MariaJ skriver:
Jeg er slet ikke uenig med dig i, at privatliv og arbejde er to forskellige ting og at eventuelt rod i dit eller mit køkken ikke siger noget om hvor gode vi er til vores arbejde. Jeg siger bare, at selvom du er imod at google folk er der mange andre der ikke er, og derfor er man nødt til at forholde sig til det, som du jo tydeligvis også gør. Hvilken konsekvens man drager af det, er jo op til en selv.

Maria
Du har jo sat nogle tanker i gang hos mig. Jeg ahr hele tiden tænkt at en beskidt opvask som profil billede kun kunne opfattes som sjov/anderledes. Det er tænkt som en stille kommentar til de der billeder der er så opstillet pæne at man ikke kan kende personen. Eller som de unge piger der trutter så meget med munden at de ligner ænder, men selv syntes at de er smarte.
Nå men altså jeg ville bare sige at jeg nu sætter et pænere billede på facebook. Måske et af min rene opvask
Det er ikke faldet mig ind at man kunne tage et billed så alvorligt og at man i ramme alvor kunne bruge facebook som vurdering af andre. Det har jeg så lært af denne debat. Man kan jo altid blive klogere
Dette sidste afsnit var ikke myntet på dig som jeg besvarer. Men mere generelt til debatten.
Anmeld