Har i nogensinde taget stoffer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

FrkT

Jeg har prøvet at ryge hash i joint-form og bong-form én gang hver. Det er mange år siden, og var som sagt kun den ene gang med hver ting, og det var mest bare for at prøve det. Og det fik jeg gjort så. Tror sagtens jeg kunne have fortsat med at gøre det jævnligt, for husker det som noget der var skægt, men stoppede med den ene gang med hver af tingene, og har ikke haft interesse i at prøve det siden. Alt andet stoffer har jeg altid taget 100% afstand fra, og vil ALDRIG prøve noget af det.... synes det er SÅ skræmmende at man kan få noget "dårligt" som bare lige dræber én lige der, tjubang. Nej det ville jeg aldrig udsætte mig selv for risikoen ved! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Faith

SSL skriver:

Jeg havde i 1år, et hash misbrug, DESVÆRRE!

Jeg var kun 13år, jeg var ung i en alt for tidlig alder.. Jeg er den sidste i flokken af 7 børn, alt i alt - derfor var der ikke den samme opmærksomhed omkring mig..

jeg røg hver dag, morgen til aften..

Da min mor fandt ud af det, fik jeg stuearrest for første gang, og så var det slut, på magisk vis fik hun mig vendt om, så jeg droppede dén omgangskreds jeg havde med at gøre.. Jeg var et meget ulykkeligt barn/teenager efter at have mistet min far i en tidlig alder, og der har været mén fra barndommen.. Så det var faktisk som en flugt..

Det er bestemt også pga. dén ungdom jeg har haft, at jeg i en alder af 21år er MEGET 'voksen' og mentalt stærk! Så jeg har bestemt lært noget af det, og af hele min barndom/ungdom

Godt du fik hold på det!

Jeg er meget overrasket over at du "kun" er 21. Du virker meget ældre (ikke negativt ment!)

Anmeld

26. januar 2011

Faith

Sees. skriver:

Ja, det har jeg.
Jeg har prøvet at ryge hash, taget extasy, kokain og amfitamin!

Fra jeg var 14-15 år og til jeg blev 18 var det hver weekend.
Jeg var med i en gruppe, hvor jeg var de store drenges lille pige, og sammen med dem følte jeg mig tryg.
De tog det meget, og jeg synes det var super spændende.
En aften spurgte jeg min bedste kammerat om jeg måtte prøve det, og først var han ikke så vild med det, men han ville hellere at jeg gjorde det sammen med ham, end at jeg gik ud og prøvede det blandt fremmede folk.
Derfor aftalte vi at jeg næste aften skulle komme til den fest han skulle holde, og så ville han holde sig ædru og upåvirket, og sørge for at jeg var i gode hænder, hvis jeg nu skulle reagere vildt mærkeligt på det! - Sådan startede det.

Det endte med at jeg var med til at sælge til store arrangementer, osv. Det var virkelig langt ude!

i 2006 flyttede jeg så til Silkeborg, og lige siden den dag jeg flyttede fra slænget og hjembyen, har jeg ikke rørt det!

Jeg afskyr det meget idag, men et eller andet sted er jeg 'glad' for at jeg har været det igennem, som jeg har, og at jeg har den viden om det som jeg har!

Hele slænget er idag kommet langt videre - Ingen er i det miljø mere.
De fleste har hus, børn og kærester og gode jobs, så det er skønt

Sikke en masse du har været igennem! Stærkt af dig at du kom helskindet ud på den anden side.

Anmeld

26. januar 2011

SSL

smillaluna skriver:

Godt du fik hold på det!

Jeg er meget overrasket over at du "kun" er 21. Du virker meget ældre (ikke negativt ment!)

Hehe, jeg har søreme også været ung siden jeg var 11år, og jeg har været meget igennem, psykisk - og det er nok dét der har gjort mig lidt ældre mentalt.. Det har bare gjort mig stærkere, alting

Anmeld

26. januar 2011

Sees

smillaluna skriver:

Sikke en masse du har været igennem! Stærkt af dig at du kom helskindet ud på den anden side.

Jeg vil ike se det som "meget" jeg har været igennem.
Jeg har nok bare været en lidt vildere teenager end andre Jeg er ihvertfald hverken ude på at få melidenhed eller noget, grundet min fortid - Men det er heller ikke noget jeg ligger skjul på!

Og ja, jeg er også glad for at jeg "kom ud på den anden side" .. Det gjorde jo pludselig hverdagen meget nemmere, fandt jeg ud af

Anmeld

26. januar 2011

eElak

Jeg har prøvet at ryge hash... en hel del endda... 

Det har været som hygge, hvor man var sammen med vennerne - har aldrig siddet alene og røget en joint... 

Altså foruden den første bevidste gang, hvor jeg (i min uvidenhed og nysgerrighed) købte en mega joint og røg en del af den på staden. var afsted med 2 veninder, som var med som selskab, ikke for at ryge. På vej i bussen til hovedbanen, blev jeg så dårlig, så smølfer og sommerfugle... så jeg endte med at løbe ud af bussen og knække mig lige foran christiansborg i stride strømme 

Men som sagt - jeg har prøvet det mange gange, de andre gange var med vennerne. I en periode røg jeg stort set sammen med vennerne hver aften - det var en svær periode i mit liv, og jeg flygtede lidt væk fra det hele på den måde. Det stoppede dog da jeg skulle afsted på studietur til USA - uden de andre som jeg røg med. 

Siden hen har jeg da røget i sociale sammenhænge, og har da også røget på roskilde.. og haft det skideskægt.... 

Sidste gang var i amsterdam for 3,5 år siden, hvor jeg spiste en hashkage. jeg var jo stoppet med at ryge, men skulle satme have "en lille fed" når jeg endelig var kommet til amsterdam.. ;-) Så det var på en coffeeshop... hvor jeg fik noia på og det hele.. kan dog grine af det i dag.. 

Anmeld

26. januar 2011

Faith

DylleS Kone skriver:

Jeg har brugt et halvt år af mit liv på at tage stoffer..

Ved godt det lyder fuldstændigt skørt, men det var det fedeste halve år..

Men omvendt, det har ændret mig rigtig meget, og den dag i dag, vil jeg ikke engang drikke.... Har fået nok af det vilde liv.. Desværre har det gjort at jeg har meget svært ved at huske minder fra før i tiden, og glemmer tit hvad jeg foreksempel lavede igår:/

Det er IKKE det værd!!

Det er 5 år siden, og jeg kunne ALDRIG få mig selv til at tage noget igen..

Flot at du er kommet dertil på trods af at du faktisk syntes det var en fed tid.

Anmeld

26. januar 2011

Christabelle

smillaluna skriver:

Hvad har i prøvet (hvis noget)?

Intet  

Anmeld

26. januar 2011

Faith

SSL skriver:

Hehe, jeg har søreme også været ung siden jeg var 11år, og jeg har været meget igennem, psykisk - og det er nok dét der har gjort mig lidt ældre mentalt.. Det har bare gjort mig stærkere, alting

What doesnt kill you makes you stronger..... Og det er ikke engang løgn.

Anmeld

26. januar 2011

SSL

smillaluna skriver:

What doesnt kill you makes you stronger..... Og det er ikke engang løgn.

Ja, det gør det nemlig Men jeg har altid fået afvide jeg virker ældre, og jeg tog det altså ikke spor negativt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.