Har i nogensinde taget stoffer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

SussieThyssen

Dinna88 skriver:

Nu er min søster godt nok herinde, men hun ved godt at jeg var en lille lømmel for nogle år siden - og så skal du ikke lige sladre, Lotte, hvis du ser det

Men jeg har røget hash og taget amfetamin.... I min tidligere omgangskreds var det for en gruppe af dem hash frem for alkohol når vi "tog på druk" som vi kaldte det. Og så prøvede man da og så skete det her og der engang i mellem. Jeg gør det dog  ikke mere og har ikke røget det skidt i... 2 eller 3 år. Og hvad det gjorde ved mig.... Jamen, jeg blev bare påvirket som man nu bliver af hash. Man griner, det hele snurrer, man bliver træt, man bliver sindssygt sulten og tørstig.

Jeg har taget amfetamin to gange - og jeg kan ikke huske nogle af dem. Jeg var fuld i forvejen og da det så røg ind, ja, så har jeg fået black out. Så intet sjovt ved det. - Jeg var ikke besvimet eller noget, jeg kan bare intet huske.

Jeg gør ikke i stoffer og jeg kommer aldrig til at røre noget af det igen.  Jeg drikker knapt nok alkohol den dag i dag. Og ja - jeg fortryder det - tænk på hvad der kunne være sket...

Godt at høre Dinna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

twinny

Jaah, jeg har nok prøvet det hele.... Speed, amfetamin, ex, LSD, hash, coke, svampe og syre  Pånær Heroin....

Det er en del år siden og det skulle prøves..... heldigvis blev jeg ikk afhængig....

Anmeld

27. januar 2011

Dinna88

SussieThyssen skriver:

Godt at høre Dinna

Tak  

Anmeld

27. januar 2011

Faith

Dinna88 skriver:

Nu er min søster godt nok herinde, men hun ved godt at jeg var en lille lømmel for nogle år siden - og så skal du ikke lige sladre, Lotte, hvis du ser det

Men jeg har røget hash og taget amfetamin.... I min tidligere omgangskreds var det for en gruppe af dem hash frem for alkohol når vi "tog på druk" som vi kaldte det. Og så prøvede man da og så skete det her og der engang i mellem. Jeg gør det dog  ikke mere og har ikke røget det skidt i... 2 eller 3 år. Og hvad det gjorde ved mig.... Jamen, jeg blev bare påvirket som man nu bliver af hash. Man griner, det hele snurrer, man bliver træt, man bliver sindssygt sulten og tørstig.

Jeg har taget amfetamin to gange - og jeg kan ikke huske nogle af dem. Jeg var fuld i forvejen og da det så røg ind, ja, så har jeg fået black out. Så intet sjovt ved det. - Jeg var ikke besvimet eller noget, jeg kan bare intet huske.

Jeg gør ikke i stoffer og jeg kommer aldrig til at røre noget af det igen.  Jeg drikker knapt nok alkohol den dag i dag. Og ja - jeg fortryder det - tænk på hvad der kunne være sket...

Man kan ikke bruge fortrydelse til noget.... Det vi går igennem er med til at gøre os til de mennesker vi er. Du er garanteret et meget stærkere menneske end du måske lige går og tror.

Anmeld

27. januar 2011

Dinna88

smillaluna skriver:

Man kan ikke bruge fortrydelse til noget.... Det vi går igennem er med til at gøre os til de mennesker vi er. Du er garanteret et meget stærkere menneske end du måske lige går og tror.

Måske fortryder jeg det heller ikke direkte, men jeg ville meget gerne have været foruden det 

Men det er da sandt... Det er bare ikke super fedt at tænke tilbage på hvad der kunne være sket - jeg har set hvad det har gjort ved mine "venner" og det er stygt. Meget stygt.

Anmeld

27. januar 2011

Faith

Eva. skriver:

Nej, det er så langt fra min verden og som den jeg er som person at tage sådan noget og jeg har virkelig ingen respekt for mennesker der fylder sig med sådan noget. Heldigvis og vel også naturligvis så er det ikke noget der har været i min vennekreds, det er ikke mennesker jeg ville omgåes.

Synes ikke mennesker er mindre værd fordi de tager eller har prøvet at tage stoffer.... Så det med respekten kan jeg ikke sætte mig ind i. Jeg har ondt af de mennesker som ender i et kæmpe misbrug, men respekterer dem stadig som mennesker.

Anmeld

27. januar 2011

oo

intet, jeg var en meget puritansk teenager

Søren har prøvet lidt af hvert, den første aften jeg mødte ham (hvor jeg synes han var en kæmpespasser) var han på kokain. men det hører jo alt sammen hans nørrebro tid til

Anmeld

27. januar 2011

Mormilla

SussieThyssen skriver:

Hvor er det dejligt, at dy er kommet helt ud af det.
Så du får lige et stort knus

Mange tak... Ja det er super

Anmeld

27. januar 2011

Dorthe1986

Da jeg var en oprørsk teenager, havde jeg en plan om at jeg ville prøve alle stoffer, bare en gang, og så var det det! Jeg startede ud med at prøve hash, men blev simpelthen så dårlig... jeg var sikker på at jeg skulle dø, helt bogstaveligt... Og jeg havde kun taget få hiv... Det var så forfærdeligt...

Jeg prøvede så en gang senere, for at se om nedturen skyldtes at jeg var i en meget vred periode... Men nej kunne heller ikke tåle det der... kastede op og der var dele af min krop jeg ikke kunne mærke

Så det er aldrig blevet til andet end hash, tør simpelthen ikke... og skal aldrig ryge hash igen

Anmeld

27. januar 2011

wamse

smillaluna skriver:

Synes ikke mennesker er mindre værd fordi de tager eller har prøvet at tage stoffer.... Så det med respekten kan jeg ikke sætte mig ind i. Jeg har ondt af de mennesker som ender i et kæmpe misbrug, men respekterer dem stadig som mennesker.

Synes du har et dejligt menneskesyn her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.