har prøvet hash et par gange for ca. 15 år siden, fik brækfornemmelser af den søde smag, så det sagde mig ikke noget. har både prøvet at have optur og synes thomas helmig var den fedeste gut ever
( roskilde festival - hvor ellers ) og haft nedtur hvor jeg seriøst troede jeg skulle dø bogstavligt hver 5 sekund. lå og talte til fem hele tiden og fik så dårligt hver 5 sekund, gik over efter 1-2 timer. siden har jeg ikke rørt det.
Jeg er generalt MEGET imod stoffer og turde aldrig prøve andet end hash, aldrig. har ikke haft nogle i min nærmeste omgangskreds der har taget stoffer, for det har ikke været acceptabelt. Synes heller ikke at HASH er acceptabelt.
Jeg stoppede for 2 år siden med at ryge cigaretter. jeg ville være gravid og har altid sagt at rygning ikke er acceptabelt i vores hjem når vi skulle have børn. Det signal vil jeg gerne sende til mine børn.
Det er nu den sunde mad og motionen der tilmed skal gives videre som en normal del af hverdagen også, uhh men det er så straks et helt andet krav at skulle leve op til, puha.
Så desværre ikke programmet.
Anmeld