Jeg er træt-af-tråden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Sabina92

Jeg er pisse træt af jeg er så fed at intet af mit tøj passer..

Jeg vil egentlig bare gerne føde nu..

Og så er jeg ret træt af at tisse i bukserne, det er så klamt, men jeg kan slet ikke styre det..

Men jeg er glad for i gider høre på mit brok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Caroline86

jeg er træt af sygdom

og træt af min mor-delle

Anmeld

3. marts 2011

N&J

Jeg er træt af at min krop og dennes følgesygdomme modarbejder mig hver gang jeg jeg forsøger at få en sund livstil op at køre og træt af ikke at have energien til at prøve igen og igen..

OG SÅ ER JEG TRÆT AF VINTER - GIV MIG SOMMER NU!!!!!!!!!

Anmeld

3. marts 2011

dorthemus

Eva. skriver:

Hehe...ja, jeg tog på hver gang jeg var på barsel...men det er jo så hyggeligt og nemt, hvad skal man ellers lave...men altså, åhh, misunder dig at tulle rundt med sådan et lille pus...mærkeligt aldrig at skulle det igen...

Ahr visse vasse...har du ikke lige fået en ny kæreste?

Det er også dejligt, selvom det nu er ved at lakke mod enden

Anmeld

3. marts 2011

bullerbassen

Jeg er træt af jeg ikke kan finde ud af at gå i seng

Jeg er træt af at min rygrad er på str med en regnorm, hvad angår usunde sager

Den som kører VILDT langsomt når jeg skal hjem fra arbejde.

At jeg ikke kan få en hel nattesøvn ( så burde skrubbe i seng )

Og sikkert en hel masse andet jeg er træt, af jeg ikke kan huske hvad er 

Anmeld

3. marts 2011

Silvermist

Jeg er bare træt efter en helt almindelig hverdag og det er jeg bare træt af. Jeg gider ikke at være træt nu. Jeg vil gerne have overskud til at hygge lidt mere foran computeren og nyde min stille og rolige mor-tid.

Anmeld

3. marts 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

så lad os da få det ud en gang for alle...nu der er så mange der er trætte af så meget og sikkert endnu flere der er trætte af trætte af tråde, så nu samler vi den da lige..

Jeg er træt træt TRÆT af eksamen og at jeg ikke kan tage mig sammen til det fordi jeg er træt...træt efter og af al den sygdom der er herhjemme..så er jeg trætte af trælse mænd og træt af jeg intet bad har og inge vaskemaskine har....SÅ..jeg fik det ud...tænk hvor lidt jeg er træt af...dejligt, for der er så meget jeg er glad for..

Noget I er trætte af som I vil dele...

kom glad...

Hmmm...måske skulle man lave en "mugge-tråd"??

Eii..jeg er ikke træt af ret meget undtagen af at det stadig er vinter, men når det så begynder med forår, så er jeg træt af min allergi, og sommeren..der er jeg MEGATRÆT af varmen LOL

Men ellers...næhhh....jeg er faktisk glad

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. marts 2011

meem

Jeg er træt af jeg ikke kan tage mig sammen til at kører over på mit arbejde og hente den sækfuld ventetøj der står til mig, nu hvor jeg vokser ud af mit normale tøj.

Jeg er træt af min svigermor ikke forstår at give min datter hagesmække på når hun får appelsin hos hende.. (alt det plettede tøj altså)

Og så er jeg træt af at reklamerne tager så lang tid på tv3 !

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

dorthemus skriver:

Ahr visse vasse...har du ikke lige fået en ny kæreste?

Det er også dejligt, selvom det nu er ved at lakke mod enden

Jeg er forresten også træt af latterlige mænd som åbenbart ikek alligevel er kommet videre efter der skilsmisse....grr...hvis ikke jeg skræmmer dem så gør jeg dem depressive... så ja...det er jeg også træt af...

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

SussieThyssen skriver:

Hmmm...måske skulle man lave en "mugge-tråd"??

Eii..jeg er ikke træt af ret meget undtagen af at det stadig er vinter, men når det så begynder med forår, så er jeg træt af min allergi, og sommeren..der er jeg MEGATRÆT af varmen LOL

Men ellers...næhhh....jeg er faktisk glad

Kærligst
Sussie

Men det var jo ikke fordi vi ikke var glade...det er ikke en træt overfor glad tråd..det er en træt af tråd-....ligetil..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.