"Skal du have en hue?" spurgte hun....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Pia.

Eva. skriver:

Øhhh, nej....jeg er uddannet pædagog snart, ikke student...altså har man hue på for det nu om stunder...synes godt nok det er super kikset...eller er jeg bare virkelig umoderne...?

Hvad har I fået huer til...udover min vinterhue, så har jeg en studenterhue og det er der man har hue på, i min optik...

Jeg syntes det er ærgeligt du har den holdning - Men kun fordi jeg tror du ville være super smart i den Lilla sag GRINER... Der kan man da snakke om en hue der kan ses...

Jeg mener helt det samme og kan huske en debat for længe siden om helt det samme - der blev jeg også foravet da min mor blev færdig som sosuhjælper at nogen fra hendes klasse havde hue på, da de blev færdige - nu er hun jo i gang med ASS-uddannelsen og her overvejer hun det selv - Ikke fordi hun som sådan vil have den på - men fordi hun gerne vil gemme den som et mindre om HUN GJORDE DET...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Kloster

Rosa skriver:

Jeg må indrømme at jeg synes der burde være en eller anden form for traditionel festlighed når man f.eks. bliver færdig som bachelor eller kandidat. Det bliver en smule fesent når man efter 5 års universitetsuddannelse "bare" skal have sin karakter og så kan man gå hjem... En eller anden form for diplomoverrækkelse eller en nål ligesom sygeplejeskerne havde da været fint...  Men en hue.. Ej, det er jeg sgu for gammel til, det er trods alt noget som forbindes med studenter... 

Fuldstændig enig.

Min mor er i en alder af 54 år ved at uddanne sig til sosu-hjælper og vil skisme have en hue her, når hun er færdig.

Jeg takker her for min rummelighed og er glad på hendes vegne!

Anmeld

9. marts 2011

Aves.

dorthemus skriver: