"Skal du have en hue?" spurgte hun....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

*Toffee*

Eva. skriver:

Øhhh, nej....jeg er uddannet pædagog snart, ikke student...altså har man hue på for det nu om stunder...synes godt nok det er super kikset...eller er jeg bare virkelig umoderne...?

Hvad har I fået huer til...udover min vinterhue, så har jeg en studenterhue og det er der man har hue på, i min optik...

Jeg er fuldstændig enig! Faktisk synes jeg det er ret nedladende overfor pædagogfaget at lave en hue. Det er en videregående professionsbachelor uddannelse og ikke en gymnasiel uddannelse, hvor huen hører sig til.

Jeg er forarget over den hue, og bliver både en anelse trist og irriteret når jeg ser nogle med den på. Hvilket jeg ikke husker jeg har.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Rosa

Jeg må indrømme at jeg synes der burde være en eller anden form for traditionel festlighed når man f.eks. bliver færdig som bachelor eller kandidat. Det bliver en smule fesent når man efter 5 års universitetsuddannelse "bare" skal have sin karakter og så kan man gå hjem... En eller anden form for diplomoverrækkelse eller en nål ligesom sygeplejeskerne havde da været fint...  Men en hue.. Ej, det er jeg sgu for gammel til, det er trods alt noget som forbindes med studenter... 

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

dorthemus skriver:

I så fald, er den så lilla?

Jeg har én fra HF...det er det. Den brød jeg mig heller ikke om at have på 

Ha ha..ved det ikke engang...men lilla var da oplagt..jeg tror jeg fletter mit hår og har blomsterkrans i...

Anmeld

8. marts 2011

*Toffee*

dorthemus skriver:

I så fald, er den så lilla?

Jeg har én fra HF...det er det. Den brød jeg mig heller ikke om at have på 

Den er fuldstændig lilla!! Studenterhue formet og lilla..

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

Toffi skriver:

Ej, er det rigtigt...haha..

Anmeld

8. marts 2011

dorthemus

Toffi skriver:

Mener du det??.......ejjj hvor pinligt så

Anmeld

8. marts 2011

Tina&Laura

Eva. skriver:

Øhhh, nej....jeg er uddannet pædagog snart, ikke student...altså har man hue på for det nu om stunder...synes godt nok det er super kikset...eller er jeg bare virkelig umoderne...?

Hvad har I fået huer til...udover min vinterhue, så har jeg en studenterhue og det er der man har hue på, i min optik...

Altså jeg synes det er helt fair at alle ungdomsuddannelser har en hue. Såsom sxt, hg, hf, htx, hhx mm.
For det er alligevel en milepæl og det er virkelig fedt at få en hue som bevis.

Men alle uddannelser, som ender ud med at du er uddannet og kan få job synse jeg bestemt ikke skal have en. 

Anmeld

8. marts 2011

dorthemus

Eva. skriver:

Ha ha..ved det ikke engang...men lilla var da oplagt..jeg tror jeg fletter mit hår og har blomsterkrans i...

Det er vist også mere passende  Kan sgu ikke huske hvad jeg havde på, men det var også i ruder konges tid

Anmeld

8. marts 2011

*Toffee*

Eva. skriver:

Ej, er det rigtigt...haha..

I kan se den under her

http://www.seifert.dk/uddannelser.asp

Anmeld

8. marts 2011

*Toffee*

dorthemus skriver:

Mener du det??.......ejjj hvor pinligt så

I kan se den under her

http://www.seifert.dk/uddannelser.asp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.