KaLee skriver:
He he.... Ja i har sq ikke nemme vilkår.. I har jo sådan set aldrig noget privatliv..
Men generelt så gælder det jo efterhånden at alle offentlige ansatte skal være neutrale, for ellers kan de risikere at blive forfulgt for deres holdninger... eller dømt mener jeg..
Det kan du have ret i, men på den anden side, så skal man jo altid kunne klare at se dem i øjnene man har udtalt sig om, og i det hele taget kunne stå ved det man har gjort og sagt.
Og det er i mine øjne ligegyldigt om man er politiker, skuespiller (Bjarup Riis....) politibetjent, studerende eller bare helt almindelig med bøjle på tænderne.... Så skal man kunne tåle at blive konfronteret med hvad man har sagt og gjort!
Og derfor kan jeg kun gentage, man nøje skal overveje hva man propper de offentligt tilbøjelige dele af FB.
Folk er nysgerrige, og nogen vil bruge det imod en, nogen får forkert indtryk af en, nogen får et dårligt indtryk og nogen er naturligvis også ligeglade.....
Men at lade et logo på et FB profilbillede afgøre valget af dp, kan jeg ikke sætte mig ind i!
Anmeld