Jeg er træt-af-tråden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

eElak

dorthemus skriver:

Jeg er TRÆT af, at det er så svært for mig at slukke den skide computer og skrubbe i seng

Jeg er TRÆT af, at jeg æder al for usundt og uregelmæssigt.

Jeg er TRÆT af, at alt mit tøj er slidt og elastik-slapt...får sgu aldrig en ny mand med den garderobe

Jeg går ind for genbrug, og bruger lige dem her.. 

og som en tilføjelse så er jeg bare TRÆT af at være fed.. og TRÆT af at det skal tage SÅ lang tid før de skide kg forsvinder!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Vidunderligeunger

jeg er TRÆT af at min dagplejemor har ferie den uge jeg skal starte op, for så kommer jeg 5 dage bagud med mit skolearbejde, fordi jeg skal gå hjemme, og når klokken er otte er jeg færdig, hvilket jeg også er træt af..

total lille problem, men sådan er det jo

Anmeld

3. marts 2011

Becks

Jeg er træt af, at være syg hele tiden! Frisk 1 uge, syg 1 uge, frisk 1 uge, syg 1 uge osv osv osv osv osv osv!!!!

Jeg er træt af ikke, at føle mig god nok

Jeg er træt af, at jeg lader mig udnytte!

Og så er jeg sovetræt ligenu, men kan ikke gå i seng før efter 24, da jeg har en mission til min venindes f-dag imorgen!

Anmeld

3. marts 2011

pussepige

Anonym skriver:

er lige ano fordi det er så PISSE PINLIGT OG FLOVT....:

Jeg er træt af at jeg igår fik en fart bøde på 2000 kr, samt et klip i kortet..... jeg "kom til" at køre 69, hvor jeg måtte køre 50.... ikke smart!!!

KH Ano

Ejjj hvor surt

til dig..

Anmeld

3. marts 2011

Mi

Jeg er træt af vinter

Anmeld

3. marts 2011

wamse

uhhhh der er meget jeg er træt af:

• træt af at føle mig dum, fordi jeg ikke kan finde ud af, at skrive en dum opgave.
  • træt af ikke at kunne se mig ud af min elendige økonomiske situation
  • træt af at min datter ikke bare kan få noget ro, til at blomstre
  • træt af at jeg ikke engang havde råd til at give min søn en gave i morgen til hans 18 års fødselsdag
  • træt af altid at være den der har brug for hjælp i forhold til mine venner.
  • træt af at jeg ikke kan være den der støtter dem i stedet for

Jeg blev så træt af at være træt af, at jeg nu går i seng og gør noget ved min træthed

Anmeld

3. marts 2011

LISBETH:-)

Jeg er træt af at listen over alle de ting jeg træt af, er alt for lang til at jeg orker og skrive dem ned.

Anmeld

3. marts 2011

dorthemus

Eva. skriver:

De´to øverste er jeg med på...den tredje har jeg ikke, men så har jeg tilgengæld brugt for mange penge på h&m tøj for lidt siden...som oversprings og trøste handling nu jeg prøver at være sund og smide de dumme kilo jeg har taget på...øv...tager man på af at læse til eksamen..

....og være på barsel...altså feder

Jeg skal bare i gang med at spinne igen...er SÅ lad!!!

Anmeld

3. marts 2011

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Jeg er træt af at listen over alle de ting jeg træt af, er alt for lang til at jeg orker og skrive dem ned.

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

dorthemus skriver:

....og være på barsel...altså feder

Jeg skal bare i gang med at spinne igen...er SÅ lad!!!

Hehe...ja, jeg tog på hver gang jeg var på barsel...men det er jo så hyggeligt og nemt, hvad skal man ellers lave...men altså, åhh, misunder dig at tulle rundt med sådan et lille pus...mærkeligt aldrig at skulle det igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.