N&J skriver:
Den ældre person på plejehjemmet, der bare gerne vil have et parti som gør noget for dem, de er ikke bare rasister pr. defination fordi de stemmer DF, min veninde som er den mindst rasistiske person jeg kender (og adopteret) har stemt DF, folk stemmer på deres parti af forskellige årsager, og jeg ville også stemme på et parti hvis jeg følte de bedst repræsentere de ønsker jeg har for min fremtid selvom der stadig er nogle sager jeg ikke er enige i, men okey hvis jeg skulle stemme på et parti som jeg 100 % var enige i alle deres store mærkesager, så var der jo intet parti jeg kunne stemme på..
For jeg er stadig royalist selvom jeg stemmer SF..
Og jeg er ikke det fjerneste royalist 
Men igen, hvis man virkelig ikke er fremmedhader, så begriber jeg ikke at man kan stemme DF 
Måske stemmer man ikke på dem pga. udlændingepolitiken men i og med man stemmer på dem, støtter man jo op om den og det er DER jeg ikke begriber at man så kan stemme på DF! -For når man støtter op om noget (efter min mening) SÅ forkert, så må man da også være racistisk!
For mig handler det om at man altså støtter noget der er i nærheden af nazisme, når man stemmer på et parti som DF og dét kan jeg ikke sætte mig ind i. Uanset hvor god resten af deres politik er.
Anmeld