Jeg er træt-af-tråden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

dorthemus

Eva. skriver:

Lige netop...og sådan der har jeg set ud de sidste par dage...gider bare ikke mere...kan simpelthen ikke finde en bare lidt normal mand...og jeg bor hernede på landet hvor det dælme er begrænset med udvalget...

Det blir desværre ikke lettere inde i byen, sku jeg hilse og sige

Overvejer det der netdating....men GAAAAAAAAB!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Lige netop...og sådan der har jeg set ud de sidste par dage...gider bare ikke mere...kan simpelthen ikke finde en bare lidt normal mand...og jeg bor hernede på landet hvor det dælme er begrænset med udvalget...

Hvornår er det sket at du er blevet singel igen? Det er da ØV

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

Carina1977 skriver:

Hvornår er det sket at du er blevet singel igen? Det er da ØV

Ja, meget...men han havde så åbenbart en hel masse skabe med skeletter i som han ikke ligefrem havde meldt ud med...mænd altså...men i forgårs..

Anmeld

3. marts 2011

Carina1977

dorthemus skriver:

hehe jeg har også overvejet dating, men er det som sidste gang, så ved jeg ikke rigtig. Fik masse af breve, men man kunne tydeligt se at det var standardsvar

Gider ikke sådan noget useriøst noget

Kan huske der var en der skrev at jeg så rigtig sød ud på billedet....problemet var bare, at jeg ikke havde fået noget billede på endnu hæhæ

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

dorthemus skriver:

Men der er da flere at vælge mellem...men ja, det behøver jo ikek gøre det nemmere..

Jeg har prøvet dating...der jeg mødte ham her klovnen...men det er godt nok kaotisk...det orker jeg ikke igen.. han må da bare komme en dag....mon ikke han bare lige er der uden man ved det...eller uden man leder...eller...

Anmeld

3. marts 2011

dorthemus

Carina1977 skriver:

hehe jeg har også overvejet dating, men er det som sidste gang, så ved jeg ikke rigtig. Fik masse af breve, men man kunne tydeligt se at det var standardsvar

Gider ikke sådan noget useriøst noget

Kan huske der var en der skrev at jeg så rigtig sød ud på billedet....problemet var bare, at jeg ikke havde fået noget billede på endnu hæhæ

DOHHH ...mænd

Anmeld

3. marts 2011

dorthemus

Eva. skriver:

Men der er da flere at vælge mellem...men ja, det behøver jo ikek gøre det nemmere..

Jeg har prøvet dating...der jeg mødte ham her klovnen...men det er godt nok kaotisk...det orker jeg ikke igen.. han må da bare komme en dag....mon ikke han bare lige er der uden man ved det...eller uden man leder...eller...

Det er da en skam, at han er der uden man ved det

Ja synes det er SÅ tarveligt, at på film så finder man dem i køledisken eller de sætter nyt køkken op og elsker én med det samme......DET SKER JO IKKE I VIRKELIGHEDEN!!!!!!!!!

Nu har jeg haft en maler rendende i en uge og han tager stadig hjem til konen om aftenen

Anmeld

3. marts 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Ja, meget...men han havde så åbenbart en hel masse skabe med skeletter i som han ikke ligefrem havde meldt ud med...mænd altså...men i forgårs..

Øv  hader bare når de ikke er 100 % klar. Synes måske det var på sin plads, at man ventede med at date til man var helt parat til det. Det der halvhjertede noget, kan man da kun såre andre mennesker med.

jeg datede med en på et tidspunkt, og vi var sammen i 3 mdr. Han var åbenbart ikke kommet sig over sin x. En dag gjorde han det forbi over en sms. Og så tænker man bare WHAT....det er jo nede i teenager-stadiet

Fandt senere ud af at han fandt sammen med x´en igen. lidt tid efter gik de fra hinanden, fandt sammen igen, fra hinanden osv. Der var jeg måske temmelig taknemmelig for, at jeg ikke var sammen med ham længere

Men øv...håber du er ok?

Anmeld

3. marts 2011

Carina1977

dorthemus skriver:

Det er da en skam, at han er der uden man ved det

Ja synes det er SÅ tarveligt, at på film så finder man dem i køledisken eller de sætter nyt køkken op og elsker én med det samme......DET SKER JO IKKE I VIRKELIGHEDEN!!!!!!!!!

Nu har jeg haft en maler rendende i en uge og han tager stadig hjem til konen om aftenen

Haha sorry, men kunne bare ikke lade være med at grine

hehe nej livet er ikke så simpelt, som det ser ud på film....desværre

Anmeld

4. marts 2011

TbCp

Træt af vinter!!!! - Kom så med noget sol og varme!

Træt af at vores lille familie har været ekstremt meget ramt af sygdom siden november!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.