Dagpleje er jeg sart??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

132319

Så lad være med at sende et svar tilbage hvis du ikke gider at diskutere med mig

Din holdning er fesen, og er til at  sig over, man dømmer ikke folk på forhånd lige meget om de stemmer det ene eller andet, er sorte eller hvide, er homo eller heteroseksuelle, det er bare så lavt at dømme folk uden man egentlig ved hvad hver enkel person har at bidrage med.. Så har jeg sagt hvad jeg ville

Og så gik vi ned på børnehavestadiet, tak for det 

Jeg dømmer ingen, jeg kalder folk det jeg synes de er. (Og igen, vil de der kender ordentlig til DF's politik og stemmer derefter, ikke benægte at de er racister)

I stedet for at kaste om dig med ukvemsord som fesen (er det overhovedet reelt et ord? ) og kaste om dig med bræksmilyer, kunne du prøve at modargumentere det jeg skriver.

SÅ kunne vi have en voksen, saglig debat. Men ak nej 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Mor-til-asta-09

Dinna88 skriver:

Ja, men vi ved jo alle at firmaer tjekker op på folk hele tiden - hvad er anderledes her? Hun ved at der vil være nogle der tjekker op på hende, og alligevel har hun det logo der. Så hun har det jo tilsyneladende ganske fint med at folk ser det - ergo der er vel intet problem i det Hun kan jo lave sin facebook profil privat så man netop ikke kan tjekke op på hende, udover hendes profilbillede - og det er netop dét hun vælger at have logoet på. Og TS skriver jo også at resten af hendes profil er privat.

det burde ikke være nødvendigt at gøre sin profil fuldstændig privat.. og tror næppe at dp tror at hendes dp`børns forældre eller kommende forældre tjekker hende på facebook

Anmeld

21. februar 2011

sarahb

jeg ville nok vælge fra men det er fordi vi er muslimer og min mand er fra pakistan. Og man må være meget inde i DF hvis man vælger deres logo på forsiden på FB.

Anmeld

21. februar 2011

L.J.L

Min mor er DF'er og har altid været det. Hun er pensioneret vuggestue pædagog og dagplejer, og hun har opdraget 8 børn.

Ikke et eneste af hendes egne børn stemmer DF idag, og hun var altid en af ynglingspædagogerne i vuggestuen.

Så bare fordi din DPmor har et bestemt politisk holdepunkt betyder det jo ikke at hun er et dårligt menneske eller at dit barn bliver påvirket af det  

Anmeld

21. februar 2011

Carina1977

Dinna88 skriver:

Det var netop det jeg prøvede at forklare 

Jamen så er vi bestemt enige

Jeg kan bare ikke forstå, at folk kan forarges over, at man googler en måske kommende dagplejemor. Jeg kan da godt forstå man gør det, man vil jo det bedste for sit barn. Kan godt være kommunen har tjekket op på personen i forvejen, men som forælder, kan man aldrig være FOR forsigtig.

Anmeld

21. februar 2011

Dinna88

Mor-til-asta-09 skriver:

det burde ikke være nødvendigt at gøre sin profil fuldstændig privat.. og tror næppe at dp tror at hendes dp`børns forældre eller kommende forældre tjekker hende på facebook

Næh, men det burde det da heller ikke for os andre - men jeg har min privat bl.a. fordi jeg skal ud og søge arbejde her til sommer, og min kommende skal ikke se alle mine billeder m.m. 

Måske tror hun det ikke, men jeg er sikker på at hun ved at "risikoen" er der. For det er den - og det har vi da fået bekræftet. Og jeg er jo heller ikke den eneste herinde der informerer om at det er ganske normalt

Anmeld

21. februar 2011

Na-Wi

MHK skriver:

Og så gik vi ned på børnehavestadiet, tak for det 

I stedet for at kaste om dig med ukvemsord som fesen (er det overhovedet reelt et ord? ) og kaste om dig med bræksmilyer, kunne du prøve at modargumentere det jeg skriver.

SÅ kunne vi have en voksen, saglig debat. Men ak nej 

Det er jo ikke alle der har et lige så flot ordforråd som dig så må ty til mine egne ord, og beklager meget det ikke lige faldt i din smag ..

Jeg har sagt hvad jeg synes om din holdning ! Du er ikke en skid bedre end en racist ..

Vi bliver heldigvis aldrig enige, så jeg syntes bare du skal blive ved med at beskylde alle der stemmer df for at være racister

God aften

Anmeld

21. februar 2011

mor-til-vanessa

MHK skriver:

Tak til dig (og din samfundsfagslærer) for uddybelse 

Som du skriver, så kan det godt være at det ikke er alle racer men kan man så ikke kalde dem Islam-racister? 

Uanset hvad, så mener jeg at det er forkasteligt at man kan have sådan et frygteligt menneskesyn som Pia K og co 

hahah jeg er helt enig. og jo det synes jeg vi skal kalde dem. islam-racister. 

du er det jo også fordi racist er sådan et grimt ord, så det passer rigtig godt til df.

min stemmer til næste valg kommer til at ligge langt fra df partiet

Anmeld

21. februar 2011

Mutti2B

MHK skriver:

Men du har stemt på et racistisk parti 

Synes sgu det er ok at du står ved dine meninger, men du skal dælme også give plads til andre. Da jeg stemte DF for over et årti siden, var udlændingepolitikken ikke det den er i dag. Men du kan simpelthen ikke sidde og sige at folk er racister, hvis de ikke er det. Den del der kun stemmer på DF pga deres udlændingepolitik er en hel anden sag.  

Anmeld

21. februar 2011

Dinna88

Carina1977 skriver:

Jamen så er vi bestemt enige

Jeg kan bare ikke forstå, at folk kan forarges over, at man googler en måske kommende dagplejemor. Jeg kan da godt forstå man gør det, man vil jo det bedste for sit barn. Kan godt være kommunen har tjekket op på personen i forvejen, men som forælder, kan man aldrig være FOR forsigtig.

Og vi er fortsat enige! 

Det er også så normalt at man i dag gør det, at det da slet ikke kan komme bag på nogle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.