Jeg er træt-af-tråden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.794 visninger
95 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. marts 2011

Aves.

så lad os da få det ud en gang for alle...nu der er så mange der er trætte af så meget og sikkert endnu flere der er trætte af trætte af tråde, så nu samler vi den da lige..

Jeg er træt træt TRÆT af eksamen og at jeg ikke kan tage mig sammen til det fordi jeg er træt...træt efter og af al den sygdom der er herhjemme..så er jeg trætte af trælse mænd og træt af jeg intet bad har og inge vaskemaskine har....SÅ..jeg fik det ud...tænk hvor lidt jeg er træt af...dejligt, for der er så meget jeg er glad for..

Noget I er trætte af som I vil dele...

kom glad...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Janni.

Ja jeg er træt af at mit tøj er for lille efterhånden. Syningerne i tøjet er godt ved at blive udvidet 

Havde håbet at det liiiiige kunne passe den sidste tid, skriver uge 39 (40) imorgen, men nej - ud og bruge penge 

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

Buito skriver:

Ja jeg er træt af at mit tøj er for lille efterhånden. Syningerne i tøjet er godt ved at blive udvidet 

Havde håbet at det liiiiige kunne passe den sidste tid, skriver uge 39 (40) imorgen, men nej - ud og bruge penge 

Åhh...det er da også træls...lige til at være træt af.....men for pokker der er ikke lang tid til...

Anmeld

3. marts 2011

dorthemus

Jeg er TRÆT af, at det er så svært for mig at slukke den skide computer og skrubbe i seng

Jeg er TRÆT af, at jeg æder al for usundt og uregelmæssigt.

Jeg er TRÆT af, at alt mit tøj er slidt og elastik-slapt...får sgu aldrig en ny mand med den garderobe

Jeg er TRÆT af, at  være på dagpenge når nu jeg tydeligvist ikke er egnet til at være på røven 

Anmeld

3. marts 2011

Charlotte Wberg

tja lige i nuet er jeg træt af ikke at være træt...

Baby sover... moder burde sove...  (fjollede mor)

Anmeld

3. marts 2011

AnneBJ

Jeg er træt af, at den del af graviditeten der har været kvalmefri, har ligget så sent, at baby fylder så meget i maven, så jeg alligevel ikke kan spise helt vildt....

Jeg er træt af sne!!!

Jeg er træt af priserne på offentlig transport!! 

Anmeld

3. marts 2011

Anonym

er lige ano fordi det er så PISSE PINLIGT OG FLOVT....:

Jeg er træt af at jeg igår fik en fart bøde på 2000 kr, samt et klip i kortet..... jeg "kom til" at køre 69, hvor jeg måtte køre 50.... ikke smart!!!

KH Ano

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

dorthemus skriver:

Jeg er TRÆT af, at det er så svært for mig at slukke den skide computer og skrubbe i seng

Jeg er TRÆT af, at jeg æder al for usundt og uregelmæssigt.

Jeg er TRÆT af, at alt mit tøj er slidt og elastik-slapt...får sgu aldrig en ny mand med den garderobe

Jeg er TRÆT af, at  være på dagpenge når nu jeg tydeligvist ikke er egnet til at være på røven 

De´to øverste er jeg med på...den tredje har jeg ikke, men så har jeg tilgengæld brugt for mange penge på h&m tøj for lidt siden...som oversprings og trøste handling nu jeg prøver at være sund og smide de dumme kilo jeg har taget på...øv...tager man på af at læse til eksamen..

Anmeld

3. marts 2011

twinny

Jeg er træt af at være syg...

Og folk er der langsomme om morgen i bussen, så man kommer for sent til toget...

og jeg er træt a jeg ikk får en god nattesøvn...

Anmeld

3. marts 2011

MariaJ

Jeg er bare TRÆT . Det gik lige op for mig, at jeg faktisk er for træt til at svare ordentligt på indlæggene i min egen tråd om amning, fordi amning gør mig så usandsynlig træt. Gab og snart godnat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.