Jeg er træt-af-tråden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Aves.

Carina1977 skriver:

Øv  hader bare når de ikke er 100 % klar. Synes måske det var på sin plads, at man ventede med at date til man var helt parat til det. Det der halvhjertede noget, kan man da kun såre andre mennesker med.

jeg datede med en på et tidspunkt, og vi var sammen i 3 mdr. Han var åbenbart ikke kommet sig over sin x. En dag gjorde han det forbi over en sms. Og så tænker man bare WHAT....det er jo nede i teenager-stadiet

Fandt senere ud af at han fandt sammen med x´en igen. lidt tid efter gik de fra hinanden, fandt sammen igen, fra hinanden osv. Der var jeg måske temmelig taknemmelig for, at jeg ikke var sammen med ham længere

Men øv...håber du er ok?

Godmorgen...

Ja, jeg er helt ok, det er bestemt ikke på den måde og såan en mand jeg ønsker i mit liv...det jeg troede han var og kunne give var jeg vild med, men det var jo kun en drøm og ikke hvad han viste sig at være...jeg tror ikke han var bevidst om at han ikke var klar.. og jeg tror han fik det rigtig psykisk skidt, men tja..hvis ikke man ønsker at lukke andre inde og kun ude, så er det det.

Så som du skriver, så er det bedre at slippe væk end at rode sig ind i sådan noget rod..

KNus og rigtig god dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Aves.

dorthemus skriver:

Det er da en skam, at han er der uden man ved det

Ja synes det er SÅ tarveligt, at på film så finder man dem i køledisken eller de sætter nyt køkken op og elsker én med det samme......DET SKER JO IKKE I VIRKELIGHEDEN!!!!!!!!!

Nu har jeg haft en maler rendende i en uge og han tager stadig hjem til konen om aftenen

hahaha....ja, det er sgu aldrig på film...men det er maleren eller tømeren så heller ikke..

Men Dorthe, han MÅ altså være derude et sted...bare lige hvor man skal lede hende...

Rigtig god weekend til dig og skønne Runa..

Anmeld

4. marts 2011

dorthemus

Eva. skriver:

hahaha....ja, det er sgu aldrig på film...men det er maleren eller tømeren så heller ikke..

Men Dorthe, han MÅ altså være derude et sted...bare lige hvor man skal lede hende...

Rigtig god weekend til dig og skønne Runa..

Tak og i lige måde

Anmeld

4. marts 2011

Diana...

Jeg må absolut tilslutte mig at jeg er så mega træt af sygdom, så jeg træt af vores trælse økonomi, så jeg så mega træt af det kolde vejr (gider nemlig ikke købe en varme jakke he he ) Så jeg mega træt af den opvask vi ikke lige fik taget i går aftes pga af en mega sur dreng. Også jeg træt af at jeg skal køre i tog den halve dag. 

Anmeld

4. marts 2011

twiggi

jeg er virkelig træt af at lyde som en søløve, jeg har halsbetændelse og kan ikke trække vejret gennem næsen fordi den er totalt stoppet. kan ikke sove om natten og har den ondeste hovedpine - dét er jeg rigtig TRÆT af..

jeg er træt af at være træt

jeg er træt af at det er så koldt

Anmeld

4. marts 2011

JulieE

Jeg er pisse træt af at være blevet fyret!! Og endnu mere pisse træt at at det svenske lorte firma ikke en gang kan finde ud af at gøre dte på en ordentlige måde!!!   

Anmeld

4. marts 2011

SiLiMiMa

Jeg er træt af:

at være syg

at jeg ikke kan tage mig sammen til at løbe!

VINTER!!!!!

Og sidst men ikke mindst: DOBBELTMORALSKE mennesker!!!

Heise

Anmeld

4. marts 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Puha, jeg er bare træt af min sygdom PCO.. for der er så meget man skal tage hensyn til... Bare man kunne tabe sig på normalvis, da det i sig selv kan være svært.. men som pco'er er endnu svære synes jeg.. Vil bare så gerne af med de sidste 12 kilo....

Så er jeg træt af mine børn er syge pt..

Så er jeg træt af at jeg føler mig fanget herhjemme pt-... vil ud og spise en frokost, bare hygge med en veninde....

træt af økonomien lige hænger sammen her under barsel, men så kan vi heller intet til sommer... og sidste sommer lå jeg spændt fast i en seng grundet vandafgang, så vil så gerne en masse her til sommer, men der skal jo være råd til det....

Træt af en syg far, som er fanget i et helvede grundet regeringen, som stiller regler op konstant, så hjemmehjælperne ikke kan hjælpe... hvad fanden går deres arbejde ud på egentlig.. for han får da ikke meget hjælp.. stakkels farmand...

Men samtidig har jeg en masse at være glad for også... dejlig kæreste, skønne børn, som er glade trods de er syge.. gode veninder... og at min far overlevede her sidst han var indlagt.. blev bedt om at tage afsked med ham, men han overlevede

et dejlig hus, hvor køkkenet blev færdig juleaften...

At begge mine drenge er kommet godt igennem det, at være født meget fortidligt...

Og at jeg har mit ønskejob når jeg er færdig med barsel...

Og så ser jeg frem til en god weekend.....

Mette

Anmeld

4. marts 2011

SiLiMiMa

Jeg er pisse træt af at være blevet fyret!! Og endnu mere pisse træt at at det svenske lorte firma ikke en gang kan finde ud af at gøre dte på en ordentlige måde!!!   

ej, øv, julie

du var ellers så glad for dit job ik? Det lød i hvert fald spændende, det jeg har hørt (ok, det er nogen tid siden på en anden side)...... øv øv øv.....

heise

Anmeld

4. marts 2011

Aves.

dorthemus skriver:

Tak og i lige måde

Tak...

Og  at han pludselig sår og banker på vores dør-...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.