Har i nogensinde taget stoffer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Becks

Nej det er jeg sgu en for stor kylling til  Jeg har kun af egen fri vilje prøvet og ryge hash, og det var hver weekend igennem et par måneder.. Men synes jeg blev dum og mærkelig af det, og da jeg en dag vågnede og havde lyst til og ryge det, så sagde jeg stop! Og har ikke røget det siden..

Jeg har så prøvet til en fest for 5 år siden, at der var en eller anden der kom noget i min øl, og da jeg var kommet til mig selv, lå jeg på hospitalet, sammen med 4 andre piger fra den fest.. Vi ved stadig ikke hvem der gjorde det, men det har været en forskrækkelse i sig selv, til at jeg nogensinde vil prøve det af egen fri vilje..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

lulleh

jeg har både taget kokain og amf. og er bestem glad for jeg er ude af det. + at jeg ikke snakker med den vennekreds mere.
og jeg er lykkelig som jeg er. behøves ikke at tage det "l*rt"..

Anmeld

26. januar 2011

mor-til-vanessa

jeg har røget pot/hash nogen gange. jeg får en rigtig god griner ud af det. jeg ser ikke hahs værre end alko. jeg vil hellere ryge en pind end at drikke mig skide fuld ( altså til festlige lejligheder ) vil heller ikke udelukke at jeg gør det igen en dag, i forbindelse med en bytur

Anmeld

26. januar 2011

Faith

Tutter skriver:

Nej det er jeg sgu en for stor kylling til  Jeg har kun af egen fri vilje prøvet og ryge hash, og det var hver weekend igennem et par måneder.. Men synes jeg blev dum og mærkelig af det, og da jeg en dag vågnede og havde lyst til og ryge det, så sagde jeg stop! Og har ikke røget det siden..

Jeg har så prøvet til en fest for 5 år siden, at der var en eller anden der kom noget i min øl, og da jeg var kommet til mig selv, lå jeg på hospitalet, sammen med 4 andre piger fra den fest.. Vi ved stadig ikke hvem der gjorde det, men det har været en forskrækkelse i sig selv, til at jeg nogensinde vil prøve det af egen fri vilje..

Nej hvor klamt!!!! Det må ha været forfærdeligt!

Anmeld

26. januar 2011

Darling<3

smillaluna skriver:

Flot at du er kommet dertil på trods af at du faktisk syntes det var en fed tid.

Jeg har altid været en meget åben person, og kan snakke med alle. Og lige der, gør stofferne det noget nemmere at komme i kontakt med andre.

Også fordi at når man tager amf, så sover man ikke, med mindre at det er noget dårligt amf! Og så kan man jo lige så godt møde nogle fede mennesker og have det kanon hyggeligt.

Snakker stadig med nogle af de få jeg hang ud sammen med, og de sidder stadig i L..t til halsen, og er dybt underlige...

Anmeld

26. januar 2011

Lise

Har røget hash nogle gange. Altid i forbindelse med fest/bytur/festival. Det har jeg fået nogle gevaldige grinere og sære oplevelser ud af... har aldrig taget rigtige stoffer. Og kunne aldrig drømme om det! Har ikke rørt hash i de sidste fem år, tror jeg.

Anmeld

26. januar 2011

MoarTil4

super godt program som DR har lavet.

Nej jeg har aldrig prøvet stoffer - er ikke nysgerrig og har heller aldrig været det

jeg tror at jeg blev ret skræmt, da jeg i folkeskolen så filmen "Christiane F", som handlede om en pige som blev narkoman. Og det må måske have sat sig det spor, at jeg aldrig som ung eller senere blev fristet.

Anmeld

26. januar 2011

ekzunz

Jeg har aldrig prøvet noget af den slags. Der er ingen i min omgangskreds som har brugt det, og jeg har aldrig fået det tilbudt eller befundet mig et sted hvor jeg har været klar over at det fandtes. Jeg ville aldrig turde prøve det, sæt nu jeg kunne li det - det er en risiko jeg ikke vil løbe.

Gemalen og jeg var i Amsterdam for ca. 7 år siden. Da var planen da også at besøge en coffeeshop, bare for at se hvad det var. Men jeg kunne ikke engang gå forbi én uden at blive dårlig over stanken, så sådan en kom jeg aldrig ind i.

Og da vi gik rundt i Red Light District, blev jeg flere gange tilbudt kokain af mærkelige små mænd......hmmmmpf - blev da helt fornærmet...

Anmeld

26. januar 2011

CarinaSB

Har aldig rørt stoffer eller hash .. jeg vil bare ikk .. bare tanken om hva det kunne gøre ved mig .. min eks var på stoffer lige da jeg mødte ham .. og han stoppede heldigvis ret kort tid efter at vi fandt sammen .. Meeen han skulle os igennem en mega nedtur hvor han troede at han skulle dø og han havde det virkelig skidt .. 

Anmeld

26. januar 2011

Louisiana

Ja, det har jeg. Jeg har røget hash og taget amfetamin. I mine unge dage prøvede jeg lidt forskelligt af, i forbindelse med fester og byture, men jeg har aldrig siddet som de personer i den udsendelse på DR1. Til gengæld havde jeg en veninde der sad sådan. Og hende fik jeg overtalt til, at tage på afvænning. Hun var der i 1½ år, før de mente hun var stoffri og ikke hoppede i igen. Hun har idag været stoffri i mange år og blev mor for første gang for et år siden  

For mit eget vedkommende, så tror jeg måske, at det kunne være endt galt, hvis ikke jeg havde fået min søn. Da jeg fandt ud af, at han var i maven, så var der slet ikke noget spørgsmål om, at jeg ikke skulle røre noget som helst, det var en selvfølge. Men jeg kan ikke sige, at det ikke kunne være blevet til et misbrug hvis han ikke var kommet. Aner det jo ikke, men der havde nok været en større risiko. Og det faldt mig helt naturligt ikke at ryge/drikke/sniffe under graviditeten. Det var ikke engang svært at lade være

Og nej, jeg kunne aldrig drømme om, at gøre det igen. Og er vildt bange for, at min søn skulle havne i dårligt selskab og gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.