Ja, det har jeg. Jeg har røget hash og taget amfetamin. I mine unge dage prøvede jeg lidt forskelligt af, i forbindelse med fester og byture, men jeg har aldrig siddet som de personer i den udsendelse på DR1. Til gengæld havde jeg en veninde der sad sådan. Og hende fik jeg overtalt til, at tage på afvænning. Hun var der i 1½ år, før de mente hun var stoffri og ikke hoppede i igen. Hun har idag været stoffri i mange år og blev mor for første gang for et år siden
For mit eget vedkommende, så tror jeg måske, at det kunne være endt galt, hvis ikke jeg havde fået min søn. Da jeg fandt ud af, at han var i maven, så var der slet ikke noget spørgsmål om, at jeg ikke skulle røre noget som helst, det var en selvfølge. Men jeg kan ikke sige, at det ikke kunne være blevet til et misbrug hvis han ikke var kommet. Aner det jo ikke, men der havde nok været en større risiko. Og det faldt mig helt naturligt ikke at ryge/drikke/sniffe under graviditeten. Det var ikke engang svært at lade være 
Og nej, jeg kunne aldrig drømme om, at gøre det igen. Og er vildt bange for, at min søn skulle havne i dårligt selskab og gøre det 
Anmeld