Har i nogensinde taget stoffer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Mormilla

Jeg har haft et misbrug som jeg har været i dagbehandling med for ca.6 år siden.

Har ikke rørt det siden eller haft lyst til det og jeg er pisse stolt af mig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

slettet_7530

smillaluna skriver:

Inspireret af "Dokumentaren" på DR1 som omhandler 4 unge narkomaners kamp mod stofferne, bliver jeg nysgerrig efter hvor mange herinde der har prøvet at tage stoffer.

Jeg selv har "kun" prøvet at ryge hash, og det gjorde absolut intet for mig!

Jeg har aldrig turdet prøve hårde stoffer da jeg er rædselsslagen for hvad det vil gøre ved mig.

Min mand har været afhængig af stoffer i en årrække da han var yngre. Det var kokain, speed og ecstasy i store mængder. Heldigvis kom han ud af det og er 100% clean i dag.

Hvad med jer? Hvad har i prøvet (hvis noget)? Og hvad gjorde det ved jer?

Nej den erfaring jg har med stoffer er at jeg har røget hash 2 gange tror jeg, første gang uden virkning, anden gang blev jeg bare så dårlig

Anmeld

27. januar 2011

Na-Wi

Valkyrien skriver:

Jeg har ikke selv prøvet at tage stoffer. Det har aldrig sagt mig noget, og det har jeg det fint med.

Men jeg har så prøvet at blive drugged! Altså hvor en eller anden syg person kom stoffer i min drink!  Føj hvor var det bare ubehagligt!!

Det har jeg også, jeg sov ikke i over 2 dage !! folk er syge i hovedet når de kan finde på den slags ..

Men har heller aldrig SELV taget noget og det er heller ikke noget jeg føler trang til at det bare må prøves

Anmeld

27. januar 2011

Faith

Ranarupta skriver:

For 7 års tid siden prøvede jeg at ryge hash, der ikke gjorde så meget for mig. Efterfølgende har jeg tre gange spist hashkager - virkelig skægt, indtil jeg får ædeflip og æder resten af hashkagen...

Jeg har ikke prøvet noget hårdere og kommer aldrig til det. Jeg har et meget nært familiemedlem, der er narkoman og har været det i ca. 15 år. Hans kæreste er også narkoman og det smerter mit hjerte ekstremt meget, når jeg tænker på, hvordan han er endt. 

Puh ha hvis man har hang til søde sager kan hash kager godt gå hen og blive ret så farligt

Anmeld

27. januar 2011

Faith

Mormilla skriver:

Jeg har haft et misbrug som jeg har været i dagbehandling med for ca.6 år siden.

Har ikke rørt det siden eller haft lyst til det og jeg er pisse stolt af mig selv

Med god grund!

Anmeld

27. januar 2011

Mormilla

smillaluna skriver:

Med god grund!

Tak  

Anmeld

27. januar 2011

Dinna88

Nu er min søster godt nok herinde, men hun ved godt at jeg var en lille lømmel for nogle år siden - og så skal du ikke lige sladre, Lotte, hvis du ser det

Men jeg har røget hash og taget amfetamin.... I min tidligere omgangskreds var det for en gruppe af dem hash frem for alkohol når vi "tog på druk" som vi kaldte det. Og så prøvede man da og så skete det her og der engang i mellem. Jeg gør det dog  ikke mere og har ikke røget det skidt i... 2 eller 3 år. Og hvad det gjorde ved mig.... Jamen, jeg blev bare påvirket som man nu bliver af hash. Man griner, det hele snurrer, man bliver træt, man bliver sindssygt sulten og tørstig.

Jeg har taget amfetamin to gange - og jeg kan ikke huske nogle af dem. Jeg var fuld i forvejen og da det så røg ind, ja, så har jeg fået black out. Så intet sjovt ved det. - Jeg var ikke besvimet eller noget, jeg kan bare intet huske.

Jeg gør ikke i stoffer og jeg kommer aldrig til at røre noget af det igen.  Jeg drikker knapt nok alkohol den dag i dag. Og ja - jeg fortryder det - tænk på hvad der kunne være sket...

Anmeld

27. januar 2011

Fru Nielsen

Ja det har jeg.... Lige da jeg flyttede til Holstebro fandt jeg sammen med nogen som gjorde det. Til at starte med sagde det mig intet, men skulle så en aften jo alligevel prøve det....

Og det endte faktisk desværre med at jeg i 3 mdr levede på speed og kokain og 3 gange nåede jeg at prøve Ecstasy og en gang forsøgte jeg mig med at spise svampe.... Svampene er det værste jeg har prøver, vi blev total fuckt up i hovederne, og troede vi var alt mulig som vi ikke var. var som at spille med i en film om rumvæsner....

Men så en aften i byen mødte jeg Carsten, vi blev kærester og jeg har siden ikke rørt nogen som helst former for stoffer, og har aldrig vendt mig tilbage efter de personer som dengang var en kæmpe del af mit liv.... 4 mdr senere blev jeg gravid, så takker hver dag en vis herre for at han førte mig i den retning.....

Anmeld

27. januar 2011

Aves.

Nej, det er så langt fra min verden og som den jeg er som person at tage sådan noget og jeg har virkelig ingen respekt for mennesker der fylder sig med sådan noget. Heldigvis og vel også naturligvis så er det ikke noget der har været i min vennekreds, det er ikke mennesker jeg ville omgåes.

Anmeld

27. januar 2011

SussieThyssen

Mormilla skriver:

Hvor er det dejligt, at dy er kommet helt ud af det.
Så du får lige et stort knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.