Jeg er træt-af-tråden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Caroline86

Anonym skriver:

er lige ano fordi det er så PISSE PINLIGT OG FLOVT....:

Jeg er træt af at jeg igår fik en fart bøde på 2000 kr, samt et klip i kortet..... jeg "kom til" at køre 69, hvor jeg måtte køre 50.... ikke smart!!!

KH Ano

kender jeg mon din rigtige identitet?

Eller er det bare et helt vildt pudsigt tilfælde det her?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

dorthemus

Eva. skriver:

Jeg er forresten også træt af latterlige mænd som åbenbart ikek alligevel er kommet videre efter der skilsmisse....grr...hvis ikke jeg skræmmer dem så gør jeg dem depressive... så ja...det er jeg også træt af...

Haha, nå ham kender du også

Anmeld

3. marts 2011

Carina1977

Hmm jeg tror faktisk ikke rigtig jeg er træt af noget  

Det skulle da lige være kulden....vil ha forår og sommer nu

Anmeld

3. marts 2011

Dansker i England

Jeg er træt af gråt og regnfuldt vejr - kom nu med noget solskin så jeg kan få energi igen.

Jeg er også træt af min KÆMPE vandregning, der lige er kommet ind af døren

Jeg er træt af (hader) at jeg slet ikke taber mig - at jeg absolut skal fejre et par kgs vægttab med et stykke chokolade eller lignende

Ellers er livet skam ganske godt

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

dorthemus skriver:

Haha, nå ham kender du også

Hold da op med slå og sjuskefejl jeg laver nu...sorry...

Ja, ham kender jeg så også..du kan altså få ham hvis det er en der kommer fra dig...

Anmeld

3. marts 2011

dorthemus

Eva. skriver:

Hold da op med slå og sjuskefejl jeg laver nu...sorry...

Ja, ham kender jeg så også..du kan altså få ham hvis det er en der kommer fra dig...

Ellers tak! Det kan være farligt at gå tilbage til (en) fuser(e)

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

dorthemus skriver:

Ellers tak! Det kan være farligt at gå tilbage til (en) fuser(e)

ja tak..mit liv med fusere og nitter....for pokker da...det bliver bare ikke lettere med alderen....hvad sker der for de mænd...enten er de drengerøve der ikke er blevet voksne, ellers er de hængerøve uden nosser...

Anmeld

3. marts 2011

dorthemus

Eva. skriver:

ja tak..mit liv med fusere og nitter....for pokker da...det bliver bare ikke lettere med alderen....hvad sker der for de mænd...enten er de drengerøve der ikke er blevet voksne, ellers er de hængerøve uden nosser...

Kender det kun ALT for godt

Vil egentlig gerne have en kæreste, men orker det nærmest ikke...får  bare ved tanken!!

Anmeld

3. marts 2011

Carina1977

Jeg finder heller aldrig den rigtige. Det er også enten drengerøve eller en der hænger opad en hele tiden. Hvis bare man kunne finde en rigtig mand sååå

Har mere eller mindre opgivet det...

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

dorthemus skriver:

Kender det kun ALT for godt

Vil egentlig gerne have en kæreste, men orker det nærmest ikke...får  bare ved tanken!!

Lige netop...og sådan der har jeg set ud de sidste par dage...gider bare ikke mere...kan simpelthen ikke finde en bare lidt normal mand...og jeg bor hernede på landet hvor det dælme er begrænset med udvalget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.