"Skal du have en hue?" spurgte hun....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Aves.

dorthemus skriver:

Det er vist også mere passende  Kan sgu ikke huske hvad jeg havde på, men det var også i ruder konges tid

Hehe...tænkte bare lidt sommerligt...en rigtig sommerkjole...lang og flagrende...sådan lidt svensk sommer kvinde...

Hvornår blev du uddannet...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

TbCp

Toffi skriver:

I kan se den under her

http://www.seifert.dk/uddannelser.asp

Arhahahahaha hvor er det åndsvagt!!!!

Men jeg tror da jeg vil være slagter nu, bare for at få den fine hat

Anmeld

8. marts 2011

SiLiMiMa

Eva. skriver:

Øhhh, nej....jeg er uddannet pædagog snart, ikke student...altså har man hue på for det nu om stunder...synes godt nok det er super kikset...eller er jeg bare virkelig umoderne...?

Hvad har I fået huer til...udover min vinterhue, så har jeg en studenterhue og det er der man har hue på, i min optik...

Jeg havde min handelsstudenterhue - den mørkeblå... gik dog ikke meget med den....

Jeg er sådan lidt ligeglad.... folk må da gerne ha hue på for mig....ville nok ikke selv vælge hue igen......

heise

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

Heise skriver:

Jeg havde min handelsstudenterhue - den mørkeblå... gik dog ikke meget med den....

Jeg er sådan lidt ligeglad.... folk må da gerne ha hue på for mig....ville nok ikke selv vælge hue igen......

heise

Måske også bare min alder....tror der er flere af de yngre der skal og så dem der aldrig blev studenter...

Anmeld

8. marts 2011

SiLiMiMa

Eva. skriver:

Måske også bare min alder....tror der er flere af de yngre der skal og så dem der aldrig blev studenter...

ja det er nok det... man har lissom "været der", ik?

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

Heise skriver:

ja det er nok det... man har lissom "været der", ik?

Præcis....for maaaaaaange år siden...puha...1994 blev jeg færdig...vildt...

Og her er jeg så i 1992...fanme sjovt...synes ikke det ers snart 20 år siden...

Anmeld

8. marts 2011

SiLiMiMa

Eva. skriver:

Præcis....for maaaaaaange år siden...puha...1994 blev jeg færdig...vildt...

Og her er jeg så i 1992...fanme sjovt...synes ikke det ers snart 20 år siden...

det er dig, der holder skiltet 1P?

sjovt

ja, jeg blev færdig et par år inden dig uha uha... har ikke lige et billede, men jeg havde meget lyst pandehår under huen!! yirk!!

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

Heise skriver:

det er dig, der holder skiltet 1P?

sjovt

ja, jeg blev færdig et par år inden dig uha uha... har ikke lige et billede, men jeg havde meget lyst pandehår under huen!! yirk!!

Haha...jeg havde vidst sådan lidt permanentet... og ja, det er mig med skiltet i mit genbrugstøj..direkte kommet fra efterskolen og med et rigtig træls ego..

Anmeld

8. marts 2011

SiLiMiMa

Eva. skriver:

Haha...jeg havde vidst sådan lidt permanentet... og ja, det er mig med skiltet i mit genbrugstøj..direkte kommet fra efterskolen og med et rigtig træls ego..

træls ego??!! HAHAHAHA...... dig? no way!!

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

Heise skriver:

træls ego??!! HAHAHAHA...... dig? no way!!

Lad mig sige det sådan, det var liiiige stort nok til min 1. værelses... jeg var rimelig godt fremme de der år... og ja, det er da såååå langt fra den jeg er nu...håber jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.