SpunkenJo skriver:
At du skilter til dem du er venner med på FB, hvilken politisk holdning du/man har jo bare super, hvis du spørger mig.
- Der kan man jo gøre som man plejer blandt venner. FB er jo et virtuelt venne-mødested, og der skal man vel ku opføre sig som man plejer, tænker jeg.
Men at have profilbillede med logo fra DF (V,K,S,SF findselvpåflere) på.... Et billede som (ofte) er det eneste man kan se når man søger på folk på FB, er måske ikke nødvendigt, når man nu arbejder som DP, og man derfor ofte vil blive søgt frem via FB af folk som får tilbudt en plads hos en.

Det er blot min måde at anskue det på 
Og jeg vil give dig ret i, at man da ikke skal skjule sin politiske overbevisning, tværtimod! Og du har også helt ret i, at det er en måde at råbe op vedr. alle besparelserne. Og jeg er da helt for, at man politisk tager stilling, og viser sit flag.

Vedr. TS, så syns jeg ikke man ligefrem skal lade billedet med DF-logoet afgøre om man vælger vedkommende fra eller til som DP. Det giver ikke rigtig nogen mening i min verden, og jeg kan ikke forstå hvis det skal afgøre det. Men undren omkring det, kan jeg sagtens sætte mig ind i.
Interessant debat 
Men hvis en DP ikke må skilte med sin politiske holdning på sit profilbillede - så må en falckredder, sygeplejeske eller en politibetjent som dig selv heller ikke gøre det (ikke at jeg siger at du gør det), hvis sammenligningen skal være helt komplet.. 
Jeg kan godt forstå at du ønsker det bedste for dit barn, men her synes jeg sq at du er sart.
Mød hellere personen face2face og så tag den derfra - det er så nemt at sidde bag en skærm og dømme nu til dags....
Jeg har så ikke forstået behovet i at skilte med ens politiske holdning på profilbilleder, men ok - jeg er også jobsøgende, så bruger facebook både til netværk og venner...