"Skal du have en hue?" spurgte hun....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.677 visninger
146 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Aves.

Øhhh, nej....jeg er uddannet pædagog snart, ikke student...altså har man hue på for det nu om stunder...synes godt nok det er super kikset...eller er jeg bare virkelig umoderne...?

Hvad har I fået huer til...udover min vinterhue, så har jeg en studenterhue og det er der man har hue på, i min optik...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

jannebjerre

Enig
Studenterhuen er den eneste der hører sig til - det andet er efter min mening noget værre pjat

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

jannebjerre skriver:

Enig
Studenterhuen er den eneste der hører sig til - det andet er efter min mening noget værre pjat

Ja, sådan har jeg det også...synes også det er synd for studenterne, det er deres...så må man da finde på noget andet...en lilla ble eller noget...

Anmeld

8. marts 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Øhhh, nej....jeg er uddannet pædagog snart, ikke student...altså har man hue på for det nu om stunder...synes godt nok det er super kikset...eller er jeg bare virkelig umoderne...?

Hvad har I fået huer til...udover min vinterhue, så har jeg en studenterhue og det er der man har hue på, i min optik...

Jeg har studenterhuen, ikke andet. da jeg hørte at nogle 10. klasser var begyndt at indføre en hue må jeg indrømme, at jeg stod af.. Det var lige i overkanten i min optik. I min verden hører huerne ikke til i folkeskolen

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

Secrets skriver:

Jeg har studenterhuen, ikke andet. da jeg hørte at nogle 10. klasser var begyndt at indføre en hue må jeg indrømme, at jeg stod af.. Det var lige i overkanten i min optik. I min verden hører huerne ikke til i folkeskolen

HG'er, sosuer, frisør...alle mulige mærkelige får hue på....jeg tror bare det er huefremstillere der hygger sig og tjener kassen..

Anmeld

8. marts 2011

morethanperfect

Eva. skriver:

Det så latterligt .. Så en 10. klasse i sommers der kørte rundt i lastbil med huer på .. 

Anmeld

8. marts 2011

Kay

Eva. skriver:

Ja, sådan har jeg det også...synes også det er synd for studenterne, det er deres...så må man da finde på noget andet...en lilla ble eller noget...

giver dig så meget ret... jeg blev færdig i januar og fik en fin lilla ble jeg bandt om hoved men en hue... nej tak det høre gymnasiet til... du giver jo heller ik en nyudddannet elektrikker en hue vel?!

Anmeld

8. marts 2011

Vidunderligeunger

Eva. skriver:

HG'er, sosuer, frisør...alle mulige mærkelige får hue på....jeg tror bare det er huefremstillere der hygger sig og tjener kassen..

det tror jeg du har ret i!!

Anmeld

8. marts 2011

dorthemus

I så fald, er den så lilla?

Jeg har én fra HF...det er det. Den brød jeg mig heller ikke om at have på 

Anmeld

8. marts 2011

Dinna88

Debatten om dette var en af de første jeg deltog i herinde, og hvor blev jeg hakket på!
Det er SÅ latterligt, at der findes huer for alt i dag... Der er en hue for 10. klasse?!

Nej, huer hører til en studentereksamen - og derudover så har jeg stadig svært ved at acceptere de blå huer, fordi de ikke er originale. Så i min verden, så er der faktisk kun en rigtig og det er den sorte, men den røde har jeg intet problem med, og det er den jeg selv får på til sommer, fordi de forskellige skoler har forskellige traditioner.

Så her er forstår jeg dig helt 100 %! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.