Jeg er træt-af-tråden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Manakauapo

Jeg er træt af, at bruge mindst 4 timer om dagen på transport. Hate on offentlige transportmidler

Jeg er træt, at kvinden ved siden af mig, der har ondt i røven over at jeg "bare er en rig kælling, der har råd til kaffe fra Baresso", men hun åbenbart kun har råd til kaffe fra 7-eleven.  Folk er altså rimelig fucked up nogle gange!

Jeg er træt af, at skulle op kl.05:30 hver evig eneste morgen, for at kunne nå, at være på min praktikplads til tiden.

Jeg er træt af vinter og kulde! Giv mig venligst forår, sol, varme og fuglefløjt NU!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

JulieE

ej, øv, julie

du var ellers så glad for dit job ik? Det lød i hvert fald spændende, det jeg har hørt (ok, det er nogen tid siden på en anden side)...... øv øv øv.....

heise

Ja, det er sgu så træls!!! -Selvom det nok er mit gamle job på teatret du har hørt om . Har det sidste 1½ år arbejdet på et datingsite.... Some r ejet at et svensk selskab, som er u er blevet ovrtaget af nogle pengegrisske folk. Så alt skal outsources

Anmeld

4. marts 2011

SiLiMiMa

JulieE skriver:

Ja, det er sgu så træls!!! -Selvom det nok er mit gamle job på teatret du har hørt om . Har det sidste 1½ år arbejdet på et datingsite.... Some r ejet at et svensk selskab, som er u er blevet ovrtaget af nogle pengegrisske folk. Så alt skal outsources

ja, det var det på teatret, jeg mente

men træls alligevel da!! Håber du finder noget hurtigt igen!!

heise

Anmeld

4. marts 2011

JulieE

Heise skriver:

ja, det var det på teatret, jeg mente

men træls alligevel da!! Håber du finder noget hurtigt igen!!

heise

Tak!! Hvor er du sød!!

Tænk at du kan huske det... det er vel fra netbaby-tiden Det job satte mit dårlige knæ jo en stopper for. Jeg håber også jeg snart finder noget nyt

Anmeld

4. marts 2011

SiLiMiMa

Tak!! Hvor er du sød!!

Tænk at du kan huske det... det er vel fra netbaby-tiden Det job satte mit dårlige knæ jo en stopper for. Jeg håber også jeg snart finder noget nyt

præcis. Skrev MEGET derinde engang.. kan jo specielt huske dig fordi din datter også hedder Line og er fra 2006 som min Mille Er faktisk sjældent derinde mere - vil hellere være her

Anmeld

4. marts 2011

170811

Jeg er TRÆT af at mit hus ikke gør sig selv rent, at min vaskemaskin ikke selv kan sortere og putte tøj i maskinen, og hænge det op og ligge det sammen. Hvornår kommer disse opfindelser??

Jeg er TRÆT af kulde!

Men jeg GLÆDER mig til august og termin

Anmeld

4. marts 2011

Halbschön

Åååh!!!Jeg er træt af :- at jeg som nyuddannet sygeplejerske ikke kan finde job- at vi tre herhjemme, især lillemanden har været konstant syge siden november..- at tegningerne hober sig op..- at vi har en lorteøkonomi fordi min kæreste er ludoman..- træt af at være konstant træt...

Anmeld

4. marts 2011

JulieE

Heise skriver:

præcis. Skrev MEGET derinde engang.. kan jo specielt huske dig fordi din datter også hedder Line og er fra 2006 som min Mille Er faktisk sjældent derinde mere - vil hellere være her

Ja, jeg var også rigtig meget derinde den gang, men rykkede herind med dem der var tilbage i marts gruppen Føler mig klart mere hjemme herinde nu 

Kan også godt huske dig, da vi jo næsten har fulgtes af og så på navne sammenfaldet (dejligt navn )

Anmeld

4. marts 2011

dorthemus

Eva. skriver:

Tak...

Og  at han pludselig sår og banker på vores dør-...

Nemlig....og har mange penge

Anmeld

4. marts 2011

Laura.

Jeg er træt af at mine undulater sviner af HT, så jeg nogen gange må støvsuge et par gange om dagen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.