Dagpleje er jeg sart??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.484 visninger
183 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har lige fået brev om vores dagplejer og søgt på hende på facebook, på billedet har hun så Dansk Folkeparti logo......

Det syntes jeg ikke om, er jeg sart?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Alberts/

hvad er der galt med at have det logo, hvis du mener dit bar ikke skal passes ved hende fordi hun har det logo, ja så er du meget sart!

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

Alberts/ skriver:

hvad er der galt med at have det logo, hvis du mener dit bar ikke skal passes ved hende fordi hun har det logo, ja så er du meget sart!

Tænker bare at en dagpleje skal være neutral, og når hun ligefrem reklamere med det på facebook, så mener jeg ikke hun er neutral......

Anmeld

21. februar 2011

SD21

Alberts/ skriver:

Anmeld

21. februar 2011

Kildebakken

Anonym skriver:

Hej

Jeg har lige fået brev om vores dagplejer og søgt på hende på facebook, på billedet har hun så Dansk Folkeparti logo......

Det ville også være en dealbreaker for mig, hvis det var det eneste jeg kendte personen for!

Anmeld

21. februar 2011

Kruse90

ja det syntes jeg du er
Hvis du ikke vil have hende til dagpleje pga, hun har det logo eller holder med Dansk folkeparti.

Det ændrer jo ikke måden hun håndtere børnene på, og at hun er en dårligere dagpleje end så mange andre?

Anmeld

21. februar 2011

Kløver

Anonym skriver:

Hej

Tja må indrømme, at politiske holdninger jo er forskellige, og hun kna jo sagtens være en super god dagplejer alligevel. Så tja hvis det er eneste grundlag, er dte måske en smule sart, specielt hvis det ikke kommer til udtryk i hendes arbejde

Anmeld

21. februar 2011

Vidunderligeunger

ville du vælge hende fra pga det?? Hun er jo også et mennesker når hun ikke passer børn.

Jeg synes du skal tage ud og snakke med hende med positivt sind, og ja jeg synes det er meget sippet, at fravælge pga politiske holdninger!

Anmeld

21. februar 2011

Alberts/

Tænker bare at en dagpleje skal være neutral, og når hun ligefrem reklamere med det på facebook, så mener jeg ikke hun er neutral......

det går da ikke ud over dit barn hun har det logo, gør det?(:

altså på facebook er hun alm borger og ikke dagplejer. børnene tager da ikke skade om hun er højre eller venstre eller dans folkeparti gør de?(:

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

BlyViol skriver:

ville du vælge hende fra pga det?? Hun er jo også et mennesker når hun ikke passer børn.

Jeg synes du skal tage ud og snakke med hende med positivt sind, og ja jeg synes det er meget sippet, at fravælge pga politiske holdninger!

Nej vil ikke fravælge hende uden og have mødt hende...Mener bare at som dagplejer ved man vel det første der bliver gjort er at søge på facebook...Og man skal være neutral...Men det er nok bare mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.