Jeg har prøvet at ryge hash... en hel del endda...
Det har været som hygge, hvor man var sammen med vennerne - har aldrig siddet alene og røget en joint...
Altså foruden den første bevidste gang, hvor jeg (i min uvidenhed og nysgerrighed) købte en mega joint og røg en del af den på staden. var afsted med 2 veninder, som var med som selskab, ikke for at ryge. På vej i bussen til hovedbanen, blev jeg så dårlig, så smølfer og sommerfugle... så jeg endte med at løbe ud af bussen og knække mig lige foran christiansborg i stride strømme 
Men som sagt - jeg har prøvet det mange gange, de andre gange var med vennerne. I en periode røg jeg stort set sammen med vennerne hver aften - det var en svær periode i mit liv, og jeg flygtede lidt væk fra det hele på den måde. Det stoppede dog da jeg skulle afsted på studietur til USA - uden de andre som jeg røg med.
Siden hen har jeg da røget i sociale sammenhænge, og har da også røget på roskilde.. og haft det skideskægt....
Sidste gang var i amsterdam for 3,5 år siden, hvor jeg spiste en hashkage. jeg var jo stoppet med at ryge, men skulle satme have "en lille fed" når jeg endelig var kommet til amsterdam.. ;-) Så det var på en coffeeshop... hvor jeg fik noia på og det hele.. kan dog grine af det i dag..
Anmeld