Nu er min søster godt nok herinde, men hun ved godt at jeg var en lille lømmel for nogle år siden - og så skal du ikke lige sladre, Lotte, hvis du ser det 
Men jeg har røget hash og taget amfetamin.... I min tidligere omgangskreds var det for en gruppe af dem hash frem for alkohol når vi "tog på druk" som vi kaldte det. Og så prøvede man da og så skete det her og der engang i mellem. Jeg gør det dog ikke mere og har ikke røget det skidt i... 2 eller 3 år. Og hvad det gjorde ved mig.... Jamen, jeg blev bare påvirket som man nu bliver af hash. Man griner, det hele snurrer, man bliver træt, man bliver sindssygt sulten og tørstig.
Jeg har taget amfetamin to gange - og jeg kan ikke huske nogle af dem. Jeg var fuld i forvejen og da det så røg ind, ja, så har jeg fået black out. Så intet sjovt ved det. - Jeg var ikke besvimet eller noget, jeg kan bare intet huske.
Jeg gør ikke i stoffer og jeg kommer aldrig til at røre noget af det igen. Jeg drikker knapt nok alkohol den dag i dag. Og ja - jeg fortryder det - tænk på hvad der kunne være sket...
Anmeld