Dagpleje er jeg sart??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Mutti2B

MHK skriver:

NEJ, det er den ikke. Det kan være du synes det, men det er den ikke. Du stemmer jo ikke på dem mere, siger du, så jeg kalder dig ikke noget 

Jeg aner faktisk ikke rigtig hvem jeg vil stemme på pt. Jeg HAR kunne stå inde for alt hvad det parti jeg engang stemte på, stod for. Det kan jeg ikke mere så jeg er meget meget splittet. Synes ikke politik er hvad det har været.

Min mening om DF og deres tilhængere, holder jeg ved og kalder dem lige præcis det de er (og de der virkelig har sat sig ind i politiken er vist heller ikke blege for at indrømme at de er racister.)

Jeg ville aldrig dømme folk på deres politiske holdning. Der er vi jo heldigvis så forskellige

Hvad jeg stemmer på næste gang har jeg ingen anelse om. Synes alle partier efterhånden er ved at mødes på midten og svære at adskille. Om jeg stemmer DF engang i fremtiden vil jeg heller aldrig udelukke.... Men synes godt nok de trænger til en gevaldig oprydning i rækkerne!

Hilsen hende der engang stemte DF OG er ven med sorte, hvide, tyrkere og asiater

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

..

Jeg syntes på ingen måde at du er sart!

Jeg tager stor afstand fra de mennesker der stemmer på DF, det er klart laveste fællesnævner og sådan et menneske skulle ALDRIG passe mit barn.

Selvfølgeligt kunne jeg ikke vide det hvis ikke hun havde reklameret med det på FB, men alene det at man på den måde skilter med det, det siger meget om et menneske

Anmeld

21. februar 2011

Na-Wi

MHK skriver:

Nej dét er den bestemt ikke!

Stemmer man på et racistisk parti så ER man da racist, det kan man da ikke sådan lige komme udenom 

Igen, de der stemmer på DF fordi de godt kan lide deres andre politiske holdninger, må simpelthen ikke have sat sig nok ind i den samlede politik, de står for. ALT står i racismen, ja nærmest nazimens tegn -Det er forkasteligt!

Ej nu må du sku lige holde op !! Jeg har ikke særlig meget forstand på politik, men jeg synes helt ærligt ikke du kan tillade dig på nogen måde og beskylde alle der stemmer df for at være racister !! Det er godt nok noget svineri fra din side af..

Anmeld

21. februar 2011

132319

Mutti2B skriver:

Jeg ville aldrig dømme folk på deres politiske holdning. Der er vi jo heldigvis så forskellige

Hvad jeg stemmer på næste gang har jeg ingen anelse om. Synes alle partier efterhånden er ved at mødes på midten og svære at adskille. Om jeg stemmer DF engang i fremtiden vil jeg heller aldrig udelukke.... Men synes godt nok de trænger til en gevaldig oprydning i rækkerne!

Hilsen hende der engang stemte DF OG er ven med sorte, hvide, tyrkere og asiater

Jeg dømmer heller, jeg kalder dem det de er -Selvom de måske ikke ved det.

Dét der er markeret med rødt, er vi helt enige i 

Anmeld

21. februar 2011

Muffinmus

Det har vel ikke ret meget at suge at hun er til DF??

Altså ud over at hun måske deler en del af deres ideologier, det betyder jo ikke nødvendigvis alle.??

Jeg selv er lidt en blanding mellem DF, venstre og tja, sikkert lidt socialdemokratiet, det gør mig ikke til en ringe person, bare en anden politisk holdning med visse ting.

Kan ikke se det har indflydelse på om hun giver dit barn nok rugbrød og mælk eller kys kram:-)

Anmeld

21. februar 2011

Dinna88

Mor-til-asta-09 skriver:

hmm.. håber for den dp`er du ikke vælger hende så, nu når du går og tjekker hende på den måde..

Det undrer mig lidt at du synes det er mærkeligt at hun "tjekker" hende, det er ellers noget mange gør i dag - netop fordi muligheden er der!

Søger man et job som man er ved at få, så tjekker firmaerne dem ofte ved at google dem! Og lad os sige at denne omtalte dagplejemor skulle finde arbejde, altså, at hun ikke er DPmor, så ville hun nemt blive afvist grundet det logo - nogle ønsker jo bare ikke folk der stemmer der - og dette gælder jo så alle partier, for sådan er vi forskellige. Så det er altså ganske normalt Det her er altså ikke om hvorvidt TS er sart, men jeg synes det er hårdt sagt, at du ikke håber hun vælger hende. 

Anmeld

21. februar 2011

SpunkenJo

Laulund87 skriver:

Tjek lige mit svar

Anmeld

21. februar 2011

Mor-til-asta-09

Dinna88 skriver:

Det undrer mig lidt at du synes det er mærkeligt at hun "tjekker" hende, det er ellers noget mange gør i dag - netop fordi muligheden er der!

Søger man et job som man er ved at få, så tjekker firmaerne dem ofte ved at google dem! Og lad os sige at denne omtalte dagplejemor skulle finde arbejde, altså, at hun ikke er DPmor, så ville hun nemt blive afvist grundet det logo - nogle ønsker jo bare ikke folk der stemmer der - og dette gælder jo så alle partier, for sådan er vi forskellige. Så det er altså ganske normalt Det her er altså ikke om hvorvidt TS er sart, men jeg synes det er hårdt sagt, at du ikke håber hun vælger hende. 

Jeg kunne aldrig finde på at tjekke min dp`er på facebook.. det svare til at når asta skal i BH, så skal jeg tjekke alle pædagogerne på facebook eller google dem, for at se om nogle af dem stemmer osv på noget forkert...

Synes det er forkert at snage i andres folk privatliv, og det er min holdning...

Anmeld

21. februar 2011

132319

Naannaa87 skriver:

Ej nu må du sku lige holde op !! Jeg har ikke særlig meget forstand på politik, men jeg synes helt ærligt ikke du kan tillade dig på nogen måde og beskylde alle der stemmer df for at være racister !! Det er godt nok noget svineri fra din side af..

Svineri, narj egentlig ikke. Det er fakta. Igen vil de der virkelig ved hvad det er de stemmer på, ikke benægte at de er racister. 

Alle andre er blot uvidende om det og falder for partiets manipulation og billige salgstricks  Man er racist når man står inde for og stemmer på noget racistisk, det kan da forhåbentlig ikke være så svært at se. Åbenbart. 

Når du selv ligger ud med at sige at du ikke ved ret meget om politik, agter jeg ikke at diskutere denne sag med dig,

Anmeld

21. februar 2011

Mutti2B

MHK skriver:

Jeg dømmer heller, jeg kalder dem det de er -Selvom de måske ikke ved det.

Dét der er markeret med rødt, er vi helt enige i 

Det er jo din mening og jo du dømmer lige nu. Som jeg også skrev før har jeg jo aldrig været racist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.