Dagpleje er jeg sart??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

Ja men en dp mor har altså et privatliv også... og det skal de have lov til at have...

Men så kunne hun have gjort hendes FB privat jo....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Men så kunne hun have gjort hendes FB privat jo....

Ja det kunne hun.. men jeg snager ikke i andres profiler om de er private eller ej... det er NO GO

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

Ja det kunne hun.. men jeg snager ikke i andres profiler om de er private eller ej... det er NO GO

Men det gør jeg! Og igen sådan er vi jo heldigvis forskellige, som jeg også skrev tidligere 

Anmeld

21. februar 2011

twinny

Personligt synes jeg a du er alt for sart....

Vi lever i et demokrati og derfor forskellige meninger. Jeg synes simpelhen for det er for dårligt man "dømmer" sin DP efter politik. Hun pådutter jo ikk din søn/datter med hendes politik.

Så ville vi få et forfærdeligt fordomsfuld samfund, hvis man skulle leve efter hvordan folk stemmer

Tænk, hvis hun sagde jeg vil ikkk passe dine børn fordi du stemmer SF eller Social demokraterne..

Anmeld

21. februar 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Hej

Jeg har lige fået brev om vores dagplejer og søgt på hende på facebook, på billedet har hun så Dansk Folkeparti logo......

Det syntes jeg ikke om, er jeg sart?? 

Ja du lyder til at være meget sart. Fordi hun er DF'er betyder det jo ikke at hun er et ondt menneske, hun er garanteret både sød og god til at passe børn.

Nu har jeg f.eks mødt en del der stemmer radikal og selvom jeg overhovedet ikke kan lide det parti eller deres underlige holdninger, så fejlede menneskerne ikke noget de var både søde og rare.

Anmeld

21. februar 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Men det gør jeg! Og igen sådan er vi jo heldigvis forskellige, som jeg også skrev tidligere 

Ja vi er nemlig forskellige

Anmeld

21. februar 2011

wamse

Det ville ikke betyde noget for mig, så længe hendes politiske holdninger ikke kommer til udtryk i hendes arbejde.

Jeg har haft 3 forskellige dp til mine børn, og jeg har aldrig mærket noget til deres politiske holdninger.

Anmeld

21. februar 2011

JonTri

linselouise skriver:

Så må du lige være opmærksom på at dine børn ikke går hen og bliver HA'ere eller bandidos !!!

Uhh ja... Kan de mon blive andet, med sådan en dp

Anmeld

21. februar 2011

N&J

MHK skriver:

Nej dét er den bestemt ikke!

Stemmer man på et racistisk parti så ER man da racist, det kan man da ikke sådan lige komme udenom 

Igen, de der stemmer på DF fordi de godt kan lide deres andre politiske holdninger, må simpelthen ikke have sat sig nok ind i den samlede politik, de står for. ALT står i racismen, ja nærmest nazimens tegn -Det er forkasteligt!

Den ældre person på plejehjemmet, der bare gerne vil have et parti som gør noget for dem, de er ikke bare rasister pr. defination fordi de stemmer DF, min veninde som er den mindst rasistiske person jeg kender (og adopteret) har stemt DF, folk stemmer på deres parti af forskellige årsager, og jeg ville også stemme på et parti hvis jeg følte de bedst repræsentere de ønsker jeg har for min fremtid selvom der stadig er nogle sager jeg ikke er enige i, men okey hvis jeg skulle stemme på et parti som jeg 100 % var enige i alle deres store mærkesager, så var der jo intet parti jeg kunne stemme på.. 

For jeg er stadig royalist selvom jeg stemmer SF.. 

Anmeld

21. februar 2011

132319

N&J skriver:

Den ældre person på plejehjemmet, der bare gerne vil have et parti som gør noget for dem, de er ikke bare rasister pr. defination fordi de stemmer DF, min veninde som er den mindst rasistiske person jeg kender (og adopteret) har stemt DF, folk stemmer på deres parti af forskellige årsager, og jeg ville også stemme på et parti hvis jeg følte de bedst repræsentere de ønsker jeg har for min fremtid selvom der stadig er nogle sager jeg ikke er enige i, men okey hvis jeg skulle stemme på et parti som jeg 100 % var enige i alle deres store mærkesager, så var der jo intet parti jeg kunne stemme på.. 

For jeg er stadig royalist selvom jeg stemmer SF.. 

Og jeg er ikke det fjerneste royalist 

Men igen, hvis man virkelig ikke er fremmedhader, så begriber jeg ikke at man kan stemme DF 

Måske stemmer man ikke på dem pga. udlændingepolitiken men i og med man stemmer på dem, støtter man jo op om den og det er DER jeg ikke begriber at man så kan stemme på DF! -For når man støtter op om noget (efter min mening) SÅ forkert, så må man da også være racistisk!

For mig handler det om at man altså støtter noget der er i nærheden af nazisme, når man stemmer på et parti som DF og dét kan jeg ikke sætte mig ind i. Uanset hvor god resten af deres politik er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.