Dagpleje er jeg sart??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Mutti2B

MHK skriver:

Nej dét er den bestemt ikke!

Stemmer man på et racistisk parti så ER man da racist, det kan man da ikke sådan lige komme udenom 

Igen, de der stemmer på DF fordi de godt kan lide deres andre politiske holdninger, må simpelthen ikke have sat sig nok ind i den samlede politik, de står for. ALT står i racismen, ja nærmest nazimens tegn -Det er forkasteligt!

Det kan jeg da lige love dig for den er! Du skal IKKE kalde mig racist!!!

Kan du stå inde for ALT hvad det parti du stemmer på står for?? Og jeg mener ALT? Nej, det tror jeg næppe. Der vil altid være noget man ikke er 100% enig i, men man stemmer på det parti der ligger nærmest ens overbevisning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Anonym trådstarter

mor-til-vanessa skriver:

der ville jeg så ikke sende min datter hen. jeg tager stærkt afstand fra dansk folkeparti, så personligt synes jeg ikke du er sart

Lige netop det jeg mener....... Men jeg vil da snakke med DP moderen jeg har ikke afskrevet hende, som alle i den her tråd tror.

Jeg spørge bare om jeg er sart...Hvilket jeg nok er, men hvis sart betyder at undersøge ting om sin DP mor og sikre sit barn det bedste sted, så vil jeg sku gerne være sart...

Anmeld

21. februar 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Den vil jeg gerne kommentere, for i disse dage hvor internettet er så brugt kan jeg ikke gøre andet end at undersøge hvem der skal passe mit barn og være alene med det.

Alt det der sker om den ene sag og om den anden i aviserne osv, ja så googlede jeg da hendes navn for at se om der kom noget godt eller dårligt ud af det eller ingenting!

Google finder hendes facebook og der er kun hendes profilbillede med et stor DF logo henover. 

Så det mener jeg ikke er at snage...Overhovedet! 

Ej altså seriøst.. en dagplejer er ansat af kommunen, som har godkendt hende.. så kan ikke forstå du har nogen grund til at tjekke hende på hverken google eller facebook, istedet for at tage og møde hende face2face, og danne dig et indtryk istedet...

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

Ej altså seriøst.. en dagplejer er ansat af kommunen, som har godkendt hende.. så kan ikke forstå du har nogen grund til at tjekke hende på hverken google eller facebook, istedet for at tage og møde hende face2face, og danne dig et indtryk istedet...

Det kan godt være du ikke kan forstå det, vi er jo alle forskellige, og heldigvis for det  - men det er nu endnu engang det jeg har valgt og gøre......

Anmeld

21. februar 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Det kan godt være du ikke kan forstå det, vi er jo alle forskellige, og heldigvis for det  - men det er nu endnu engang det jeg har valgt og gøre......

hmm.. håber for den dp`er du ikke vælger hende så, nu når du går og tjekker hende på den måde..

Anmeld

21. februar 2011

isimaven

hvorfor skal en dagplejer være neutral??

og jeg tvivler meget stærkt på at hun kommer til at diskutere politik med sine dageplejebørn

Så tag ud og mød konen og pyt med det logo hun er jo også bare et menneske!!

og for at svare på dit spørgsmål så er svaret ja, det er du nok lidt hehehe men hey man vil selvfølgelig sine børn det bedste

Anmeld

21. februar 2011

132319

Mutti2B skriver:

Det kan jeg da lige love dig for den er! Du skal IKKE kalde mig racist!!!

Kan du stå inde for ALT hvad det parti du stemmer på står for?? Og jeg mener ALT? Nej, det tror jeg næppe. Der vil altid være noget man ikke er 100% enig i, men man stemmer på det parti der ligger nærmest ens overbevisning.

NEJ, det er den ikke. Det kan være du synes det, men det er den ikke. Du stemmer jo ikke på dem mere, siger du, så jeg kalder dig ikke noget 

Jeg aner faktisk ikke rigtig hvem jeg vil stemme på pt. Jeg HAR kunne stå inde for alt hvad det parti jeg engang stemte på, stod for. Det kan jeg ikke mere så jeg er meget meget splittet. Synes ikke politik er hvad det har været.

Min mening om DF og deres tilhængere, holder jeg ved og kalder dem lige præcis det de er (og de der virkelig har sat sig ind i politiken er vist heller ikke blege for at indrømme at de er racister.)

Anmeld

21. februar 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Jeg har også mine betænkeligeder, netop fordi det ligger så langt fra min egen holdning, men nu må vi se efter første møde, jeg troede bare ikke de sådan måtte skilte med det.......

Og at man har et logo ligefrem på profilbillede så går man i mit hoved rigtig meget op i det. 

En FB profil er da privat og har intet med arbejdet at gøre

Anmeld

21. februar 2011

Laulund87

Rockertand skriver:

Rimelig dårlig sammenligning.

Dagplejemoderen skilter med det på Facebook - en side, der ikke vedrører hendes arbejde, men som er oprettet i fritiden med alt andet end arbejde for øje.

En Falckredder eller sygeplejerske i uniform er på arbejde og skilter derfor ikke med nogen form for politisk overbevisning - men jeg har da en del Falckreddere som venner, der på Facebook slet ikke lægger skjul på deres politiske holdning - faktisk er der rigtig mange status'er, der netop går på det i de her besparelsestider.

Anmeld

21. februar 2011

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Lige netop det jeg mener....... Men jeg vil da snakke med DP moderen jeg har ikke afskrevet hende, som alle i den her tråd tror.

Jeg spørge bare om jeg er sart...Hvilket jeg nok er, men hvis sart betyder at undersøge ting om sin DP mor og sikre sit barn det bedste sted, så vil jeg sku gerne være sart...

jamen så er jeg også sart når det kommer til det.

hun må selvfølgelig have den holdning hun har lyst til, fred være med det. 

måske jeg er ekstremt sart hvad angår på det punkt, men jeg har også en datter med blandet baggrund, så det betyder ekstremt meget lige hvad det angår df. vi har f.eks nogle i min klasse der er df, og jo de er da søde og rare mennesker, bare ikke nogen jeg ville begå med med i fritiden af den simple årsag at de er df.

der er sikkert mange der synes det er meget latterligt, men det betyder meget for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.