Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg ville også gerne fortælle min historie og hatten af for jer som kan men det kan jeg åbenbart ikke
Så det bliver vist også bare til et "ja jeg har prøvet det jeg skulle"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wamse skriver: Synes du har et dejligt menneskesyn her
Synes du har et dejligt menneskesyn her
Tak. Synes bare at respekt kontra respektløshed er nogle voldsomme begreber. Synes ikke man kan tillade sig at sige at man ikke respekterer andre mennesker. Det er enormt ydmygende. man kan sige at man ikke forstår andre menneskers valg, og at man selv ville have valgt anderledes, men alle har fortjent respekt som mennesker. Bare min mening
Ma'dikken skriver: Jeg ville også gerne fortælle min historie og hatten af for jer som kan men det kan jeg åbenbart ikke Så det bliver vist også bare til et "ja jeg har prøvet det jeg skulle"
En skam du ikke kan det. Skulle nok have gjort det muligt at svare anonymt. Men det er bare fordi jeg ikke synes det er noget at skamme sig over.
Det er ikke fordi jeg skammer mig over mit liv, alt hvad jeg har gjort har gjort mig til den jeg er
Men arbejder som socialrådgiver og er derfor ret privat omkring min person
Ma'dikken skriver: Det er ikke fordi jeg skammer mig over mit liv, alt hvad jeg har gjort har gjort mig til den jeg er Men arbejder som socialrådgiver og er derfor ret privat omkring min person
Nåååååh.... Jamen så forstår jeg det da meget bedre
smillaluna skriver: Nåååååh.... Jamen så forstår jeg det da meget bedre
Men jeg elsker debatter hvor man kan mærke folk er ærlige og kan ikke lade vær med at kommentere på dem selvom jeg ved at jeg ikke kan være med på den måde jeg gerne ville
Derfor anonym er godt til sådan nogle debatter
Ja for nogen år siden prøvede jeg hash og speed nogen gange. Men det var ikke noget for mig.
Min forlovede har været stofmisbruger og har sådan set prøvet ALT. Men er clean nu og har været det længe.
speed en enkelt gang..
og så self alle grenene af hashen. men det ser jeg ikke som hård narkotika. man er jo barn af hippi forældrer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128