Jeg er træt-af-tråden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

*Toffee*

dorthemus skriver:

Det er da en skam, at han er der uden man ved det

Ja synes det er SÅ tarveligt, at på film så finder man dem i køledisken eller de sætter nyt køkken op og elsker én med det samme......DET SKER JO IKKE I VIRKELIGHEDEN!!!!!!!!!

Nu har jeg haft en maler rendende i en uge og han tager stadig hjem til konen om aftenen

Ha ha ha ha ha... Finder de dem i køledisken? Så er det derfor jeg ALDRIG finder nogle..

Ja jeg er træt af at ham jeg skal blive gammel med, ikke har fundet mig endnu! Det er pænt træls og jeg skulle da mene at han har haft rigeligt med år til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

AWO

Jeg er træt af, at jeg ikke kan finde ud af at komme i gang med det dumme speciale! Endnu engang laver jeg en masse andet, i stedet for at sætte mig ned og læse, som jeg burde...

Og så er jeg træt af at være træt . har været alt for meget oppe i nat, fordi lillepigen hoster.

Anmeld

4. marts 2011

christensen

Jeg er træt af at jeg skal til teori prøve om lidt

Anmeld

4. marts 2011

Fru Nielsen

christensen skriver:

Jeg er træt af at jeg skal til teori prøve om lidt

Pøj pøj med det....

Anmeld

4. marts 2011

dorthemus

Toffi skriver:

Ha ha ha ha ha... Finder de dem i køledisken? Så er det derfor jeg ALDRIG finder nogle..

Ja jeg er træt af at ham jeg skal blive gammel med, ikke har fundet mig endnu! Det er pænt træls og jeg skulle da mene at han har haft rigeligt med år til det

Haha nå ja der skulle have stået over

Synes sgu også jeg har ventet længe nok

Anmeld

4. marts 2011

<3

Jeg går ind for genbrug, og bruger lige dem her.. 

og som en tilføjelse så er jeg bare TRÆT af at være fed.. og TRÆT af at det skal tage SÅ lang tid før de skide kg forsvinder!! 

Dorthemus:

Jeg er TRÆT af, at det er så svært for mig at slukke den skide computer og skrubbe i seng

Jeg er TRÆT af, at jeg æder al for usundt og uregelmæssigt.

Jeg er TRÆT af, at alt mit tøj er slidt og elastik-slapt...får sgu aldrig en ny mand med den garderobe

Jeg går også ind for genbrug og de her to summere mit liv op fantastisk - lige borset fra at jeg har en mand, (som også er træt af sit tøj er slidt, ingen penge har, at være fed - synes han selv, spise usundt osv.) og spiser faktisk fornuftigt.

Og så er jeg dødtræt af at jeg løber og løber og træner men TABER MIG FANME IKKE DE SIDSTE 5 KILO!!!!!Og jeg spiser ikke engang usundt!!!

Anmeld

4. marts 2011

betski

Eva. skriver:

ja tak..mit liv med fusere og nitter....for pokker da...det bliver bare ikke lettere med alderen....hvad sker der for de mænd...enten er de drengerøve der ikke er blevet voksne, ellers er de hængerøve uden nosser...

Åh ja det kender jeg vist kun for godt. Var ovenud forelsket i starten af sidste år. Men så fandt manden ud af, at han ikke var klar til noget seriøst, da han lige var kommet ud af et forhold. Ark! så lad dog være med at starte noget op  Det har så været det samme med de to jeg har mødt efter ham, der var jeg så bare ikke forelsket og det ramte mig derfor ikke så hårdt.

Anmeld

4. marts 2011

dorthemus

Kirle skriver:

Jeg går også ind for genbrug og de her to summere mit liv op fantastisk - lige borset fra at jeg har en mand, (som også er træt af sit tøj er slidt, ingen penge har, at være fed - synes han selv, spise usundt osv.) og spiser faktisk fornuftigt.

Og så er jeg dødtræt af at jeg løber og løber og træner men TABER MIG FANME IKKE DE SIDSTE 5 KILO!!!!!Og jeg spiser ikke engang usundt!!!

Lad kagerne blive i bageren når du løber forbi

Anmeld

4. marts 2011

tazz

Jeg er træt af, at være en total mandagsmodel. Der er er bare altid noget i vejen med mig   Og så er jeg træt af mit job, hvor min kollega pludselig er blevet min chef, og tabte hjernen et eller andet sted i forfremmelsen

Og så vil jeg bare gerne have verdens fred, tak.

Anmeld

4. marts 2011

<3

dorthemus skriver:

Lad kagerne blive i bageren når du løber forbi

Åh hvis bare jeg kunne fjerne noget så nemt Men det står bare helt stille

Rigtig øv! Tror det er fordi jeg er så træt om aftenen at jeg nærmest går i koma kl. 9, og ligger på sofaen fra Tjalfe er lagt...

Men ved det ikke og når man er så træt så er det altså ret svært at komme i omdrejninger i stedet for at putte med kæresten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.