Jeg er træt-af-tråden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

betski

Jeg er mest af alt træt af at jeg stadig er berørt af min ex mand, vores skilsmisse og den retssag vi var igennem da jeg valgte at flytte hjem til jylland

Så er jeg træt af folk der har svært ved at snakke om tingene og bare kryber uden om. Jeg er træt af at det skal være så svært at finde en reel mand. Jeg er træt af at være træt hele tiden (føler jeg kunne sove døgnets 24 timer) Jeg er træt af min økonomi skal være så dårlig trods godt arbejde og så er jeg træt af at jeg stadig har ondt i min nakke pga piskesmæld.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

dorthemus

Kirle skriver:

Åh hvis bare jeg kunne fjerne noget så nemt Men det står bare helt stille

Rigtig øv! Tror det er fordi jeg er så træt om aftenen at jeg nærmest går i koma kl. 9, og ligger på sofaen fra Tjalfe er lagt...

Men ved det ikke og når man er så træt så er det altså ret svært at komme i omdrejninger i stedet for at putte med kæresten

Jeg hører dig! Jeg skal også igang igen når jeg får mit liv tilbage

Prøv styrketræning....muskelopbygning

Anmeld

4. marts 2011

<3

dorthemus skriver:

Jeg hører dig! Jeg skal også igang igen når jeg får mit liv tilbage

Prøv styrketræning....muskelopbygning

Dyrker jo pilates som er styrketræning - bare med sin egen vægt som vægt... Eller hvad man nu skal sige. Jeg er fin muskelmæssigt - det er mere al blævret udenpå mine muskler der skal væk HAHAHA LOL Så derfor en masse konditionstræning...

Og have fun når du når dertil!

Anmeld

4. marts 2011

dorthemus

Kirle skriver:

Dyrker jo pilates som er styrketræning - bare med sin egen vægt som vægt... Eller hvad man nu skal sige. Jeg er fin muskelmæssigt - det er mere al blævret udenpå mine muskler der skal væk HAHAHA LOL Så derfor en masse konditionstræning...

Og have fun når du når dertil!

Allrighty ..og tak

Anmeld

4. marts 2011

otlitrom

Jeg er træt af at gå på et studie, hvor mange er useriøse og ikke er deltagende i det gruppearbejde vi laver. At de bare regner med, at to arbejder for hele gruppen, og prøver at tage æren!

Jeg er træt af, at der stadig ikke er blevet hængt billeder op i vores nye lejlighed. Vi har boet der i 14 dage, og der virker så farveløs og trist.

Jeg er træt af at være så fokuseret på, og ked af min vægt, under min graviditet. Men fortiden har vist sat sine spor. Det hjælper nok ikke, at jeg også er træt af alle de dumme kommentarer jeg får...

Og så er jeg træt af, at krisen kradser. Både hos os selv, men også for folk jeg holder meget af!

Anmeld

4. marts 2011

Aves.

duddi. skriver:

Åh ja det kender jeg vist kun for godt. Var ovenud forelsket i starten af sidste år. Men så fandt manden ud af, at han ikke var klar til noget seriøst, da han lige var kommet ud af et forhold. Ark! så lad dog være med at starte noget op  Det har så været det samme med de to jeg har mødt efter ham, der var jeg så bare ikke forelsket og det ramte mig derfor ikke så hårdt.

Det er virkelig SÅ frustrerende....hvorfor mærker de ikke efter i dem...mange mænd er så kloge på alt andet end at mærke dem selv..

Ja, jeg tænker også bare at jeg så skal lade være med at blive glad for dem...nu dater jeg og er kold i rumpen, sjovt nok så er det der mændene bliver hundehvalpe...for dælen da...

Nå, men single igen igen ...

Anmeld

4. marts 2011

Isabella_mor

jeg er virkelig træt af at jeg bare har så meget lyst til at begynde at ryge igen.!!!

stoppede for over 2 år siden...!!!!!!

jeg gør det selvfølgelig ikke, men er bare træt af at trangen er vendt tilbage....

Anmeld

4. marts 2011

millesofie

åh hvad er jeg ikke træt af for tiden

jeg er træt af at bo i et lorte hus uden varme, vand og et toilet der virker

jeg er træt af ikke at kunne få fat i udlejer

jeg er træt af at min bank igen har fucket i det med mine betalinger så jeg nu kun har 2000 på min konto

jeg er træt af at lægge min datter i seng i termo dragt

jeg er træt af at fryse

jeg er træt af kommunen, som ikke fatter at jeg er ved at dø af stress og dårlig samvittighed

jeg er træt af at fortælle min mormor de samme ting hver gang vi ses

jeg er træt af at være træt og nærtagende (undskylder hvis jeg har trådt nogle over tær'ene)

jeg er træt af at der er SÅ lang tid til den 1 april hvor vi forhåbenlig får et nyt hus

lidt gylle herfra, rart at få det ud

håber i andre har det bedre

Anmeld

4. marts 2011

Dorthe1986

Jeg er træt af at der lige skal være et par kæmpe-opgaver, der skal skrives inden terminen som er om små 6 uger

Jeg er træt af at jeg ikke er bedre til at rydde op

Jeg er træt af at jeg ikke kan holde til at gå så meget mere (læs rende i butikker i flere timer )

Men det er jo småting og de kan ikke overskygge glæden ved at jeg skal være mor i næste måned

Anmeld

4. marts 2011

mor-til-vanessa

jeg er træt af at have så pisse fucking ondt i ryggen og at man ikke kan gøre noget ved det.

jeg er træt af at jeg åbenbart altid møder de forkerte mænd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.