Jeg sad selv og stenede over det, da jeg så programmet.
Jeg har selv haft et hashmisbrug som 15-16 årig. Jeg følte selv jeg havde helt vildt meget styr på det og i vikreligheden havde jeg slet ikke styr på det. Jeg kan slet ikke tåle det, da min psyke ikke er til det. Heldigvis valgte jeg at tage på højskole og havde besluttet mig for at jeg IKKE skulle tage hash med derop, da det ville være dumt at bruge alle mine og mine forældres sparepenge på at jeg røg hash - så kunne jeg blive hjemme.
Det gik godt - lang historie, men jeg havde en super god kontaktlærer, som jeg betroede mig til. Hun hjalp mig og siden 1. juli 1997 har jeg ikke røget hash 
Jeg har altid været klog nok til ikke at tage andre stoffer, da jeg inderst inde ved at jeg ikke har psyke til det. Jeg har prøvet virkelig mega nedern ting på hash og hvis jeg var fortsat er jeg 100% sikker på at jeg var endt med en hash psykose... 
De efterfølgende år, drak jeg en del alkohol, men siden jeg blev 18 år, har jeg stort set ikke drukket
Jeg føler den største trang til at være ædru, på alle måde og kun opleve NATURAL HIGH 
De første mange år,kunne jeg slet ikke være i nærheden af folk der røg hash, fordi det rev og sled i min krop. Men nu rør det mig ikke.
Jeg syntes det er dumt, fordi jeg ved hvad det gør ved kroppen... også afskyr jeg i den grad folk der er på coke og amf og E. Folk der er på fx heroin, har jeg aldrig været sammen med, så det kan jeg ikke sige, men jeg tror at jeg heller ikke vil bryde mig om det.
Anmeld