Har i nogensinde taget stoffer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

FruEllingsen

Jeg har aldrig prøvet nogen form for stoffer.

Har set tæt på hvor meget det kan skade krop og sjæl. Så har altid taget MEGET afstand fra det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Faith

Mumto3 skriver:

Cigaretter er det eneste jeg har 'prøvet', altså jeg var ryger i 15 år

Men intet andet har jeg prøvet og har bestemt heller ikke lyst til det!!! -frygter lidt for hvordan det skal gå når de små pus herhjemme er store og går i byen. Jeg har indtryk af at stoffer er meget mere brugt nu, end det var for 20-25 år siden, da jeg gik i byen....

Ja det frygter jeg virkelig osse! Håber at stoffer er udryddet til den tid. Hmm nok ikke realistisk

Anmeld

26. januar 2011

Chamomile

Ingen stoffer, men har røget hash.

Anmeld

26. januar 2011

Chamomile

Ingen stoffer, men har røget hash.

Anmeld

26. januar 2011

SSL

Og så vil jeg tilføje, at jeg aldrig tog skridtet videre og prøvede stoffer.. Og det har jeg ikke haft interesse for siden, heller

Anmeld

26. januar 2011

Maise

har prøvet hash et par gange for ca. 15 år siden, fik brækfornemmelser af den søde smag, så det sagde mig ikke noget. har både prøvet at have optur og synes thomas helmig var den fedeste gut ever ( roskilde festival - hvor ellers ) og haft nedtur hvor jeg seriøst troede jeg skulle dø bogstavligt hver 5 sekund. lå og talte til fem hele tiden og fik så dårligt hver 5 sekund, gik over efter 1-2 timer. siden har jeg ikke rørt det.

Jeg er generalt MEGET imod stoffer og turde aldrig prøve andet end hash, aldrig. har ikke haft nogle i min nærmeste omgangskreds der har taget stoffer, for det har ikke været acceptabelt. Synes heller ikke at HASH er acceptabelt.

Jeg stoppede for 2 år siden med at ryge cigaretter. jeg ville være gravid og har altid sagt at rygning ikke er acceptabelt i vores hjem når vi skulle have børn. Det signal vil jeg gerne sende til mine børn.

Det er nu den sunde mad og motionen der tilmed skal gives videre som en normal del af hverdagen også, uhh men det er så straks et helt andet krav at skulle leve op til, puha.

Så desværre ikke programmet.

Anmeld

26. januar 2011

Kofoed.

Jeg har røgte hash i en periode af 3 måneder, ingen problemer med at stoppe overhovedet. Jeg synes det er iorden man prøver, men så skal man også kunne ligge det bag sig. Det skal også siges, at det var max 1 joint i uge, sammen med min daværede kæreste, han var/er desværre afhænging af det.

Anmeld

26. januar 2011

Fenja09

Nope har aldrig taget nogen form for hårde stoffer og har bestemt heller ikke tænkt mig at prøve det! Ønsker heller ikke at have en omgangskreds der rører sådan noget og sådan har det altid været - på det punkt er jeg nok ret sippet, vil ikke se på at folk sniffer og andet - bliver sgu utilpas af at se på det...

Har prøvet at ryge hash og pot, men det er også det. Synes det er uhyggeligt at se (doku på dr1) - ikke noget jeg finder spændende, men meget trist...

Anmeld

26. januar 2011

Darling<3

Jeg har brugt et halvt år af mit liv på at tage stoffer..

Ved godt det lyder fuldstændigt skørt, men det var det fedeste halve år..

Men omvendt, det har ændret mig rigtig meget, og den dag i dag, vil jeg ikke engang drikke.... Har fået nok af det vilde liv.. Desværre har det gjort at jeg har meget svært ved at huske minder fra før i tiden, og glemmer tit hvad jeg foreksempel lavede igår:/

Det er IKKE det værd!!

Det er 5 år siden, og jeg kunne ALDRIG få mig selv til at tage noget igen..

Anmeld

26. januar 2011

Rosa

Ja, jeg har jævnligt røget med på en joint i mine yngre rock'n roll dage  Jeg har sikkert ikke røget for sidste gang, men de sidste 4 år har jeg ikke rigtig haft lyst så der har jeg bare sagt nej tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.