duddi. skriver:
Åh hvor jeg dog har det ligesom jer. Jeg gav jo netdating en chance da du havde held med det (ja det havde du jo så bare ikke alligevel øv) Men puha synes også det er op af bakke. Synes man har let ved at være alt for kritisk når man sidder der foran pc'en. Jeg har mødt en fra dating. På vores første date fornemmede jeg ikke nogen tiltrækning fra min side, men vi snakkede fantastisk godt sammen, så synes det fortjente en date nr to. Men da han åbnede døren kunne jeg med det samme mærke, at ham kom jeg ikke engang til at kysse på. Men nej Eva og Dorthe; give op det skal vi ikke! Det må da lykkes for os en dag 
Åh, øv du også har dumme oplevelser med det medie...
og det er netop det der med at man ikke kan "mærke" dem før man ser dem og så har man brugt så meget dum tid og energi på at skrive og snakke sammen....ja, det er da godt man har en masse tilfælles og at han er pæn og på alle punkter lever op til det man tror man skal have...men det handler jo "bare" om kemi..om der er det der...og så er man langt hen af vejen.
Jeg har en date i næste uge...tystys...men det er en helt anden type mand end ellers...ham har jeg kendt i flere år men ikke sådan tæt på...der er bare noget der...så nu må vi se....men øvvv jeg ville bare gerne møde ham der lossede stængerne væk under mig.
Vi er sgu da tre lækre kvinder,,...HVOR SVÆRT KAN DET LIGE VÆRE.....?

Anmeld