Laulund87 skriver:
Ja det er præcis det jeg mener. Det var sådan det startede fra begyndelsen med huen og det burde der ikke laves om på
Debatten har været oppe før og den endte træls..Det er ikke for at træde nogen over tæerne og sige at deres uddannelse er mindre værd. Det er bare min holdning at STX'er er de eneste der skal have hue fordi det var sådan det startede. Det var ligesom deres og derfor synes jeg det er respektløst overfor dem, at hvem som helst kan få en hue i dag
Det er ikke hvem som helst, men det kommer nok snart 
Men det hedder studenterhue, så skal det altså være for ALLE studenter (STX, HHX, HTX og HF), ellers skal det have et andet navn, hvis du forstår hvor jeg vil hen.
Men nu hvor muligheden er kommet, synes jeg ikke, at folk skal forbydes muligheden, det er deres valg og synes det er okay.
Nej uddannelserne er jo IKKE på sammen niveau, men det kan være lige så svært for to forskellige, at gennemføre en HG som en STX.
Går forresten i klasse med rigtig mange ordblind, som rigtig gerne vil noget "mere" med deres liv, end at stå i butik, men gymnasiumerne er kun nu i gang med, at lave "special" klasser, hvor man tager højde for ordblind og synes det er mere end på tide. De har jo ikke andre muligheder, så hvorfor må de ikke få en hue?
Anmeld