Har i nogensinde taget stoffer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

TbCp

Jeg har røget hash og pot en del gange, helt ærligt synes jeg det var mega sjovt.... Men det er ikke noget jeg har tænkt mig at jeg nogensinde skal igen. Been there done that

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Hvem?

smillaluna skriver:

Det er lige præcis sådan jeg har det! Tror jeg er et nemt offer når det kommer til at blive afhængig af det ene eller det andet, så jeg har aldrig haft lyst til at friste skæbnen.

Nej, vel... Jeg kan lige så tydelig huske jeg tænkte sådan... Så der var jeg alligevel lidt fornuftig

Anmeld

26. januar 2011

Faith

linselouise skriver:

Ja. Jeg har røget hash en del gange, idag kan jeg slet ikke klare lugten af det, puha!

Ecstasy har jeg prøvet en enkelt gang, og det var en meget speciel oplevelse. Det var fint at få stillet nysgerrigheden, men kunne så heldigvis også holde mig til den ene gang, og det var fint for mig

Jeg har altid været hundeangst for at prøve stoffer, selvom jeg er kommet meget i et miljø hvor der blev taget en del ecstasy. Har været så pisse bange for at blive hooked selvom intentionen var kun lige at prøve det en enkelt gang.

Godt du ikke blev hooked!

Anmeld

26. januar 2011

Thalia

Da jeg for omkring 12 år siden arbejdede som bartender prøvede jeg både speed og kokain. Det var ligesom bare noget vi gjorde i den kreds jeg færdedes i dengang, så det var ikke noget jeg spekulerede synderligt over.

Jeg husker den periode som værende utroligt festlig og sjov, men omvendt er det bare slet ikke noget jeg savner i dag. Jeg er et andet sted og jeg lever et helt andet liv nu.

Samtidig kan jeg dog godt mærke at jeg måske var heldig at jeg blev gravid før extacy rigtigt blev moderne. Mens jeg ventede mit første barn så jeg flere af mine venner blive en tand for mærkelige og til tider direkte ondskabsfulde, og jeg er glad for at jeg havde fået en billet ud af gruppen i kraft af min mave og mit ønske om at passe på den.

Anmeld

26. januar 2011

Sees

smillaluna skriver:

Inspireret af "Dokumentaren" på DR1 som omhandler 4 unge narkomaners kamp mod stofferne, bliver jeg nysgerrig efter hvor mange herinde der har prøvet at tage stoffer.

Jeg selv har "kun" prøvet at ryge hash, og det gjorde absolut intet for mig!

Jeg har aldrig turdet prøve hårde stoffer da jeg er rædselsslagen for hvad det vil gøre ved mig.

Min mand har været afhængig af stoffer i en årrække da han var yngre. Det var kokain, speed og ecstasy i store mængder. Heldigvis kom han ud af det og er 100% clean i dag.

Hvad med jer? Hvad har i prøvet (hvis noget)? Og hvad gjorde det ved jer?

Ja, det har jeg.
Jeg har prøvet at ryge hash, taget extasy, kokain og amfitamin!

Fra jeg var 14-15 år og til jeg blev 18 var det hver weekend.
Jeg var med i en gruppe, hvor jeg var de store drenges lille pige, og sammen med dem følte jeg mig tryg.
De tog det meget, og jeg synes det var super spændende.
En aften spurgte jeg min bedste kammerat om jeg måtte prøve det, og først var han ikke så vild med det, men han ville hellere at jeg gjorde det sammen med ham, end at jeg gik ud og prøvede det blandt fremmede folk.
Derfor aftalte vi at jeg næste aften skulle komme til den fest han skulle holde, og så ville han holde sig ædru og upåvirket, og sørge for at jeg var i gode hænder, hvis jeg nu skulle reagere vildt mærkeligt på det! - Sådan startede det.

Det endte med at jeg var med til at sælge til store arrangementer, osv. Det var virkelig langt ude!

i 2006 flyttede jeg så til Silkeborg, og lige siden den dag jeg flyttede fra slænget og hjembyen, har jeg ikke rørt det!

Jeg afskyr det meget idag, men et eller andet sted er jeg 'glad' for at jeg har været det igennem, som jeg har, og at jeg har den viden om det som jeg har!

Hele slænget er idag kommet langt videre - Ingen er i det miljø mere.
De fleste har hus, børn og kærester og gode jobs, så det er skønt

Anmeld

26. januar 2011

SSL

Jeg havde i 1år, et hash misbrug, DESVÆRRE!

Jeg var kun 13år, jeg var ung i en alt for tidlig alder.. Jeg er den sidste i flokken af 7 børn, alt i alt - derfor var der ikke den samme opmærksomhed omkring mig..

jeg røg hver dag, morgen til aften..

