N&J skriver:
Men du gør jo faktisk det du beskylder dem for, du er diskrimenerende på baggrund af en politisk overbevisning, hvis du virkelig havde sat dig ind i politik så ville den udtagelse du kommer med nok ikke være den eneste der skulle kendetegne NOGLE DF'er, faktisk så er den enorm snæversynet og simplificeret - vist godt du ikke er samfundsfagslærer.. 
Jeg synes godt du kan tale ordentlig, selvom vi ikke er enige.
Jeg lover dig for at jeg har sat mig ind i deres valgprogram. Meget grundigt endda, for at få en smule forståelse. Dét gjorde jeg ikke, tværtimod så fik jeg simpelthen så ondt i maven at læse det men jeg gjorde det færdigt og min holdning er blot blevet forstærket.
De der stemmer DF har måske ikke et bevist valg om at være fremmedhadere eller racister men det kan man altså ikke rigtigt undgå når man stemmer på et parti med så meget fremmedhad.
Jeg vil igen prøve at understrege at jeg er enig i meget af deres politik og indrømmer at de har nogle gode intentioner på nogle områder men dér hvor jeg står fuldstændig og aldeles af, er på deres udlændingepolitik.
Hvis man ikke er racist, begriber jeg simpelthen ikke at man kan stemme på dem UANSET hvor godt resten af valgprogrammet er skruet sammen. Man støtter stadig op om fremmedhad, hvad enten man selv er fremmedhader eller ej.
Og ja, det kan du have ret i at det er godt jeg ikke er, jeg ville aldrig kunne forholde mig neutralt som en samfundsfagslærer bør 
Anmeld