MHK skriver:
Jeg kan godt se hvor du vil hen af.
Jeg kan bare ikke forstå at man stemmer for bedre vilkår på plejehjem og så bare ser mellem fingrene med at udlændinge får elendige vilkår. Hvis det ikke er racisme, så er det da egoisme 
Jeg har bare et meget anderledes menneskesyn end det Dansk folkeparti står for. For mig skal her være plads til alle og vi må alle ofre lidt.
Nej, bortset fra dét med kongehuset, tror jeg heller ikke at vi er så forskellige 
Der er vi så 100 % enige, det er EGOISME, men desværre så er vi et egocentreret folkefærd med os selv som midtpunkt..
Har faktisk en sjov historie fra en bh jeg arbejde i, da jeg var barn legede vi en leg med nogle høns og 1 ulv som skulle fange hønsene, dengang ville INGEN være ulven (vi ville ikke være den der var i centrum) i dag når den samme leg leges så vil alle gerne være Ulven (fordi i dag vil alle gerne være den der skiller sig ud, da det er det vi bliver opdraget til, mors lille princesse eller prins)..
Tror egentligt vores menneskesyn er meget ens, jeg forstår så bare slet ikke at nogle kan blive dømt ud fra deres overbevisning, farve eller kulturelle baggrund, for mig er det mere et vidne om hvor overlegne vi som mennesker føler os, da vi i min verden er fuldstændig ens som art/race..
Jeg tror den person jeg har diskutere med som var længst fra mig (ud fra et menneskesyn) var en nynazist, det var en meget svær diskussion (fordi jeg jo mener de tanker er baseret på uvidenhed), men han var nu en meget sød og rar fyr - bare lige på afveje ifølge min egen personlige mening...
Anmeld