Da min mor fandt ud af det, fik jeg stuearrest for første gang, og så var det slut, på magisk vis fik hun mig vendt om, så jeg droppede dén omgangskreds jeg havde med at gøre.. Jeg var et meget ulykkeligt barn/teenager efter at have mistet min far i en tidlig alder, og der har været mén fra barndommen.. Så det var faktisk som en flugt..

Det er bestemt også pga. dén ungdom jeg har haft, at jeg i en alder af 21år er MEGET 'voksen' og mentalt stærk! Så jeg har bestemt lært noget af det, og af hele min barndom/ungdom

Anmeld

26. januar 2011

Baby_girl2011

smillaluna skriver:

Inspireret af "Dokumentaren" på DR1 som omhandler 4 unge narkomaners kamp mod stofferne, bliver jeg nysgerrig efter hvor mange herinde der har prøvet at tage stoffer.

Jeg selv har "kun" prøvet at ryge hash, og det gjorde absolut intet for mig!

Jeg har aldrig turdet prøve hårde stoffer da jeg er rædselsslagen for hvad det vil gøre ved mig.

Min mand har været afhængig af stoffer i en årrække da han var yngre. Det var kokain, speed og ecstasy i store mængder. Heldigvis kom han ud af det og er 100% clean i dag.

Hvad med jer? Hvad har i prøvet (hvis noget)? Og hvad gjorde det ved jer?

jeg ville lyve hvis jeg sagede at jeg ikke havde.. Men det har jeg også.. 

både hash og speed, og cola.. 

men var var i mine ynge dage.. stoppede den dag jeg fandt ud af at jeg ventede min datter.. og det var i den mdr der gik værest... Håber ikke jeg bliver slagtede nu..

Men den dag jeg fandt ud af at jeg ventede min dattede ( som ikke var planlagt) stoppede jeg med alt.. alt misbruget og kontakten med de folk, og jeg kunne få lov til at gå i 8 mdr og havde rigtig dårlig samvittighed om hun havde taget skade eller ej.. 

men hun er den dejligeste datter man kan ønske sig..

Anmeld

26. januar 2011

Isabella_mor

jeg har prøvet hash.. det er ikke lige min kop the. jeg får det fanme så pisse dårligt af det.. både via røg og via kage.. 

det er mange år siden jeg sidst prøvede. 2004 roskilde festival.. ikke sjovt...  ad bad..

prøvede også på efterskolen at sniffe amfetamin, dagen inden min mundlige engelsk eksamen i 9 klasse..  jeg fik ikke sovet hele natten lå bare og læste til eksamen... det var slet ikke meningen at jeg skulle ligge vågen hele natten men med det lort har man ikke rigtig noget valg. og til eksamen var jeg simpelthen så frisk og klar i hovedet self pga stoffet, og jeg kværnede bare derud af på engelsk... det var helt ulideligt og jeg kunne slet ikke kende mig selv... jeg fik 11 og jeg har aldrig gjort det siden...

jeg bryder mig slet slet slet ikke om stoffer.. og jeg vil heller ikke prøve noget som helst mere.. aldrig nogensinde.. jeg holder mig sgu hellere til en bajer når jeg er i byen end jeg tyer til stoffer.. det har jeg ikke brug for..

har så mange dårlige eraringer med stoffer så jeg føler ligesom at det er noget der ikke skal være en del af mit liv.. min søster har været narkoman hun har dog været clean i 3 år nu og hendes kamp har været hård nok for hende og for mig også.. også da hun var aktiv narkomisbruger, det var virkelig forfærdeligt.. vi boede sammen i en lejlighed lige da vi begge var flyttet til kbh i 2006. og det var vesterbro og hun sad på staden hver dag og havde en meget dårlig omgangskreds og jeg blev også smidt på gaden to gange osv.. så nej ad bad.. stoffer skal bare ikke være noget jeg har noget med at gøre nogensinde...

Anmeld

26. januar 2011

Thalia

Hov - jeg har for øvrigt også prøvet at ryge mig skæv på Roskilde Festival og derefter smutte til Snoop koncert. Det var uden tvivl noget af det sjoveste jeg har prøvet i mange år 

Anmeld

26. januar 2011

L.J.L

smillaluna skriver:

Jeg har altid været hundeangst for at prøve stoffer, selvom jeg er kommet meget i et miljø hvor der blev taget en del ecstasy. Har været så pisse bange for at blive hooked selvom intentionen var kun lige at prøve det en enkelt gang.

Godt du ikke blev hooked!

ja for søren! Men nu tror jeg heller ikke at stoffet ecstasy kan gøre dig så nemt afhængig som hvis du eksempelvis tog kokain....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.