Dagpleje er jeg sart??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Fru Hansen

MariaJ skriver:

Jeg er slet ikke uenig med dig i, at privatliv og arbejde er to forskellige ting og at eventuelt rod i dit eller mit køkken ikke siger noget om hvor gode vi er til vores arbejde. Jeg siger bare, at selvom du er imod at google folk er der mange andre der ikke er, og derfor er man nødt til at forholde sig til det, som du jo tydeligvis også gør. Hvilken konsekvens man drager af det, er jo op til en selv.

Maria

Du har jo sat nogle tanker i gang hos mig. Jeg ahr hele tiden tænkt at en beskidt opvask som profil billede kun kunne opfattes som sjov/anderledes. Det er tænkt som en stille kommentar til de der billeder der er så opstillet pæne at man ikke kan kende personen. Eller som de unge piger der trutter så meget med munden at de ligner ænder, men selv syntes at de er smarte.

Nå men altså jeg ville bare sige at jeg nu sætter et pænere billede på facebook. Måske et af min rene opvask

Det er ikke faldet mig ind at man kunne tage et billed så alvorligt og at man i ramme alvor kunne bruge facebook som vurdering af andre. Det har jeg så lært af denne debat. Man kan jo altid blive klogere Dette sidste afsnit var ikke myntet på dig som jeg besvarer. Men mere generelt til debatten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

MariaJ

fru-nielsen skriver:

Du har jo sat nogle tanker i gang hos mig. Jeg ahr hele tiden tænkt at en beskidt opvask som profil billede kun kunne opfattes som sjov/anderledes. Det er tænkt som en stille kommentar til de der billeder der er så opstillet pæne at man ikke kan kende personen. Eller som de unge piger der trutter så meget med munden at de ligner ænder, men selv syntes at de er smarte.

Nå men altså jeg ville bare sige at jeg nu sætter et pænere billede på facebook. Måske et af min rene opvask

Det er ikke faldet mig ind at man kunne tage et billed så alvorligt og at man i ramme alvor kunne bruge facebook som vurdering af andre. Det har jeg så lært af denne debat. Man kan jo altid blive klogere Dette sidste afsnit var ikke myntet på dig som jeg besvarer. Men mere generelt til debatten.

Jeg havde faktisk heller ikke tænkt på at mit eget profilbillede på facebook kommer frem som hit nummer et på google, når man søger på mit navn, før denne debat. Mit billede er heldigvis et harmløst billede af mig med min datter, men jeg havde slet ikke tænkt på at billedet altid kommer frem, selvom profilen kun er tilgængelig for venner.

Maria

Anmeld

22. februar 2011

millesofie

Anonym skriver:

Hej

Jeg har lige fået brev om vores dagplejer og søgt på hende på facebook, på billedet har hun så Dansk Folkeparti logo......

Det syntes jeg ikke om, er jeg sart?? 

undskyld mig... men det er dig der har søgt efter hende på FB og er det ikke hendes private liv der er der inde??? og hvad hun stemmer kan vel være nok så lige meget.

har hun et stort DF klistermærke på døren når du kommer med dit barn om morgen???

ja du er sart.... meget sart

Hilsen Mille der bare ikke kan det når at mennesker blander arbejdsliv og privat liv sammen

Anmeld

22. februar 2011

132319

Louisiana28 skriver:

Nej, det er ikke taget ud af sammenhæng. Jeg synes du skal gå tilbage og se hvad du selv har skrevet.

Og fordi man er DF'er betyder det ikke, at man er racist - eller nazist, for den sags skyld.

Jeg ved skam udmærket godt hvad jeg har skrevet -og står ved det.

Nej, åbenbart ikke selvom jeg ikke helt forstår man kan stemme på dem uden at være det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.