Dinna88 skriver:
"Eeej, skal du ikke have en hue for at have afsluttet børnehaven?" 
Jeg synes bare det er SÅ latterligt, alt det hueri. Og gik jeg ikke på STX, så skulle jeg ikke have en, færdig slut. Men ja, det er jo desværre for sent! Der er jo også penge i det - de huer er SÅ dyre - den dyreste pakke med huen koster for mig næsten 1500 kr! Som de dog tjener penge.
Og hvad sker der for at de kan få sakse på båndet?
Jeg synes at slagterens er sej! En rigtig bowlerhat! Kunne aaaaallleeee de andre ikke også være kreative og finde på noget andet, i stedet for at hapse hapse.. 
Viste ikke det med sakse, hehe.
"jo helt sikkert, mine tvillnger skal i hvert fald have en hue når de er færdig med børnehaven og på optog og drikke sig fulde i 14 dage" hehe, må heller stoppe, ved ikke om nogen bliver sure over det 
Den er sgu mega sej, overvejer helt og blive slagter.
Jeg ville købe hue, hvis jeg gennemførte en eller anden form for studenteruddannelse, uanset hvilken. Bare ikke ved en HG, jeg synes ikke det er det samme, er meget traditionel, men synes alle HG ovs skal have muligheden, når den nu er kommet.
Øhh, I skulle have kontaktet CLASSMATE, deres billigste standart hue (uden x tilbehør) koster 150, og din hue vil MAX koste 550, da de har det sådan, at man ikke skal få et kæmpe sok og de lave ikke "pakketilbud", da man ikke nødvendigvis vil have alt de x-ting der er i dem. <- ups lidt reklame, hehe.