"Skal du have en hue?" spurgte hun....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Pia.

Eva. skriver:

Øhhh, nej....jeg er uddannet pædagog snart, ikke student...altså har man hue på for det nu om stunder...synes godt nok det er super kikset...eller er jeg bare virkelig umoderne...?

Hvad har I fået huer til...udover min vinterhue, så har jeg en studenterhue og det er der man har hue på, i min optik...

Jeg syntes det er ærgeligt du har den holdning - Men kun fordi jeg tror du ville være super smart i den Lilla sag GRINER... Der kan man da snakke om en hue der kan ses...

Jeg mener helt det samme og kan huske en debat for længe siden om helt det samme - der blev jeg også foravet da min mor blev færdig som sosuhjælper at nogen fra hendes klasse havde hue på, da de blev færdige - nu er hun jo i gang med ASS-uddannelsen og her overvejer hun det selv - Ikke fordi hun som sådan vil have den på - men fordi hun gerne vil gemme den som et mindre om HUN GJORDE DET...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Kloster

Rosa skriver:

Jeg må indrømme at jeg synes der burde være en eller anden form for traditionel festlighed når man f.eks. bliver færdig som bachelor eller kandidat. Det bliver en smule fesent når man efter 5 års universitetsuddannelse "bare" skal have sin karakter og så kan man gå hjem... En eller anden form for diplomoverrækkelse eller en nål ligesom sygeplejeskerne havde da været fint...  Men en hue.. Ej, det er jeg sgu for gammel til, det er trods alt noget som forbindes med studenter... 

Fuldstændig enig.

Min mor er i en alder af 54 år ved at uddanne sig til sosu-hjælper og vil skisme have en hue her, når hun er færdig.

Jeg takker her for min rummelighed og er glad på hendes vegne!

Anmeld

9. marts 2011

Aves.

dorthemus skriver:

Jamen helt ærligt hvorfor skal det være så svært??  Og nej jeg vil dæleme heller ikke blive gammel alene og jeg vil også gerne give Runa en far og et "rigtigt" familieliv. Når vi har været oppe hos Zafir så nyder hun al den virak med to andre børn

Når jeg får mere overskud så vil jeg prøve netdating igen...selvom jeg egentlig synes det er lidt op ad bakke

Åhh, hvis jeg da bare vidste hvorfor det skal være så svært...det er det bare...dating har jeg prøvet..jeg orker det ikke lige nu. De samme typer, samme breve, samme tanker...

Men ja..jeg vil også opleve bare noget der ligner en familie....kan ikke engang sige igen...eller jo i forhold til fra da jeg var barn...det ville jeg gerne...trygheden roen og fornemmelsen af at det her er skabt for at blive..

Men vi må ikke opgive, Dorthe...det må vi ikke..

Anmeld

9. marts 2011

Aves.

Pia. skriver:

Jeg syntes det er ærgeligt du har den holdning - Men kun fordi jeg tror du ville være super smart i den Lilla sag GRINER... Der kan man da snakke om en hue der kan ses...

Jeg mener helt det samme og kan huske en debat for længe siden om helt det samme - der blev jeg også foravet da min mor blev færdig som sosuhjælper at nogen fra hendes klasse havde hue på, da de blev færdige - nu er hun jo i gang med ASS-uddannelsen og her overvejer hun det selv - Ikke fordi hun som sådan vil have den på - men fordi hun gerne vil gemme den som et mindre om HUN GJORDE DET...

Knus Pia.

Hihi...ja, ville jeg ikke være øm altså... min søster overvejer, som noget hun kan have fælles med sine to veninder fra studiet...men hun har som nok også mere alderen til det...

Anmeld

9. marts 2011

BellaCiinea

Dinna88 skriver:

Ville det ikke være federe at få noget der ikke bare er hapset et andet sted fra? 

Hvis jeg tog en anden uddannelse end en der giver en studentereksamen, så ville jeg købe et armbånd der symboliserer uddannelsen. 

Nej for mig betyder huen meget=)

Men der ligger en lang historie bag

Anmeld

9. marts 2011

betski

Eva. skriver:

Åhh, hvis jeg da bare vidste hvorfor det skal være så svært...det er det bare...dating har jeg prøvet..jeg orker det ikke lige nu. De samme typer, samme breve, samme tanker...

Men ja..jeg vil også opleve bare noget der ligner en familie....kan ikke engang sige igen...eller jo i forhold til fra da jeg var barn...det ville jeg gerne...trygheden roen og fornemmelsen af at det her er skabt for at blive..

Men vi må ikke opgive, Dorthe...det må vi ikke..

Åh hvor jeg dog har det ligesom jer. Jeg gav jo netdating en chance da du havde held med det (ja det havde du jo så bare ikke alligevel øv) Men puha synes også det er op af bakke. Synes man har let ved at være alt for kritisk når man sidder der foran pc'en. Jeg har mødt en fra dating. På vores første date fornemmede jeg ikke nogen tiltrækning fra min side, men vi snakkede fantastisk godt sammen, så synes det fortjente en date nr to. Men da han åbnede døren kunne jeg med det samme mærke, at ham kom jeg ikke engang til at kysse på. Men nej Eva og Dorthe; give op det skal vi ikke! Det må da lykkes for os en dag

Anmeld

9. marts 2011

Aves.

duddi. skriver:

Åh hvor jeg dog har det ligesom jer. Jeg gav jo netdating en chance da du havde held med det (ja det havde du jo så bare ikke alligevel øv) Men puha synes også det er op af bakke. Synes man har let ved at være alt for kritisk når man sidder der foran pc'en. Jeg har mødt en fra dating. På vores første date fornemmede jeg ikke nogen tiltrækning fra min side, men vi snakkede fantastisk godt sammen, så synes det fortjente en date nr to. Men da han åbnede døren kunne jeg med det samme mærke, at ham kom jeg ikke engang til at kysse på. Men nej Eva og Dorthe; give op det skal vi ikke! Det må da lykkes for os en dag

Åh, øv du også har dumme oplevelser med det medie... og det er netop det der med at man ikke kan "mærke" dem før man ser dem og så har man brugt så meget dum tid og energi på at skrive og snakke sammen....ja, det er da godt man har en masse tilfælles og at han er pæn og på alle punkter lever op til det man tror man skal have...men det handler jo "bare" om kemi..om der er det der...og så er man langt hen af vejen.

Jeg har en date i næste uge...tystys...men det er en helt anden type mand end ellers...ham har jeg kendt i flere år men ikke sådan tæt på...der er bare noget der...så nu må vi se....men øvvv jeg ville bare gerne møde ham der lossede stængerne væk under mig.

Vi er sgu da tre lækre kvinder,,...HVOR SVÆRT KAN DET LIGE VÆRE.....?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.