efterskole..ej, presset blidt, netop fordi jeg var så forsigtig og jeg tudede de første dage men blev så glad for det..

Anmeld

8. marts 2011

-Sigrid-

Tina&Daniel skriver:

Altså jeg synes det er helt fair at alle ungdomsuddannelser har en hue. Såsom sxt, hg, hf, htx, hhx mm.
For det er alligevel en milepæl og det er virkelig fedt at få en hue som bevis.

Men alle uddannelser, som ender ud med at du er uddannet og kan få job synse jeg bestemt ikke skal have en. 

enig 

Anmeld

8. marts 2011

Dinna88

Nadia&Daniel skriver:

Synes det er en meget fair måde at belønne eleverne på. Hvordan skulle man ellers gør det??

"Man" belønner ikke eleverne, de betaler det hele selv.

Og ja - de kan de ved gud komme med deres egen tradition, i stedet for at hapse andres

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.