Har i nogensinde taget stoffer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.932 visninger
107 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Faith

Inspireret af "Dokumentaren" på DR1 som omhandler 4 unge narkomaners kamp mod stofferne, bliver jeg nysgerrig efter hvor mange herinde der har prøvet at tage stoffer.

Jeg selv har "kun" prøvet at ryge hash, og det gjorde absolut intet for mig!

Jeg har aldrig turdet prøve hårde stoffer da jeg er rædselsslagen for hvad det vil gøre ved mig.

Min mand har været afhængig af stoffer i en årrække da han var yngre. Det var kokain, speed og ecstasy i store mængder. Heldigvis kom han ud af det og er 100% clean i dag.

Hvad med jer? Hvad har i prøvet (hvis noget)? Og hvad gjorde det ved jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Brams

Inspireret af "Dokumentaren" på DR1 som omhandler 4 unge narkomaners kamp mod stofferne, bliver jeg nysgerrig efter hvor mange herinde der har prøvet at tage stoffer.

Jeg har aldrig turdet prøve hårde stoffer da jeg er rædselsslagen for hvad det vil gøre ved mig.

Min mand har været afhængig af stoffer i en årrække da han var yngre. Det var kokain, speed og ecstasy i store mængder. Heldigvis kom han ud af det og er 100% clean i dag.

Har aldrig prøvet nogen som helst former for stoffer  ... og kunne i øvrigt heller ikke tænke mig det

Sidder også lige og ser det nu.

Anmeld

26. januar 2011

Manakauapo

Jeg har ikke selv prøvet at tage stoffer. Det har aldrig sagt mig noget, og det har jeg det fint med.

Men jeg har så prøvet at blive drugged! Altså hvor en eller anden syg person kom stoffer i min drink!  Føj hvor var det bare ubehagligt!!

Anmeld

26. januar 2011

Hvem?

smillaluna skriver:

Jeg kan med hånden på hjertet sige, at jeg aldrig har prøvet noget som helst, jeg blev temmelig hurtig afhængig i smøgerne og tænkte jeg hvert fald ikke sku prøve noget skarpere, da det sikkert også vil ende med afhængighed, så nej - det har jeg pænt holdt mig fra og siden "nøjes" med cigaretterne...

Anmeld

26. januar 2011

Nynne88

Nej! "Kun" hash en enkelt gang for mange år siden - og det var bestemt heller ikke noget jeg syntes om. Men nej, og kunne aldrig finde på det.

Anmeld

26. januar 2011

Faith

Brams skriver:

Har aldrig prøvet nogen som helst former for stoffer  ... og kunne i øvrigt heller ikke tænke mig det

Sidder også lige og ser det nu.

Det er et rigtig spændende program!

Anmeld

26. januar 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Ser også DR1!

Har aldrig prøvet nogen former for stoffer og kommer aldrig nogenside til det.. EVER! 

Anmeld

26. januar 2011

Faith

Valkyrien skriver:

Jeg har ikke selv prøvet at tage stoffer. Det har aldrig sagt mig noget, og det har jeg det fint med.

Men jeg har så prøvet at blive drugged! Altså hvor en eller anden syg person kom stoffer i min drink!  Føj hvor var det bare ubehagligt!!

Føj det må simpelthen være noget af det mest forfærdelige at opleve!

Anmeld

26. januar 2011

Mi

Sidder også og ser det. Tankevækkende dokumentation.

Nej har aldrig prøvet noget som helst - og anser også hash som et stof. Min mand har heller ikke og tror ikke jeg kender nogen som har prøvet noget.

Har dog en meget slem mistanke om at jeg for nogle år siden var udsat for at en bartender kom noget i min drinks. Jeg blev bare så bange da jeg opdagede hvad det gjorde ved mig, og var grædefærdig næste morgen.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

26. januar 2011

Brams

smillaluna skriver:

Det er et rigtig spændende program!

Ja helt vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.