Jeg havde en episode på ca 2 år hvor jeg tog stoffer. Startede med den "harmøse" hash
.
På daværende tidspunkt ca. da jeg var 16-17 ., prøvede jeg som sagt først hash. Så speed, kokain, ectasy, svampe og diverse. Men har aldrig taget sprøjter vil jeg lige fremhæve. Troede jeg havde SÅ meget styr på det, selv om min kusine gjorde mig opmærksom på hun snart syntes jeg havde et problem. (kom fra en som selv befandt sig i samme miljø)
Men det kunne jeg ikke se. Var oppe flere dage i træk uden at sove, og begyndte at se syner, mit navn på væggen, dyr i loftet og alt muligt åndsvagt..!! ( Men blev desværre aldrig rigtig bange af det jeg så, tog det som en del af "ruset", og blev ved alligevel.
Kan nu se hvor tæt på jeg højest sansynligt har været på at blive indlagt flere gange. Utroligt hvor vidt det kunne få selv om jeg følt jeg havde 100% STYR PÅ DET!!
Min ikke så søde kæreste dengang gik fra mig, fik depression som varede et år. Men takket være den, kom jeg helt væk fra det lort, og startede et nyt liv med min dejlige kæreste som jeg nu venter barn med.
Noget af tiden var en fed tid, en utrolig vild ungdom ( selv om det nok lyder vanvittigt at sige ), men tror mange der er kommet ud af det kan følge mig. Men ville ikke bytte mit liv idag, for noget som helst. Heller ikke "gamle dage"
. For jeg har såret folk, gjort dumme ting, og værst af alt været under rus på mit daværende job. Er jeg ikke stolt af.
Begyndte at dyrke motion, som var en god erstatning for mig, og hjalp mig også under min depression, kan jeg kun anbefale.. 
Ville have skrevet dette her i ANO, men kan man ikke.
Så tænke what the fuck. Jeg er en ny person idag, og er stolt af jeg ikke er endt som mange andre. Er stolt af min mor som holdt hovedet koldt da dette foregik, og af hendes støtte bagefter. Er ikke flov over sådan som jeg var engang, men stolt af den jeg er og står for idag..!!
Undskyld mig, men klap på skulderen til mig selv