"Skal du have en hue?" spurgte hun....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

SiLiMiMa

Eva. skriver:

Lad mig sige det sådan, det var liiiige stort nok til min 1. værelses... jeg var rimelig godt fremme de der år... og ja, det er da såååå langt fra den jeg er nu...håber jeg...

du virker langt fra træls i hvert fald..... men "vi har jo alle været unge engang" - høhøhø..... jeg var så bare den "generte type".... og det har været meget svært at ændre.... og er heller ikke helt lykkedes endnu... regner med at jeg skider højt og flot på alt, når jeg blir op imod de 50.... så vil jeg være lissom johannes' kone i "lykke"-serien - småskør, men meget elskværdig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Kofoed.

I denne sag har jeg delte meninger. Jeg går selv på HG, da jeg har dårlig hofte og i aller værste tilfælde kun 10 år tilbage på arbejdsmarkedet, så derfor gider jeg rent faktisk ikke tage en 6-9 årig lang uddannelse, men det er ikke fordi jeg ikke kan. Men kontorassistent er jo et job, hvor hoften ikke bliver belastet, så det er jeg igang med.

Der jo flere i min klasse som VIRKELIG KÆMPER, da de har oplevet at deres lærer i folkeskole af op med, at lære dem noget. Der er en som aldrig har lært og sige EN sætning på engelsk. Så jeg kæmper på deres vegne for, at de har muligheden for, at fejre deres uddannelse, om det er en hestetur eller en hue, I DONT CARE! (er i elevrådet )

Men personligt vil jeg ikke have andre huer end STX, HTX, HHX eller HF. Så i for ikke mig af se med mørke lilla bånd, desværre

Anmeld

8. marts 2011

Nadia&Daniel

Tina&Daniel skriver:

Altså jeg synes det er helt fair at alle ungdomsuddannelser har en hue. Såsom sxt, hg, hf, htx, hhx mm.
For det er alligevel en milepæl og det er virkelig fedt at få en hue som bevis.

Men alle uddannelser, som ender ud med at du er uddannet og kan få job synse jeg bestemt ikke skal have en. 

Jeg var/er glad for min hue - og jeg gik "kun" på HG.. Det var nemlig en milepæl for mig

Anmeld

8. marts 2011

Tina&Laura

Nadia&Daniel skriver:

Jeg var/er glad for min hue - og jeg gik "kun" på HG.. Det var nemlig en milepæl for mig

Netop, det er det jeg mener.

Det er kæmpestort at kæmpe sig igennem en eksamen på den måde og det hedder jo at blive student ligemeget om det er hg, hf, stx, htx eller andet i den dur.

Anmeld

8. marts 2011

Dinna88

Tina&Daniel skriver:

Altså jeg synes det er helt fair at alle ungdomsuddannelser har en hue. Såsom sxt, hg, hf, htx, hhx mm.
For det er alligevel en milepæl og det er virkelig fedt at få en hue som bevis.

Men alle uddannelser, som ender ud med at du er uddannet og kan få job synse jeg bestemt ikke skal have en. 

Det kaldes jo en studenterhue, fordi det er når man har taget en studentereksamen, og det er hg jo ikke. 

Anmeld

8. marts 2011

Laulund87

Latterligt er virkelig det eneste jeg har at sige til de huer! Det hører studenterne til og IKKE andre.

Og det har i øvrigt ikke en døjt at gøre med hvor meget man har kæmpet på HG f.eks.

Jeg synes faktisk det er respektløst overfor studenterne..Suk

Anmeld

8. marts 2011

Tina&Laura

Dinna88 skriver:

Det kaldes jo en studenterhue, fordi det er når man har taget en studentereksamen, og det er hg jo ikke. 

Arj jeg vil nu sige at de bliver studenter - jeg synes det er helt fair at man bliver belønnet på den måde.

Men kan sagtens være enig i at andre ikke skal have det. Såsom frisører, sosu'er osv..

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

Heise skriver:

du virker langt fra træls i hvert fald..... men "vi har jo alle været unge engang" - høhøhø..... jeg var så bare den "generte type".... og det har været meget svært at ændre.... og er heller ikke helt lykkedes endnu... regner med at jeg skider højt og flot på alt, når jeg blir op imod de 50.... så vil jeg være lissom johannes' kone i "lykke"-serien - småskør, men meget elskværdig

Tak... jeg var SÅ genert og kom så på efterskole...og så skete der noget,,,desværre rendte jeg så ind i ikke så heldige mænd og ja, så røg jeg ligesom ned..

Jeg synes slet ikke du virker genert, ellers sådan forsigtig...lidt sjovt at man ikke sådan helt kan mærke mennesker,...jeg er nu heller ikke den der bare drøner derud af...jeg vil gerne lige se tingene an..

Anmeld

8. marts 2011

Nadia&Daniel

Laulund87 skriver:

Latterligt er virkelig det eneste jeg har at sige til de huer! Det hører studenterne til og IKKE andre.

Og det har i øvrigt ikke en døjt at gøre med hvor meget man har kæmpet på HG f.eks.

Jeg synes faktisk det er respektløst overfor studenterne..Suk

Er det ikke lidt hårdt udmeldt???

Anmeld

8. marts 2011

Nadia&Daniel

Dinna88 skriver:

Synes det er en meget fair måde at belønne eleverne på. Hvordan skulle man ellers gør det??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.