„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Puha, jeg er bare træt af min sygdom PCO.. for der er så meget man skal tage hensyn til... Bare man kunne tabe sig på normalvis, da det i sig selv kan være svært.. men som pco'er er endnu svære synes jeg.. Vil bare så gerne af med de sidste 12 kilo....
Så er jeg træt af mine børn er syge pt..
Så er jeg træt af at jeg føler mig fanget herhjemme pt-... vil ud og spise en frokost, bare hygge med en veninde....
træt af økonomien lige hænger sammen her under barsel, men så kan vi heller intet til sommer... og sidste sommer lå jeg spændt fast i en seng grundet vandafgang, så vil så gerne en masse her til sommer, men der skal jo være råd til det....
Træt af en syg far, som er fanget i et helvede grundet regeringen, som stiller regler op konstant, så hjemmehjælperne ikke kan hjælpe... hvad fanden går deres arbejde ud på egentlig.. for han får da ikke meget hjælp.. stakkels farmand...
Men samtidig har jeg en masse at være glad for også... dejlig kæreste, skønne børn, som er glade trods de er syge.. gode veninder... og at min far overlevede her sidst han var indlagt.. blev bedt om at tage afsked med ham, men han overlevede 
et dejlig hus, hvor køkkenet blev færdig juleaften...
At begge mine drenge er kommet godt igennem det, at være født meget fortidligt...
Og at jeg har mit ønskejob når jeg er færdig med barsel...
Og så ser jeg frem til en god weekend.....
Mette
Anmeld