Jeg er træt-af-tråden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

christensen

Fru Nielsen skriver:

Pøj pøj med det....

tak! det gik desværre a helvede til, fik hele 7 fejl  men op på hesten igen, er det ikke sådan man siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Wish upon a star

Jeg er TRÆT af at jeg ikke er gravid endnu, efter snart 2 års prøven.

Jeg er træt af at kæresten ikke er med på at sælge huset og købe et 1 plans hus i nær fremtid.

Jeg er træt af vinter.

Jeg er træt af at vi ikke kommer ud at rejse til sommer, fordi vi nu selv skal betale for IVF.

Jeg er træt af at vi skal have lavet en ny trappe udenfor, fordi den der er der er ved at smuldre fra hinanden pga. 2 hårde vintre i træk.

Men ellers plejer jeg at være en glad pige, som jo godt ved hun ikke burde klage, for der er mange der har det mere træls en mig

Go´weekend allesammen

Anmeld

4. marts 2011

Faith

Jeg er ualmindelig træt af at køre på hovedvejen, bag gamle mænd med bløde hatte i deres Berlingoer... De kører konsekvent 70 hvor man må køre 90. Af en eller anden grund ender jeg altid bag ved sådan en!

Og så er jeg træt af at jeg glemte at købe chokolade da jeg var i Fakta i dag

Anmeld

4. marts 2011

FruEllingsen

smillaluna skriver:

Jeg er ualmindelig træt af at køre på hovedvejen, bag gamle mænd med bløde hatte i deres Berlingoer... De kører konsekvent 70 hvor man må køre 90. Af en eller anden grund ender jeg altid bag ved sådan en!

Og så er jeg træt af at jeg glemte at købe chokolade da jeg var i Fakta i dag

Du kommer bare til vildbjerg

Vi har masser af chokolade her hjemme

Anmeld

4. marts 2011

Mary

Jeg er træt af, at jeg er træt dag ud og dag ind bare fordi det er SÅ HÅRDT at komme ud i det virkelig liv i arbejde i stedet for i skole  og så hjem til 3 børn, mad, hus og mand........ kæft hvor er jeg bare træt................  heeeeeeeeeeeeeeeeeele tiden!

Hvordan gør andre mennesker sådan noget uden at ligne en opvreden karklud hver dag efter kl 19 

Anmeld

4. marts 2011

Senia

Jeg er træt af at jeg ikke ved hvad der er med min krop, som mener jeg skal lige et gravid i 20. uge den ene dag og mit næsten førgravitetsjeg den næste, som gør det umuligt at tabe sig eller finde tøj, for enten er det for småt den ene dag og hænger det næste

Men heldigvis er der så mange ting jeg er glad for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.